ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید کارتریج با اچ پی گالری

اگر شما هم جزو مصرف کننده های پرینترهای لیزری و جوهر افشان هستید ، خرید کارتریج یکی از مواردی است که با آن سرکار دارید. این که کارتریج طرح بخرید یا اصلی و یا پیدا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر شما هم جزو مصرف کننده های پرینترهای لیزری و جوهر افشان هستید ، خرید کارتریج یکی از مواردی است که با آن سرکار دارید. این که کارتریج طرح بخرید یا اصلی و یا پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برای خرید کارتریج مواردی است که معمولا مصرف کننده های دستگاه پرینتر دنبال جواب آن هستند .

در این مطلب می‌خواهیم ویژگی های کارتریج اصلی و طرح رو توضیح دهیم ، بعد آنها را باهم مقایسه می‌کنیم.

ویژگی های کارتریج اصلی

کارتریج های اصلی ، توسط خود کمپانی سازنده پرینتر مانند hp  ، canon ، samsung و ... ساخته می شوند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بالاترین سازگاری را با دستگاه پرینتر دارند . تنها مشکلی که کارتریج های اصلی دارند قیمت بالا آن ها است ، مثلا کارتریج اصلی 26a در سایت اچ پی قیمتی حدود 127 دلار دارد. این موضوع باعث شده که اکثر مصرف کنندگان به خرید کارتریج های طرح روی بیاورند .

ویژگی های کارتریج طرح

کارتریج های طرح معمولا ساخت کشور چین هستند و در کل تونر و یا جوهر  و قطعات آن ها کیفیت متوسطی دارد. مزیت اصلی این کارتریج ها مقرون به صرفه بودن آن ها و ارزش خرید بالا نسبت به قیمتشان است، این کارتریج ها معمولا بدون مشکل روی پرینترها کار میکنند .

کدام کارتریج برای من مناسبتر است ؟

تا این جا متوجه شدیم که کارتریج های طرح نسبت به قیمتی که دارند کیفیت مناسبی دارند. ولی نکته اصلی این است که زمانی که وارد کننده ها اقدام به سفارش کارتریج از کارخانه میکنند گاهی برای سود بیشتر کیفیت قطعات را کاهش میدهند تا حدی که شاید اون کارتریج به دستگاه پرینتر شما آسیب وارد کند حتی بعضی مواقع شاید مخزن تونر کارتریج را برای سود بیشتر کامل پر نکنند. پس توجه داشته باشید هیچ ارزانی بی حکمت نیست. اما راه تشخیص کیفیت کارتریج طرح چیست ؟ این موردی هست که نیاز به تخصص و تجربه زیادی دارد ، و شما به عنوان مصرف کننده کارتریج امکانش کم است که بتوانید متوجه بشوید .

بهترین راه خرید کارتریج طرح با کیفیت خوب پیدا کردن یک فروشگاه معتبر و با سابقه است. فروشگاه اچ پی گالری، مرجع تخصصی فروش و شارژ کارتریج ، قطعات پرینتر و کارتریج ، تونر و تعمیرات دستگاه پرینتر؛ با داشتن 17 سال سابقه فعالیت در این زمینه یکی از فروشگاه های معتبری هست که در این زمینه فعالیت دارد. در فروشگاه اچ پی گالری سعی شده برای هر مدل کارتریج چند مدل کیفیت مختلف تهیه شود ، مثلا کارتریج 26a در سایت اچ پی گالری 4 مدل دارد که شامل کارتریج اصلی، کارتریج شرکتی که کیفیتی تقریبا مشابه کارتریج اصلی دارد، گرید a کیفیت متوسطی داره نسبت به قیمتش و کارتریج طرح که بازیافتی می باشد، و شما می توانید با توجه به نیاز خود کارتریج مورد نظر را با کیفیتی که لازم دارید خریداری کنید. البته این تنوع برای کارتریج های پر مصرف مثل  کارتریج  hp هست و بقیه کارتریج ها مانند کارتریجhp 17a در دو مدل اصلی و طرح موجود هستند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Arsin
    Arsin | ۱۱ تیر ۱۳۹۹

    برای کانون کارتریج معتبر پیدا نمیشه؟

مطالب پیشنهادی