ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

دانلود اپلیکیشن پاپیتا فارسی برای آموزش زبان به کودکان

اپلیکیشن پاپیتا (Papita) محصولی از استودیوی faruk oz بود اما اکنون امتیازات آن به مالکیت Mario Santi‏ درآمده است. اپلیکیشن پاپیتا نرم افزاری جهت یادگیری قدم به قدم زبان به کودکان است که با استفاده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۴

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اپلیکیشن پاپیتا (Papita) محصولی از استودیوی faruk oz بود اما اکنون امتیازات آن به مالکیت Mario Santi‏ درآمده است. اپلیکیشن پاپیتا نرم افزاری جهت یادگیری قدم به قدم زبان به کودکان است که با استفاده از ترفندهای هوشمندانه طراحی شده است. نسخه آموزش زبان انگلیسی به کودکان اپلیکیشن پاپیتا مدت ها پیش با محتوایی منحصر به فرد عرضه شد.

اکنون نسخه فارسی برنامه پاپیتا نیز ارائه شده است که هدف از آن صرفا تعلیم و تربیت کودکان و همچنین تدریس نکات مهم در دوره و مقاطع ابتدایی جهت آموزش و یادگیری زبان فارسی است. این دو نسخه از اپلیکیشن Papita در کنار یکدیگر می تواند برای افزایش سطح آموزشی کودکان بسیار موثر واقع شود. هر دو نسخه از اپلیکیشن پاپیتا فارسی و انگلیسی و همچنین نحوه اجرا روی کامپیوتر در سایت پی سی پلاس به طور کامل آموزش داده شده است.

آموزش زبان فارسی با اپلیکیشن پاپیتا به صورت نمایشنامه است

اپلیکیشن پاپیتا فارسی آموزش زبان انگلیسی به کودکان هم اکنون جهت استفاده و دانلود در دستگاه های اندروید و IOS در دسترس می باشد! این برنامه آموزش زبان را در محیطی امن و پر از سرگرمی های جالب فراهم کرده است. همچنین توانسته با بیش از صد هزار دانلود و آرای بیش از سه هزار نفر در گوگل پلی امتیاز قابل قبولی را به خود اختصاص دهد. اپلیکیشن های پاپیتا نرم افزار هایی بسیار کاربردی برای آموزش می باشند که روی کودکان بین 3 تا 14 سال تمرکز دارند. آموزش زبان فارسی آن در قالب نمایشنامه ای بسیار زیبا می باشد و تجربه ای متفاوت را در اختیار کودک شما قرار می دهد. کودک شما می تواند با دنبال کردن مراحل مختلف آن با شکل نوشتاری و بصری حروف الفبا به کلی آشنا شود. کودک شما می تواند به صورت همزمان هم بازی کند و هم آموزش ببیند.

سرگرمی و آموزش در برنامه Papita با هم در تناسب اند

اپلیکیشن پاپیتا فارسی و انگلیسی دارای طراحی منحصر به فردی هستند. طراحی آنها به شیوه ای است که درس های آن از حالت خشک و رسمی به کلی خارج شده است. این مورد می تواند فراگیری زبان را به یک سرگرمی برای کودکان تبدیل کند. برنامه Papita در قالب انیمیشن ها و بازی های جذاب برای کودکان ظاهر می شود. به صورتی که می تواند معنی و مفاهیم کلمات انگلیسی را به شکلی قدرتمند به ناخودآگاه کودکان منتقل کند. ویژگی ها و قابلیت های مختلف این دو اپلیکیشن پرکاربرد موجب شده است تعداد دنبال کنندگان آن هر روز افزایش یافته و چند برابر شوند. این‌ اپلیکیشن جالب و خلاقانه با ارائه بهترین و متنوع ترین مثال های آموزشی، سعی در فراهم کردن بستری مناسب برای ثبت اطلاعات مختلف در حافظه کودک دارد. برنامه پاپیتا در کنار فضایی مناسب برای آموزش سرگرمی های زیادی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

هدف اپلیکیشن پاپیتا فارسی ایجاد انگیزه در کودک شماست

اپلیکیشن پاپیتا فارسی طراحی منحصر به فردی دارد! افکت های صوتی به شکلی هماهنگ با سلیقه کودکان در یک فضای دلپذیر در تناسب است. آموزش در محیطی رنگارنگ و زیبا می تواند انگیزه کودک شما را برای یادگیری چند برابر کند. همچنین طراحی گرافیکی آن به صورت ساده انجام شده و دارای رابط کاربری قدرتمند برای تعامل آسان است. از این رو کودک شما می تواند به آسانی به بخش های مختلف برنامه دسترسی داشته باشد. انیمیشن های دلربا با رنگ آمیزی های زیبا شیوه ای نوین برای آموزش محسوب می شوند. این انیمیشن ها در قالب کارتون های بسیار سرگرم کننده به کاربر عرضه می شود. اپلیکیشن Papita Farsi شامل پرداخت های درون برنامه ای می شود. از این رو افرادی که قصد استفاده از آن را دارند، می بایست جهت دسترسی بدون محدودیت، مبلغی را از طریق سرور های اصلی اپلیکیشن به حساب شرکت سازنده واریز کنند.

در اپلیکیشن پاپیتا آزمون های هفتگی برگزار می شود؟

اپلیکیشن پاپیتا می تواند در بهبود مهارت های Listening یا شنیداری زبان انگلیسی کودک شما موثر واقع شود. به این صورت که کاربر علاوه بر چیدن حروف مختلف یک کلمه در کنار یکدیگر. می تواند نحوه صحیح تلفظ کلمه ها را نیز یاد بگیرد. این کار می تواند مهارت شنوایی کودک را به شکل قابل توجهی افزایش دهد. استفاده از اصوات حرفه ای و جذاب برای افزایش قدرت تلفظ صحیح کلمات به شکلی دقیق انجام شده است. اپلیکیشن پاپیتا آزمون های هفتگی نیز دارد. از این رو می توانید میزان پیشرفت سطح زبان انگلیسی یا فارسی کودک خود را به صورت هفتگی مورد آزمایش و بررسی قرار دهید. نکته بسیار جالب در مورد این آزمون ها این است که بر اساس میزان اطلاعات و آموزش های تزریق شده به کودک انجام می گیرد. به علاوه می تواند در افزایش سطح مسئولیت پذیری و میزان توجه کودک بسیار موثر باشد.

اپلیکیشن پاپیتا فارسی و انگلیسی مورد انتقاد شمار زیادی از کاربران در گوگل پلی قرار گرفت. به گفته کاربران، قیمت برنامه Papita، بسیار بیشتر از ارزش قابلیت هایی است که در اختیار آن ها قرار می گیرد. به این صورت که پس از پرداخت 49 هزار تومان تنها چند انیمیشن و کارتون ساده به کاربر عرضه می شود. از این رو در مورخه 4 مرداد 98 تماسی از سوی پشتیبان اصلی مبنی بر اصلاح شدن نرم افزار Papita با تیم P30Plus برقرار شد. به گفته آن ها از این به بعد اپلیکیشن پاپیتا تنها آن چه را که به بچه ها آموزش می دهد، در تبلیغاتشان به نمایش در می آورند. این مورد توسط پی سی پلاس بررسی شده و صحت کامل دارد. نسخه جدید برنامه به یادگیری واژگان زبان انگلیسی و فارسی با استفاده از شیوه های نوین آموزشی محدود شده است.

از این رو در صورتی که به دنبال تقویت سطح مکالمه کودکان خود هستید، اپلیکیشن پاپیتا به شما پیشنهاد نمی شود. این نرم افزار در زمینه Vocabulary می تواند در دسته بهترین ها قرار گیرد. اما برای یادگیری مکالمه باید به سراغ اپلیکیشن های دیگر رفت. لازم به ذکر است که استفاده از این اپلیکیشن به صورت آفلاین نیز امکان پذیر است.

طراحی برنامه پاپیتا فارسی از نوع متریال با سبکی جدید است

اپلیکیشن پاپیتا فارسی دارای حالت های مختلفی برای آموزش است. در بخش مینی گیم آن می توانید شاهد چالش های متعددی باشید. به این ترتیب که با ورود به هر مرحله لیستی از حروف در اختیار کاربر قرار می گیرد. با کلیک بر روی آن ها کاربر می تواند کلمات مختلف و گوناگونی را که با حرف مورد نظر شروع می شوند و یا جزوی از آن کلمه هستند، مشاهده کند. این کلمات به صورت یک جورچین از حروف پشت سر هم به نمایش در می آید. هر یک از حروف با صدای منحصر به فرد خود اسم خود را اعلام می کند. واژه ها به تدریج سخت تر و دشوار تر می شود. کودک شما با پیشرفت در مراحل آن، قابلیت ها و مهارت های خود را شکوفا خواهد کرد. طراحی مراحل از نوع متریال با سبک جدید و بسیار جذاب می باشد.

(کلیک کنید) دانلود اپلیکیشن پاپیتا فارسی برنامه Papita Farsi (آموزش زبان فارسی به کودکان)

(کلیک کنید) دانلود اپلیکیشن پاپیتا آموزش زبان انگلیسی (آموزش زبان انگلیسی به کودکان)

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی