ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه آنلاین بهترین انتخاب برای صرفه جویی در وقت و هزینه

امروزه به دلیل توسعه و پیشرفت سریع جوامع و همه گیر شدن استفاده از گجت های دیجیتال و تلفن های همراه هوشمند، امری طبیعی است که کاربران به دنبال سریع ترین راه ممکن و در ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه به دلیل توسعه و پیشرفت سریع جوامع و همه گیر شدن استفاده از گجت های دیجیتال و تلفن های همراه هوشمند، امری طبیعی است که کاربران به دنبال سریع ترین راه ممکن و در عین حال مطمئن برای تامین نیازهای خود باشند. با توجه به رشد روزافزون جمعیت علاوه بر مشغله زیاد افراد، مشکلات رفت و آمد در خیابان های شلوغ و پر ترافیک نیز به وجود آمده است که در چنین شرایطی اکثر افراد ترجیح می دهند که با صرف کمترین وقت و هزینه و طبق زمان بندی و برنامه مشخص خریدهای خود را انجام دهند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی می توان گفت استفاده از اینترنت برای انجام کارهای روزمره امری اجتناب ناپذیر است و این بستر می تواند به راحتی در یک گوشی همراه هوشمند خلاصه شود که البته برای دستیابی به آن نیازی به تجهیزات پیچیده و یا بسیار پیشرفته نیست. وجود تنوع در سلایق و نیازهای کاربران نیز باعث شده است که برای تامین نیازهای اقشار مختلف، شرکت های زیادی دست به تولید انواع گجت های هوشمند همچون مدل های متنوعی از اسمارت فون ها، ساعت های هوشمند، تبلت، دستبندهای دیجیتال و.... بزنند که هر یک بسته به امکاناتی که دارند کاربران زیادی را به خود جذب می کنند. شاید همین تنوع باعث سردرگمی مصرف کنندگان برای انتخاب بهترین و کاربردی ترین دستگاه باشد چرا که باید قبل از خرید اطلاعات جامعی از قیمت گوشی و ویژگی های  محصول داشته باشند و بتوانند با توجه به بودجه در نظر گرفته شده بهترین انتخاب را در بین محصولات داشته باشند. در چند سال اخیر در کشور ما نیز به دلیل بالا رفتن سرعت استفاده از تکنولوژی و اینترنت و سهولت در استفاده از آن، فروشگاه های زیادی به صورت آنلاین شروع به فعالیت کرده اند که این امر تنها در صفحات وب خلاصه نشده و در شبکه های اجتماعی نیز شاهد عرضه محصولات متنوعی هستیم.

یکی از فاکتورهای مهم در خرید از این فروشگاه های اینترنتی داشتن نماد اعتماد الکترونیک است تا کاربران بتوانند با اطمینان کامل از اصالت فروشگاه و اجناس عرضه شده در آنها و همچنین پشتیبانی و پاسخگویی مناسب و سریع، خریدی آسان و مطمئن داشته باشند. فروشگاه آنلاین کالاتیک نیز دارای نشان اعتماد الکترونیک است که اقدام به فروش گوشی و سایر لوازم الکترونیک با قیمت های مناسب کرده است.

این شرکت مجموعه ای بزرگ و متنوع از انواع گوشی های موبایل هوشمند و کلاسیک، تبلت، گجت های هوشمند و لوازم جانبی مربوط به آنها را فراهم کرده و در بستری راحت و مطمئن به کاربران خود عرضه می کند. البته لازم به ذکر است که این مجموعه تمرکز ویژه ای بر روی فروش تلفن های همراه هوشمند دارد و تلاش می کند مجموعه ای گسترده از انواع گوشی های جدید و به روز بازار را ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی کالاتیک اطلاعات جامعی از محصولات را در سایت خود قرار داده است تا کاربران قبل از خرید به راحتی مشخصات محصول مورد نظر را بررسی کرده و با توجه به روش های ارسالی در نظر گرفته شده برای خرید گوشی و سایر کالاهای موجود اقدام کنند. باید به این نکته توجه داشت که فروشگاه اینترنتی کالاتیک جهت اعطای حقوق مصرف کنندگان خود، برای کالاهای خریداری شده ضمانت بازگشت 7 روزه در نظر گرفته است تا در صورت داشتن ایراد فنی در کالا امکان تعویض کالا و یا بازگشت وجه امکان پذیر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی