ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه با دفتر مجازی «دفترشما» تلفن ثابت تهران با امکانات متعدد برای کسب و کارم گرفتم؟

برای راه اندازی کسب و کارم با چالش های فراوانی روبرو بودم؛ از خرید تلفن ثابت تهران گرفته تا تجهیزات اداری و تلفن سانترال و فکس استخدام منشی؛ وقتی متوجه شدم تمام این امکانات را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۱

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای راه اندازی کسب و کارم با چالش های فراوانی روبرو بودم؛ از خرید تلفن ثابت تهران گرفته تا تجهیزات اداری و تلفن سانترال و فکس استخدام منشی؛ وقتی متوجه شدم تمام این امکانات را می‌توانم با هزینه ای پایین یکجا داشته باشم و در بازار پایتخت رقابت کنم، حقیقتاً شگفت زده شدم.

کسب و کار من یک فروشگاه اینترنتی است، برای پشتیبانی از مشتریان ابزارهای متعددی داشتم ولی بهترین و موثرترین این ابزارها ارتباط تلفنی با مشتریان است تا در سریع ترین زمان ممکن به درخواست شان رسیدگی شود.

فروشگاه اینترنتی من مکان ثابتی ندارد، نیازی هم به یک مکان ثابت نیست، من یک تیم پراکنده و دورکار دارم که با چت تصویری و پیام رسان‌ها با هم در ارتباطیم ولی برای ارتباط با مشتریان به یک شماره تلفن ثابت تهران نیاز داشتم.

شماره ای که به کسب و کارم وجهه حرفه ای بدهد و از طرفی قابلیت انتقال تماس بر روی چندین موبایل را هم داشته باشد. وقتی که با سرویس تلفن گویا دفترشما آشنا شدم، تمام آن چیزی که می‌خواستم برایم فراهم بود.

چطور با تلفن گویای دفتر شما تماس‌های مشتریان را مدیریت کردم؟

درباره دفتر کار مجازی چیزهای زیادی شنیده بودم، با این حال در ذهنم تصویر مبهمی از آن داشتم، وقتی فهمیدم که این امکان را دارم دو هفته رایگان سرویس‌ها را آزمایش کنم، خیلی خوشحال شدم، چون تنها با استفاده از یک سرویس جدید است که می‌توانم با زیر و بم‌های آن آشنا شد و به نقاط ضعف و قوت آن پی برد.

ثبت نام در دفترشما بسیار ساده است، پیشنهادم این است به جای وقت گذاشتن برای پیگیری ثبت نام تلفن ثابت برای کسب و کارتان از این خدمات استفاده کنید.

بیخود نیست که شعارشان این است که «در 5 دقیقه صاحب دفتر کار شوید». یکی از مزیت‌های دفترشما امکان گرفتن خط ثابت تهران با سرشماره 2 است، یک شماره هشت رقمی که 4 رقم آخر را شما انتخاب می‌کنید، من 4 رقم آخر موبایلم را قرار دادم چون پیش از این با موبایل با مشتریان در ارتباط بودم. البته خدمات دفاتر کار مجازی فروش تلفن ثابت نیست، بلکه خدماتی است که روی شماره ثابت در اختیارتان قرار می‌گیرد. مثل سرویس تلفن گویا.

دفترشما یک پنل در اختیارتان قرار می‌دهد که تنظیمات تلفن گویا را آنجا انجام می‌دهید. اول از همه پیغام خوشامدگویی را تعریف می‌کنید. این پیغام می‌تواند با صدای کامپیوتر(زن یا مرد) باشد و یا می‌تواند با صدای خودتان باشد و یا حتی می‌توانید درخواست دهید که منشی‌های دفترشما با صدای خودشان این پیغام را ضبط کنند.

حالا می‌توانید داخلی تعریف کنید. مثلا اگر مشتری عدد یک را بزند موبایل شما زنگ بخورد، دو را بگیرد شماره موبایل یا ثابت همکارتان زنگ بخورد، هر جای ایران که باشید این انتقال تماس انجام می‌گیرد. یا مثلا اگر شماره سه را بزند به یک منوی دیگر هدایت شود.

قابلیت زمانبندی هم جالب بود. مثلا پنجشنبه و جمعه ما تعطیل هستیم پس تنظیم کردیم که در این  دو روز پیغام دیگری پخش شود و مشتری پیغام بگذارد تا با او تماس بگیریم. قابلیت ویرایش پنل جالب است چون به تدریج دستمان می‌آید که چه چیزهایی را اضافه کنیم.

مثلا بعد از مدتی فهمیدم که در ساعات پیک ممکن است مشتری پشت خط بماند، برای همین تنظیم کردم که اگر شماره من اشغال بود یا بعد از 10 ثانیه برنداشتم بلافاصله موبایل همکارم زنگ بخورد، جالب است که بدانید تا 32 بار می‌توانید این کار را انجام دهید. یعنی همزمان چند نفر به شما زنگ می‌زنند، بدون آنکه بوق اشغال بخورد. این قابلیت باعث شد که اجازه ندهیم هیچ تماسی از دست بروید.

سرویس تلفن گویا جزئیات زیادی دارد که تنها زمانی که خودتان امتحان کنید به آن پی می‌برید. از دریافت فکس اینترنتی گرفته تا تنظیم آوای انتظار!

در مجموع، مزیت تلفن های گویا دفترشما این است که بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

چگونه با کمتر از صد هزار تومان برای کارم منشی گرفتم!

سرویس‌های دفترشما بر حسب دقایقی که با شما تماس می‌گیرند، تعرفه‌های متفاوتی دارد. شما از ماهی 49 هزار تومان می‌توانید مشترک سرویس تلفن گویا شوید، همچنین سرویس دیگری به نام منشی مجازی یا دورکار وجود دارد که یک شخص حقیقی در آن پاسخگوی تماس‌های شما است و از ماهی 99  هزار تومان می‌توانید از این سرویس استفاده کنید.

در سرویس منشی مجازی دفتر شما یک فرد حقیقی به صورت دورکار پاسخگوی تماس‌های شما خواهد بود. انگار که شما مرکز تماس خود را برونسپاری کرده اید.

در واقع منشی مجازی اپراتوری حرفه‌ای است و بدون اینکه در محل شما حضور داشته باشد، تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

تنها کافی که به منشی دورکار دستورالعمل بدهید که چه سوالاتی از مشتری بپرسد و چه اطلاعاتی را از او دریافت کند، حتی اگر نیاز بود منشی می‌تواند تماس‌ها را به شما یا هر فرد دیگری انتقال دهد.

تخفیف ویژه برای خوانندگان سایت دیجیاتو

به صاحبان کسب و کار ها پیشنهاد می‌کنم که اگر فکر می‌کنید امکانات دفترکار مجازی می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند، ۱۵روز خدمات دفتر کار مجازی را به‌صورت رایگان آزمایش کنند.

تنها کافی است به سایت دفترشما به آدرس daftareshoma.com  بروید و این سرویس ها را امتحان کنند.

اگر هر سوال یا ابهامی هم در رابطه با سرویس‌های دفترشما دارید، با دفترشما تماس بگیرید. شماره تماس دفتر شما 02128420 است و همینطور در اینستاگرام، تلگرام و توییتر و آپارات با آی‌دی daftareshoma حضور دارند.

همچنین شما می‌توانید با کد تخفیف digiato99 از تخفیف ویژه تا  سقف 20 درصد بر روی سرویس های تلفن گویا و منشی مجازی بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی