ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

مدل جدید MVM X33 مدیران خودرو با گیربکس جدید اتوماتیک قیمت خورد

مدیران خودرو امروز مدل به‌روز‌شده اولین شاسی بلند چینی بازار ایران یعنی ام وی ام ایکس 33 را به بازار معرفی کرد. ام وی ام ایکس 33 از سال 1389 وارد بازار ایران شد و به سرعت ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | ۲۰:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیران خودرو امروز مدل به‌روز‌شده اولین شاسی بلند چینی بازار ایران یعنی ام وی ام ایکس 33 را به بازار معرفی کرد.

ام وی ام ایکس 33 از سال 1389 وارد بازار ایران شد و به سرعت توانست در دل  مشتریان خودروهای کراس‌اوور جا باز کند. شرکت سازنده با ارزیابی‌های مداوم از نیاز بازار و خواسته‌های مشتری ، 2 بار ظاهر این خودرو را زیر تیغ جراحی قرار داد و تاکنون در مجموع 3 نسخه متفاوت از این خودرو راهی بازار کشورمان شده و حال مدیران خودرو با توجه به خواسته مشتریان خود و درک به موقع چهارمین نسخه و فیس‌لیفت جدید این محصول را راهی بازار خواهد کرد تا بتواند ادامه‌دهنده راه موفق کلیه مدل‌های ایکس 33 در بازار ایران باشد.

https://static.digiato.com/digiato/2020/06/WhatsApp-Image-2020-06-27-at-1.42.19-PM.jpeg

تغییرات سومین فیس لیفت MVM X33

نمای جلو خودرو تغییراتی را تجربه کرده است. جلو پنجره آن از سبک جدید طراحی محصولات ام وی ام  که مشابه خودروی ایکس 55 است استفاده نموده و همچنین سپر جلو و چراغ دیلایت به لحاظ طراحی عوض شده اند. این تغییرات سازگار و هماهنگ با جلوپنجره جدید بوده و جهره یک شاسی بلند مستحکم و مدرن را به خودرو داده است. از سوی دیگر شکل رینگ های آلومینیومی 17 اینچی تغییر یافته اند.

با ورود به نمای داخل این خودرو نیز متوجه تغییرات خواهید شد. پوشش صندلی‌ها و رو‌دربی‌ها به رنگ قهوه‌ای تیره در آمده که در مجموع داخل خودرو را نسبت به قبل متفاوت کرده است و رنگ دریچه‌های تهویه نیز قهوه‌ای شده که تناسب با پوشش داخل خودرو دارد. همچنین فرمان خودرو نیز به مانند محصولات جدید مدیران خودرو تغییر کرده که باعث زیباتر شدن جلو داشبورد خودرو شده است.

گیربکس جدید ۵ سرعته اتوماتیک MVM X33

اما نکته مهم در بخش فنی، نصب یک گیربکس اتوماتیک 5 سرعته به جای نسخه CVT قبلی است که در عمل شتاب و هماهنگی بیشتری را به خودرو بخشیده است. این گیربکس باعث سهولت و لذت بیشتر راننده در هنگام رانندگی شده و همچنین به لحاظ ایمنی نیز این خودرو مجهز به سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) شده که قطعا امنیت رانندگی را نیز ارتقا بخشیده است. فرمان برقی نیز برروی خودرو کار شده که سهولت و امنیت بالایی را در رانندگی پدید می‌آورد. به هر روی به زودی شرکت مدیران خودرو این خودرو را رونمایی خواهد کرد و شرایط فروش و قیمت آن‌را نیز اعلام خواهد نمود.

همچنین آپشن های جدید این خودرو شامل فرمان برقی ، گرمکن صندلی های جلو ، سیستم پایداری الکترونیکی ، کنترل ضد هرزگردی ، کنترل در سربالایی و سر پائینی است. ، همچنین گارانتی این خودرو ٣ سال یا ١٠٠٠٠٠ کیلومتر میباشد همچنین فروش این خودرو به صورت نقدی با موعد تحویل ۴۵ روز کاری است.

گفتنی است که گیربکس جدید تطابق بیشتری با نیازهای استفاده روزمره خانواده های ایرانی دارد و در مقایسه با گیربکس CVT که در نسخه های قبلی عرضه می شد از عملکرد هماهنگ تری با پیشرانه برخوردار است.

قیمت و شرایط بازار MVM X33 جدید

ام وی ام ایکس 33، در اولین نسل خود به عنوان ارزان ترین کراس اوور و خودرو شاسی بلند بازار کشور مطرح بود و با قیمتی کمتر از  50 میلیون تومان راهی نمایندگی های فروش می شد، اما نسل جدید این خودرو حالا به محصولی با قیمت 325 میلیون تومان تبدیل شده است و برخلاف نسل نخست از دسترس بسیاری از ایرانیان خارج شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • keep quiet
    keep quiet | ۱۱ تیر ۱۳۹۹

    آشغالای چینی...

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۱۰ تیر ۱۳۹۹

    به نظرم با این پول آریزو شیش بهتره خریدش

  • behnamastaraki
    behnamastaraki | ۱۲ خرداد ۱۳۹۹

    زیر 300 که دیگه نیست

مطالب پیشنهادی