ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یک کت و شلوار شیک برای موبایل

داشتن یک کیف و یا قاب گوشی از اوایل گسترش استفاده از تلفن همراه و مخصوصا زمانی که کمی به قیمت آن ها اضافه شد یک انتخاب اولیه در هنگام خرید موبایل برای کاربران بوده ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ تیر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

داشتن یک کیف و یا قاب گوشی از اوایل گسترش استفاده از تلفن همراه و مخصوصا زمانی که کمی به قیمت آن ها اضافه شد یک انتخاب اولیه در هنگام خرید موبایل برای کاربران بوده است. در این زمینه سیستم های پخش عمده لوازم جانبی موبایل و فروش عمده لوازم جانبی موبایل به سرعت قدرت گرفته و وارد بازار رقابتی شدیدی شدند. بیایید با هم نگاهی به بازار پر از هیجان فروش عمده لوازم جانبی موبایل مانند قاب و کیف گوشی بیاندازیم.

برای محافظت از گوشی آیا قاب گوشی بهتر است یا کیف گوشی؟

کاربران گرامی برای مراقبت بهتر از تلفن همراه خود محافظ گوشی از قبیل گلس، قاب و یا کیف گوشی را تهیه می کنند تا تلفن همراهی را که خریداری می کنند در هنگام استفاده بدون محافظ نگذاشته باشند. البته با توجه به این که تعمیرات گوشی هزینه های بالایی دارد و هزینه های زیادی صرف تعویض صفحه نمایش می شود، بهتر این است که لوازمات محافظ گوشی از قبیل قاب، گلس، گارد و غیره را از بهترین کیفیت ها انتخاب نمایید. کیف گوشی هم یکی دیگر از محافظ هایی است که می توانید برای حفاظت گوشی خود انتخاب نمایید. کیف گوشی به علت طرح های زیبا و رنگ های مختلفی که دارد می تواند این تنوع انتخاب را به شما بدهد. حال در این جا سوالی برای کاربران عزیز پیش می آید که قاب برای گوشی بهتر است یا کیف؟

در این جا ما چند مزیت کیف گوشی را برای شما عزیزان بیان می کنیم که بتوانید با مطالعه کردن مطلب ما انتخاب راحت تری داشته باشید. اولین مزیتی که کیف گوشی نسبت به قاب گوشی دارد این است که در برخی از آن ها با داشتن یک صفحه اضافه تر که بر روی صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد از صفحه نمایش گوشی محافظت می کند. هرچند که تاچ و ال سی دی صفحه توسط گلس صفحه گوشی محافظت می شود؛ این محافظت تا زمانی هست که ضربه جدی به صفحه وارد نشده است.

چگونه کیف گوشی از صفحه ال سی دی بهتر از قاب محافظت می کند و احتمال شکسته شدن ال سی دی را کاهش می دهد؟

اگر گوشی شما از سمت صفحه نمایش بر روی آسفالت یا زمین سخت بخورد، قاب گوشی فقط می تواند تنها از بدنه گوشی محافظت کند و در هنگام برخورد گوشی به زمین احتمال شکسته شدن صفحه نمایش بسیار زیاد می باشد. در هنگام برخورد صفحه نمایش با زمین اگر حتی به تکه سنگ کوچکی هم برخورد داشته باشد، احتمال شکسته شدن و یا ترک برداشتن صفحه نمایش گوشی زیاد است. ولی اگر شما برای محافظت از گوشی خود از کیف گوشی استفاده نمایید حتی اگر گوشی شما به زمین برخورد کند؛ احتمال شکسته شدن ال سی دی کم می شود. به علت این که کیف گوشی شدت برخورد را کم می کند. ضربه به صورت مستقیم به صفحه نمایش گوشی وارد نمی شود. مزیت بعدی کیف گوشی این است که چون کیف گوشی ابعاد بیشتری از تلفن شما را دربر می گیرد، از ورود آب و گرد و خاک به داخل گوشی تا حدودی جلوگیری می کند. در  بازار پخش لوازم جانبی موبایل، کیف گوشی از بازه تنوع بسیار بالایی برخوردار است.

انواع مختلف کیف گوشی

به طور کلی کیف گوشی ها به دو دسته اصلی تقسیم بندی شده اند. دسته اول از مدل کیف هایی هستند که درب این کیف ها و یا می توان گفت همان صفحه  اضافی که دارند به طور کامل بر روی صفحه نمایش گوشی قرار می گیرد و هنگام استفاده از گوشی باید که درب کیف را باز کنیم و درب این گونه کیف ها با یک آهن ربای کوچک مجهز شده است که بدون نیاز به سگک یا دکمه به صورت مگنتی بسته می گردد.

دسته دوم کیف های گوشی مثل کیف های معمولی هستند، با این تفاوت که یک صفحه اضافه تر از قاب دارند که بر روی ال سی دی قرار می گیرند و از صفحه گوشی محافظت می کنند. تفاوت این مدل کیف های گوشی با کیف های معمولی دسته اول این است که درب آنان از شفافیت برخوردار هستند و یک قسمت از درب کیف به صورت شفاف طراحی شده است تا بدون نیاز به باز کردن درب کیف گوشی اعلانات و ساعت بر روی گوشی نمایش داده شده مشخص می باشد.

یک مدل دیگر از کیف های گوشی نیز هست که در این مدل از گوشی ها علاوه بر این که نقش کیف موبایل را دارد، در نقش یک کیف پول و جا کارتی نیز طراحی شده اند. که این مدل از کیف های گوشی کمی سنگین تر از بقیه مدل کیف های گوشی می باشند و کار کردن با آن کمی مشکل تر است.

کیف هندزفری فانتزی در شکل های گوناگون و با طرح و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند. بسیار شیک و زیبا هستند که جلوه و جذابیت آنان نظر کاربران را به خود جلب کرده است. شما می توانید با مرتب کردن و نظم دادن به هندزفری و همچنین شارژ خود و گذاشتن آن ها در این کیف های بسیار شیک و مورد علاقه خود مانع از گم شدن و گره خوردن کابل های آنان شوید. شما می توانید، هر بار به آسانی از آن استفاده نمایید. این کیف موجب می شود که شما بتوانید از آسیب های احتمالی که امکان دارد بر هندزفری و یا کابل شارژر شما وارد گردد محافظت کند و از گره خوردن همیشگی آنها جلوگیری نمایید. مرکز پخش لوازم جانبی موبایل دیجی فرست به عنوان بهترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل با آرزوی ایجاد شفافیت در بازار ایران و از بین بردن هزینه های اضافی خرید و استفاده بهینه از وقت گرانبهای شما کاربران عزیز، فروشگاه اینترنتی فروش لوازم جانبی موبایل دیجی فرست را راه اندازی کرده است. پس از سال های متمادی و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران گرامی و مشتریان عزیز توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع کالاهای موجود در بازار جهانی را در کنار مناسب ترین قیمت ها و ارسال آن به سراسر کشورمان را ایجاد نماییم. فروش عمده لوازم جانبی موبایل در ایران توسط دیجی فرست بصورت اینترنتی امکان پذیر شده است. کسانی که می خواهند از قیمت خرید عمده لوازم جانبی موبایل آگاه شوند؛ می توانند قیمت فروش عمده لوازم جانبی موبایل را بصورت آنلاین از ما بخواهند. بسیار خوشحال و خرسندیم که توانسته ایم گامی کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار را به خود اختصاص دهیم. البته قابل ذکر است که در این راه با حمایت شما مشتریان گرامی همواره به دنبال پیشرفت بیشتر خواهیم بود. دیجی فرست همواره همراه شما کاربران گرامی می باشد تا رضایت شما را در تمام مراحل عرضه کالا به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی