ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لاغری یک آرزوی دست یافتنی است

این روزها که تقریبا اکثر افراد جامعه دچار چاقی مفرط هستند، بسیاری از مردم خصوصا خانم ها به دنبال مصرف داروها، معجون ها و تهیه رژیم های متفاوت غذایی هستند. به نظر شما آیا این ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها که تقریبا اکثر افراد جامعه دچار چاقی مفرط هستند، بسیاری از مردم خصوصا خانم ها به دنبال مصرف داروها، معجون ها و تهیه رژیم های متفاوت غذایی هستند. به نظر شما آیا این روش ها نتیجه می دهند؟ آیا می توان امیدوار بود که پس از پیروی از یک رژیم لاغری غیراصولی، وزن از دست رفته دیگر بازنگردد؟

این ها سوالاتی هستند که این روزها زیاد به گوش تان می خورد. متاسفانه در این ایام که همه به دنبال تناسب اندام و کاهش وزن شان هستند، عده ای به دنبال پر کردن جیب های خود هستند و با ارائه رژیم های نامناسب و غیراصولی کسب و کاری برای خود راه انداخته اند. بسیاری از افراد نیز با هدف لاغری سریع گول شان را خورده و خود را در  خطر می اندازند. درحالی که می توانند با یک رژیم لاغری مناسب و سالم در مدتی معین وزن خود را کاهش دهند بدون این که نگران بازگشت و وزن و مشکلات جسمانی بعد آن باشند!

این را فراموش نکنید که لاغر شدن اصلا هم سخت نیست؛ تنها کافیست به هر روشی اعتماد نکنید. اگر وزن زیادی دارید و از چربی های اضافه شکم و پهلوهای تان خسته شدید، نیازی نیست رژیم های سخت و پرخطر بگیرید؛ رژیم هایی که فقط شما را به تحمل گرسنگی دعوت می کنند و نتیجه های شان نیز زودگذر هستند!!! ادامه مطلب را بخوانید تا با یک راه اصولی و مناسب آشنا شوید تا دیگر لاغری را یک رویای دست نیافتنی ندانید!

از خوردن ساندویچ های غذاهای خوشمزه دست نکشید

با همه ‌گیر شدن معضل چاقی، تصمیم به لاغری و استفاده از برنامه رژیم غذایی نیز بیشتر شده است. اگر یک بررسی کوچک انجام دهید، به عنوان مثال بین دوستان و آشنایان تان، متوجه خواهید شد که پیروی از یک رژیم غذایی مناسب چقدر می تواند تاثیرگذارتر از استفاده از قرص ها و داروهای لاغری باشد!

احتمالا برای تان سوال پیش می آید که چه نوع رژیم غذایی مناسب است؟ پاسخ به این سوال سخت نیست، فقط یک نکته را درنظر بگیرید، یک رژیم لاغری سالم، رژیمی است که شما را از خوردن تمام مواد غذایی منع نکند. لاغر شدن مساوی با نخوردن و تحمل گرسنگی نیست! برنامه غذایی سالم است که میزان غذا خوردن شما را متعادل کند نه این که چیزی را حذف کند.

رژیم لاغری در واقع به کارها و عادات سالم برای زندگی گفته می شود که شامل، خوردن میوه و سبزیجات، ورزش کردن، عدم استعمال دخانیات و نخوردن الکل را شامل می شود. اما سوال بسیار مهم این است که بعد از پروسه رژیم گرفتن و اتمام آن آیا راهی وجود دارد که از افزایش وزن مجدد جلوگیری کرد یا این که وزن را در حالت تعادل نگه داشت؟

هیچ ‌کس دوست ندارد پس از این که به ‌سختی وزن خود را کم کرد، دوباره افزایش وزن پیدا کند. مشکل این جاست که بدن از طریق کاهش میزان سوخت و ساز برای بازگرداندن چربی از دست ‌رفته تلاش خواهد کرد. درباره‌ این سوال، هنوز اختلاف ‌نظر و سلیقه وجود دارد و سؤال همچنان باقی است. جالب است بدانید که مقاله ما با پاسخ به این سوال مهم خاتمه می یابد، پس همین چند خط طلایی را از دست ندهید.

وب سایت من و رژیم همراه همیشگی شما در کاهش وزن سالم

بسیاری از شما به دنبال لاغر شدن هستید و دوست دارید از شر چربی های اضافی خلاص شوید. همه این ها با تغییر برخی عادات فعلی شدنی است. اما چطور؟ همان طور که گفتیم، منظور از این تغییر، کمتر و متعادل خوردن، حتی زمانی که غذایی سالم می خورید است.

رژیم های غذایی شدید که با شعار کاهش وزن سریع، در فضای مجازی دست به دست می شوند، نمی توانند برای مدت طولانی کار کنند چرا که این نوع تغییر در شیوه زندگی، حفظ نمی شود و ثابت نیست و هنگامی که شما رژیم را متوقف می کنید به احتمال زیاد دوباره به عادات قدیمی و وزن اولیه بازمی گردید و حتی کمی هم چاق تر می شوید. در عوض، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی، تغییراتی هستند که شما می توانید آن ها را یک بخشی از زندگی روزمره خود قرار دهید.

من و رژیم یک وب سایت ارائه آنلاین رژیم های غذایی است که با دریافت اطلاعات دقیق شما، برنامه غذایی مناسب با خودتان را در اخیتارتان می گذارد، چیزی که متاسفانه در رژیم های لاغری که دست به دست می شوند دیده نمی شود. این وب سایت معتبر به شما کمک می کند که علاوه بر کاهش وزن، آن را ثابت نگه دارید و دائما وزن تان دچار نوسان نشود و به دنبال آن همیشه در سلامت جسمی و روحی باشید. شما هم امتحان کنید و بدون هیچ گونه نگرانی با متخصصین تغذیه ما در ارتباط باشید و با اصولی ترین روش ممکن رژیم بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • jimi1020
    jimi1020 | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    آقا ما چی بنویسیم نظرمونو پاک نکنید؟
    لطفا راهنمایی کنید ?

  • barobach
    barobach | ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹

    like

مطالب پیشنهادی