ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تتر؛ هر آنچه باید در مورد ارز دیجیتال تتر (Tether) بدانید

تتر (Tether (USDT یک ارز دیجیتال است که هر توکن آن معادل یک دلار ایالات متحده می باشد. هر توکن (USDT) به دلار آمریکا وابسته است که در موجودی ذخیره (Tether Limited) نگهداری می شود ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تتر (Tether (USDT یک ارز دیجیتال است که هر توکن آن معادل یک دلار ایالات متحده می باشد. هر توکن (USDT) به دلار آمریکا وابسته است که در موجودی ذخیره (Tether Limited) نگهداری می شود و می توان از طریق پلتفرم تتر (Tether) به آن دسترسی داشت. تتر (Tether) بر روی بلاکچین های امنی (Omni) ، اتریوم (Ethereum) ، ترون (Tron) ، ای او اس (EOS)، لیکویید (Liquid) و آلگوراند (Algorand) عرضه شده است.

استیبل کوین ها (Stablecoin) رمزارزهایی هستند که برای به حداقل رساندن نوسانات قیمت در محیط کریپتوکارنسی با وصل شدن (pegging) هر یک از توکن ها به یک دارایی کریپتوی زیربنایی ، پول فیات و یا کالاهای قابل مبادله در بورس (ETC) مانند فلزات گرانبها طراحی شده اند. استیبل کوین ها نیز دارای ویژگی هایی مشابه با دیگر رمزارزهای محبوب می باشند و تراکنش های ساده را از طریق زیرساخت های کریپتوکارنسی موجود با شبکه های بی اعتماد با استفاده از کاوشگر بلاک (Block Explorer) مناسب انجام می دهند. این امر امکان پرداخت های ارز فیات خاص یا فلزات گرانبها را فراهم می سازد و می تواند از گیرندگان در مقابل تغییرات ناگهانی قیمت محافظت کند.

تتر در واقع رمزارزی است که برای صرافی‌ها نقدینگی فراهم می‌کند. معامله‌گران می‌توانند با خرید و فروش تتر از نوسانات بازار در امان باشند و یا با مدیریت نوسانات بازار، پول بیشتری به دست آورند، هم اکنون دو نوع رمزارز تتر، برای دلار و یورو وجود دارد. اما در حقیقت بیشتر حجم مبادلات با دلار تتر (USDT) انجام میگیرد. تتر،‌ مانند دیگر رمزارزها از بلاکچین استفاده می‌کند؛ و برخلاف دیگر کریپتوها این ارز ‌توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود!! این به آن معناست که هر تتـر باید توسط دلارهایی که ذخیره نگه‌ داشته شده‌اند، با نرخ ۱ به ۱ پشتیبانی شود. این یعنی، معاملات تتـر در تمام صرافی‌ها در سطح یک دلار بوده و می‌توان آن‌ها را به جای دلار به کار برد.

به طور کلی چند نوع دلار تتر وجود دارد؟

  • . USDT-ERC20 دلار تتر بر اساس پروتکل ERC20 مبتنی بر اتریوم.
  • . USDT-Omni دلار تتر بر اساس بر پروتکل Omni Layer مبتنی بر بیت‌کوین.
  • . USDT-TRON دلار تتر بر اساس پروتکل TRC20 مبتنی بر بلاکچین ترون.
  • . USDT-EOS دلار تتر مبتنی بر شبکه ای او اس.

چگونه ارز دیجیتال تتر را تهیه کنیم؟

دلاریپتو، یک اکسچنج آنلاین ارز دیجیتال است. در دلاریپتو امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر، خرید و فروش ارز دیجیتال توسط ریال، تبدیل ارز دیجیتال به لیر ترکیه، تبدیل ارز دیجیتال به پوند انگلیس وجود دارد. تسویه‌های دلاریپتو در روزهای اداری در کمتر از یک ساعت و در روزهای تعطیل رسمی کمتر از سه ساعت انجام می‌شود.

یکی از اصلی ترین خدماتی که در اکسچنج دلاریپتو انجام می شود ، خرید و فروش بیت کوین به بهترین نرخ از کاربران است . دلاریپتو پلن های ویژه ای برای خرید بیت کوین از ماینرها و تریدرها دارد و با انجام هماهنگی امکان خرید با نرخ بهتر نسبت به نرخ سایت را از این عزیزان دارد. همچنین شرکت هایی که در زمینه صادرات و واردات مشغول فعالیت هستند می توانند از طریق بیت کوین و خرید تتر تسویه حساب های خارجی خود را انجام دهند. این روش مشکلات و چالش هایی چون دور زدن تحریم ها و محدودیت های بانکی بین الملی را برطرف خواهد کرد و سرعت تسویه حساب را از چند روز به چند ساعت کاهش می دهد.

پشتیبانی از پول‌های الکترونیکی بلوک شرق در دلاریپتو

وبمانی و پرفکت مانی را از جمله معروف ترین پول‌های الکترونیکی بلوک شرق را می‌توان نام برد. دلاریپتو امکان ارائه و تسویه حساب روزانه مقادیر قابل توجهی از این دو ارز را دارا است. این دو ارز در بازارهای بین المللی، خریدهای اینترنتی از سایت‌های روسی، چینی و ترکیه‌ای و نیز در پرداخت‌های شرکت‌های هاستینگ استفاده می‌شود. همچنین افرادی که مبادلات مالی با کشورهای همسایه ایران نظیر آذربایجان، ارمنستان و کشورهای اوکراین و روسیه دارند نیز از وبمانی جهت تسویه حساب‌های سریع خود می‌توانند استفاده کنند. برای خرید و فروش پرفکت مانی و وبمانی در دلاریپتو نیاز هست تا شما مراحل احراز هویت را در وبسایت انجام دهید، پس از احراز هویت امکان ثبت سفارش خرید برای شما فراهم می شود. همچنین دلاریپتو این امکان را فراهم می کند تا معاملات بالای ۵ هزار دلار به صورت حضوری در تهران انجام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Ebadi
    Ali Ebadi | ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹

    دوزار نمی ارزه ارزشش دقیقا به موازات دلاره اگه دنبال درامد هستید فقط بیت کوین

مطالب پیشنهادی