ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

App با طعم کرونا

بیش از 6 ماه است که مردم جهان با بیماری کرونا درگیر شده و روز به روز بر تعداد تلفات این بیماری افزوده می شود. قطعا همه ما تاکنون صدها و شاید هزاران مطلب، خبر، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بیش از 6 ماه است که مردم جهان با بیماری کرونا درگیر شده و روز به روز بر تعداد تلفات این بیماری افزوده می شود. قطعا همه ما تاکنون صدها و شاید هزاران مطلب، خبر، توصیه و کلیپ در این زمینه دیده ایم که هدف همه آنها کمک به مردم برای مقابله با این ویروس و در نهایت کاهش تعداد تلفات است.

در این میان علاوه بر دستورالعمل های مختلف، فضای مجازی نیز توانسته تا اندازه ای به مردم در این زمینه کمک کند. خدمات بانکی مجازی، خریدهای اینترنتی، اطلاع رسانی های مجازی و غیره، همه و همه از جمله این اقدامات بوده که به اذعان همگان مفید واقع شده است.

در همین راستا از فروردین ماه ۱۳۹۸ تلاش برای ایجاد بستری مناسب و با امکانات فراوان آغاز شد و در نهایت اپلیکیشنی کاملا رایگان بنام "محفل" طراحی و روانه بازار شده که تا ظرفیت 250 نفر امکان مکالمه تصویری آنلاین در آن وجود دارد.

این بستر اپلیکیشنی است برای تماس گروهی میان همه افراد، اعم از گروه های فامیلی، همکلاسی ها، گروه های دوستی، جلسات کاری، گروه همفکری حوزه های مختلف اقتصادی مانند بورس، هم دانشگاهی ها، تجمعات فرهنگی و ادبی و دینی، و هر نوع گروه دیگری که مدنظر شماست، و یا حتی برگزاری کلاس آنلاین و دوره های آموزش مجازی.

ویژگی های این نرم افزار عبارتند از: روان بودن، کیفیت بالای صدا و تصویر (بدلیل بومی بودن)، ورود مستقیم به اتاق بدون نیاز به ثبت نام و فقط از طریق یک کلیک، عدم وجود محدودیت در تعداد کاربران یک گروه و به اشتراک گذاشتن صفحه دسکتاپ رایانه.

گفتنی است ارگان ها، دستگاه ها و سازمان های مختلف دولتی و خصوصی می توانند با نصب این بستر بر روی سرور داخلی خود و نیز تعیین رمز عبور، فضایی کاملا امن، محرمانه و داخلی برای خود ایجاد کنند که در هیچ یک از پیام رسان ها و نرم افزارهای غیر بومی وجود ندارد.

شایان ذکر است، امکان دانلود و نصب "محفل" از طریق همه پلتفورم ها (وب، اندروید، ios) با مراجعه به آدرس وب سایت "محفل" (https://app.mahfel.app) وجود دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۲۳ تیر ۱۳۹۹

    آره من بله و سروش رو نصب کردم فقط توی گنجینه نرم افزار هام اینو کم داشتم تا برادر ها علاوه بر عکس و نوشته هام از تصویرم به صورت لایو استفاده کنن

    • shams it
      shams it | ۲۳ تیر ۱۳۹۹

      فکر نمیکردم دیجیاتو هم بازدید کننده غیر فنی و بی سواد داشته باشده!اگه نصب کره باشی میبینی ارتباط p2p و هیچ ربطی به سرور نرم افزار نداره که بخوان از تصویر زیبای لایوت استفاده کنن...من نصب کردم وخیلی تعجب کردم چون سطع کیفی و ارتباط WRTC در بالاترین سطح ممکن پیاده شده .کامل جوابگوی ارتباطات آنلاین گرهی هست وخصوصا وا سه ما گیمرا?

مطالب پیشنهادی