ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

جیتوپیا، رویداد بازی‌سازان مایکت

پنجم و ششم تیر ۱۳۹۹ شاهد یک رویداد جذاب در حوزه بازی‌سازی موبایل خواهیم بود. در جیتوپیا بزرگان این صنعت کنار هم آمده‌اند تا با به اشتراک‌گذاری تجربیات حرفه‌ای چندین ساله خود، به کسانی کمک ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پنجم و ششم تیر ۱۳۹۹ شاهد یک رویداد جذاب در حوزه بازی‌سازی موبایل خواهیم بود. در جیتوپیا بزرگان این صنعت کنار هم آمده‌اند تا با به اشتراک‌گذاری تجربیات حرفه‌ای چندین ساله خود، به کسانی کمک کنند که می‌خواهند تبدیل به بازی‌سازهای حرفه‌ای شوند.

در جیتوپیا درباره چه چیزی صحبت می‌شود؟

این وبینار هشت محور اصلی دارد که هر یک به همراه موضوعات آن در ادامه آورده شده است.

ایده‌پردازی

۱. ایده‌پردازی را از کجا شروع کنیم؟

۲. از چه منابعی برای ایده‌گرفتن می‌توان استفاده کرد؟

۳. شناخت ذائقه‌ی بازیکنان ایرانی و ترندهای بازی‌سازی در ایران

۴. پیروی از ترند‌های بازار یا تمرکز روی ایده‌های جدید؟

۵. با توجه به ذائقه بازیکنان ایرانی چه ژانری را برای ساخت بازی انتخاب کنیم؟

۶. چالش‌های تبدیل کردن ایده به عمل

۷. چطور درباره ایده‌ی خود از مخاطب بازخورد بگیریم؟

طراحی فنی و هنری

۱. مهارت‌های لازم برای ساخت بازی از لحاظ فنی

۲. مهارت‌های لازم برای ساخت بازی از لحاظ هنری

۳. چالش‌ها و محدودیت‌های منابع انسانی و زیرساخت

زیرساخت

۱. چالش‌های یک طراحی توسعه‌پذیر (Scalable)

۲. چالش‌های فنی مربوط به زیرساخت

مدیریت تیم

۱. چالش‌های مدیریت تیم و حفظ مهره‌های کلیدی

۲. چالش‌های مدیریت بحران در تیم‌های بازی‌سازی

انتشار بازی

۱. ارزش‌افزوده استورها در انتشار بازی برای بازی‌ساز یا ناشر

۲. زمان مناسب برای انتشار بازی

۳. قبل از انتشار نسخه اصلی بازی نسخه‌ی بتا یا MVP منتشر کنیم یا خیر؟

۴. چرا و چه زمانی باید از انتشار یک بازی دست کشید؟

جذب و نگهداری بازیکن

۱. مزایا و معایب کانال‌های موجود برای جذب مخاطب

۲. چه‌طور بازیکن را برای مدت زمان بیشتری در بازی حفظ کنیم؟

۳. راه‌های حفظ و افزایش نرخ بازگشت (Retention Rate) بازیکنان

کسب درآمد

۱. راه‌های کسب درآمد از بازی‌های موبایل

۲. چالش‌های درآمدزایی (Monetization) از بازی‌های موبایل

۳. چگونه درآمد حاصل از هر بازیکن را افزایش دهیم؟

آنالیز داده‌محور کاربر

۱. ابزار‌های موجود برای جمع‌آوری و تحلیل اطلاعات بازیکنان

۲. چه مهارت‌هایی برای تحلیل اطلاعات نیاز داریم؟

۳. به چه سوال‌ها و چالش‌هایی می‌توان با تحلیل اطلاعات پاسخ داد؟

چه کسانی در جیتوپیا حضور دارند؟

در این رویداد افرادی از بزرگترین بازی‌ها و شرکت‌های فعال در این حوزه حضور دارند که حرف‌هایشان نتیجه سال‌ها کسب تجربه و دانش است. افرادی مثل:

شهریار ازهاریان فر: هم‌بنیانگذار استودیو نردبان اندیشه (آمیرزا)

امیرحسین ناطقی: موسس و مدیرعامل کوییزآف‌کنیگز

تایس ویلر: طراح بین‌المللی بازی

وحید رحیمیان: مدیرعامل مایکت

علیرضا رنجبر شورابی: هم‌موسس استودیو نور و حرکت

حسین مزروعی: مدیرعامل آواگیمز

محمد زهتابی: مدیرعامل استودیو پاییزان (بازی پسرخوانده)

محسن تسخیری: مدیرعامل نارین گیمز

سید محمدعلی سیدحسینی: معاونت حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای

آناهیتا ناظمی: مدیرعامل متریکس

علی نادعلی‌زاده: مدیرعامل تاداستودیو (بازی فروت کرفت)

و ...

چشم‌انداز جیتوپیا چیست؟

مگر نه این است که همه‌ی ما دنبال آرمان‌ها و بهترین چیزی هستیم که از دستمان برمی‌آید؟ یک بازی‌ساز تازه‌کار هم دنبال جایی است به او چیزهایی که نمی‌داند را یاد بدهد. جیتوپیا ترکیبی از کلمه‌ی یوتوپیا (آرمان‌شهر) و حرف G (اول کلمه Game) است و قرار است آرمان‌شهری باشد که بازی‌ساز برای کسب تجربه به آن نیاز دارد.

بازی‌سازی درباره تبدیل کردن ایده‌ها به تجربه‌ای ملموس و واقعی‌ کردن آرمان‌هایی است که بازی‌ساز در ذهن دارد. رویداد آنلاین جیتوپیا شهری بزرگ در سفر بازی‌سازی است که ساخته شده تا افراد از آن تجربه کسب کنند. فرقی نمی‌کند که مسافری قدیمی باشید یا تازه پا در راه گذاشته باشید، در جیتوپیا حتماً تجربه‌های نابی برای یادگیری پیدا می‌کنید.!

برای ثبت‌نام در این رویداد فرصت را از دست ندهید و همین حالا با کد تخفیف ۴۰درصدی gamefa40 در لینک زیر ثبت‌نام کنید.

http://g-topia.ir/

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی