ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

 9 نکته مهم برای خرید هاست

سرویس میزبانی یا هاست به بخشی از یک کامپیوتر قدرتمند (سرور) گفته می شود که فضایی را جهت میزبانی از اطلاعات سایت های اینترنتی را فراهم می سازد. سرویس هاست نتیجه همکاری میان سخت افزار ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سرویس میزبانی یا هاست به بخشی از یک کامپیوتر قدرتمند (سرور) گفته می شود که فضایی را جهت میزبانی از اطلاعات سایت های اینترنتی را فراهم می سازد. سرویس هاست نتیجه همکاری میان سخت افزار ها و نرم افزار ها است که وظیفه نگهداری و ارائه اطلاعات یک سایت به کاربران در بستر اینترنت را دارد.

برای خرید هاست باید فاکتور های مختلفی را مدنظر قرار داد تا بتوانیم سرویسی تهیه کنیم که به تمام نیاز های سایت ما پاسخ دهد و باعث بروز مشکلات متعدد نشود. به طور قطع مشکلات هاست تبدیل به مشکلات سایت ما می شوند و این مشکلات تاثیر مستقیمی بر روی سئو و کاربران سایت دارند، پس برای جلوگیری از این مشکلات همراه ما باشید تا مهم ترین موارد برای خرید هاست را  به طور کامل برای شما توضیح دهیم.

به این موارد برای خرید هاست دقت کنید

  1. پشتیبانی

در زمینه هاستینگ اگر پشتیبانی مهم ترین امر نباشد به طور قطع یکی از مهم ترین فاکتور ها محسوب می شود زیرا پشتیبانی باید همیشه در دسترس بوده و دانش فنی بالایی داشته باشد تا در هنگام بروز هر مشکلی برای هاست شما، بتواند در کمترین زمان ممکن مناسب ترین راه حل را به شما ارائه کند.

  1. قیمت

یکی از دغدغه های کاربران در شرایط اقتصادی فعلی کشور ما قیمت سرویس‌های هاست است که دارای بازه گسترده ای از قیمت های مختلف است. توجه داشته باشید که موثر ترین مواردی که قیمت خرید هاست را مشخص می کنند منابع و امکانات هاست می باشد اما ممکن است برخی از سرویس دهنده ها بنا به شناخته شدن هزینه بیشتری را بر روی سرویس های خود اعمال کنند تا شما علاوه بر قیمت واقعی سرویس، هزینه ای بابت برند بودن نیز بپردازید!!

  1. بک آپ گیری از اطلاعات

داشتن یک نسخه پشتیبان از اطلاعات سایت امری ضروری است زیرا ممکن است دچار یک مشکل از پیش تعیین نشده شوید و اطلاعاتتان به طور کامل از دست برود. در این حالت اگر هاستینگ شما به طور برنامه ریزی شده و منظم از اطلاعات سرویس شما بک آپ گیری کرده باشد به سادگی به رستور یک نسخه پشتیبان می توانید مجدد به اطلاعات سرویس خود دسترسی داشته باشید و این مورد بسیار کارآمد و مفید است.

  1. آپ تایم سرویس

شاید یکی از اساسی ترین مواردی که در حین خرید سرویس کاربران (به ویژه افراد تازه کار) به آن توجهی نمی کنند میزان آپ تایم هاست است. آپ تایم مدت زمان در دسترس بودن سرویس در طول ماه یا سال را مشخص می کند که با درصد مشخص می شود. به طور مسلم هر چه میزان آپ تایم یا زمان در دسترس بودن سرویس بیشتر باشد سایت شما کمتر دچار قطعی و اختلال می شود. پس حتما سرویسی انتخاب کنید که آپ تایمی بالاتر از میزان 99% داشته باشند.

  1. فضا هاست

هر هاستی که قصد تهیه آن را دارید، دارای میزان فضا مشخصی برای میزبانی از اطلاعات شما است. میزان فضا هاست کاملا متناسب با میزان حجم اطلاعات سایت شما تعیین می شود. همچنین توجه داشته باشید همیشه فضایی بیشتر از میزان حجم اطلاعات خود برای هاستتان انتخاب کنید تا در صورت افزایش حجم اطلاعات یا نیاز به بک آپ گیری دچار مشکل نشوید.

  1. منابع هاست

اکثر سرویس های هاست دارای منابع اشتراکی هستند بدین معنا که منابع اسمی هاست شما با هاست های دیگر به صورت مشترک بوده و اگر کاربر دیگری که از سرویس دهنده شما هاست گرفته منابع زیادی مصرف کند، بر روی سرویس شما نیز تاثیر منفی می گذارد پس حتما متناسب با بودجه خود سعی کنید از هاست اختصاصی یا نیمه اختصاصی استفاده کنید تا نگرانی از بابت کمبود منابع نداشته باشید.

  1. ترافیک هاست

اکثر شرکت های هاستینگ بر روی پلن های هاست خود محدودیت ترافیکی متناسب با منابع و قیمت پلن ها اعمال می کنند. در حالت عادی این محدودیت ممکن است مشکلی نداشته باشد اما اگر سایت شما به دلیل افزایش تعداد بازدید کننده یا هر دلیل دیگری حد مجاز را رد کند دچار مسدودی می شود و این مشکل بزرگی است! پس سعی کنید هاستی تهیه کنید که دارای ترافیک به صورت نامحدود باشد.

  1. داشتن SLA

SLA یا Service Level Agreement توافق نامه سطح کیفی خدمات است که سرویس دهنده جهت احترام بیشتر به حقوق مشتری و جبران ضرر مشتری در صورت قطع بودن سرویس مشخص می کند. تعداد سرویس دهنده های ایرانی که این توافق نامه را ارائه می کنند در ایران به تعداد انگشتان یک دست هم نمی رسد که پرداز آی تی نیز جز یکی از آنها می باشد.

  1. ارائه SSL رایگان

گواهینامه SSL یکی از مهم ترین مواردی است که هم مورد توجه موتور های جست و جو مثل گوگل است و هم باعث می شود تبادل اطلاعات در بستری امن انجام شود. سرویس های هاست باید دارای گواهی های رایگان باشند تا کاربران بدون هزینه اضافی بتوانند سایت خود را تحت پروتکل HTTPS در دسترس قرار دهند.

این 9 فاکتور از مهم ترین مواردی هستند که شما در هنگام تهیه یک سرویس میزبانی باید به آنها توجه داشته باشید تا متناسب با آنها بتوانید یک هاست خوب خریداری کنید. توجه داشته باشید که موارد دیگری نیز می توانستند در این لیست قرار گیرند اما ما مهم ترین آنها را بیان کردیم تا دچار سردرگمی نشوید.

ما در پرداز آی تی تمام تلاش و دانش خود را به کار می بریم تا تمام فاکتور های اشاره شده را در سرویس های میزبانی رعایت کرده و با ارائه امکانات و سرویس های با کیفیت، رضایت 100% کاربران به دست آوریم.

چرا پرداز IT؟

پرداز آی تی به عنوان یکی از سرویس دهنده های میزبانی در ایران تجربه چندین ساله را با دانش و ایده های روز تلفیق کرده تا بهترین تجربه خرید هاست را برای شما ایجاد کند. در ادامه به چند مورد از ویژگی های این سرویس دهنده می پردازیم.

  1. ارائه سرویس های متنوع (اشتراکی، نیمه اختصاصی و اختصاصی) از ایران و خارج
  2. ثبت دامنه با مناسب ترین تعرفه ها
  3. پشتیبانی 24 ساعته و تخصصی
  4. بک آپ گیری خودکار روزانه، هفتگی و ماهانه
  5. بازگشت وجه 7 روزه
  6. بالاترین آپ تایم ممکن
  7. تعرفه گذاری منصفانه
  8. گواهی SSL رایگان
  9. ارائه هاست پربازدید با خدمات ویژه
  10. پلن های سفارشی
  11. ارائه SLA برای احترام به حقوق کاربر
  12. استفاده از سخت افزارهای قدرتمند و نرم افزارهای حرفه ای
  13. خدمات در برترین دیتاسنترهای ایرانی و خارجی
  14. ارائه کنترل پنل های متنوع
  15. دارای نماد 2 ستاره شرکتی و مجوز های لازم

در نهایت شما می توانید جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر برای سفارش سرویس مورد نیاز خود، در هر زمان از طول شبانه روز با بخش فروش پرداز IT در ارتباط باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت خرید هاست داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی