ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تی‌جکت؛ مارکتی برای فریلنسرها و راه‌حلی بر چالش‌ها

از زمان توسعه اینترنت و فضای مجازی، شاهد این بودیم که ارائه مهارت‌ها و محصولات دیجیتالی مختلف گسترش یافت و افراد مختلفی تحت عنوان فریلنسر یا دورکار (آزادکار) به فعالیت پرداختند. ساده‌ترین مفهوم این امر، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از زمان توسعه اینترنت و فضای مجازی، شاهد این بودیم که ارائه مهارت‌ها و محصولات دیجیتالی مختلف گسترش یافت و افراد مختلفی تحت عنوان فریلنسر یا دورکار (آزادکار) به فعالیت پرداختند. ساده‌ترین مفهوم این امر، کسب درآمد از هرجایی به‌جز محل کار از طریق اینترنت است. با توجه به شیوع ویروس کرونا و پروتکل‌های بهداشتی، حتی شرکت‌هایی که به حضور کارکنان نیاز داشتند نیز تصمیم گرفته‌اند فعالیت‌های خود را در بستر اینترنت انجام دهند.

به مشتریان افراد دورکار، کارفرما می‌گویند و کارفرما با پرداخت هزینه‌ای، از محصول و نتیجه کار فرد دورکار بهره می‌شوند؛ اما نکته اینجاست که پیدا کردن کارفرما همیشه فرآیندی آسان نیست و گاهی اوقات طاقت‌فرسا نیز می‌شود. همچنین شیوه ارتباط با کارفرما و دریافت هزینه هم سختی‌های خودش را دارد و همه این موارد موجب می‌شوند فرد دورکار نتواند به راحتی کسب درآمد کند و مجبور باشد از موانع مختلفی عبور کند.

حتما منتظر هستید تا هدف بیان این موارد را بگویم؟ آیا تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که دورکاری می‌تواند فرآیند بسیار ساده‌تری باشد و سختی‌هایی که یک دورکار تحمل می‌کند می‌توانند به سادگی کنار گذاشته شوند؟ تی‌جکت با همین هدف تأسیس شده. تی‌جکت یک مارکت پِلِیس است که به شما اجازه می‌دهد محصول خود را بدون در نظر گرفتن اینکه محتوای آن چیست به فروش بگذارید. از کدهای آماده گرفته تا طرح‌های گرافیکی، از پکیج‌های آموزشی مختلف گرفته تا پروژه‌های ویدیویی، تی‌جکت پذیرای محصولات شماست و آن‌ها را به ساده‌ترین، سریع‌ترین، به‌صرفه‌ترین و حرفه‌ای‌ترین روش ممکن به کارفرما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محصولات خودتان را در قالب کدهای آماده، پروژه‌های اپن سورس و گرافیکی لایه‌باز به دیگر افراد ارائه دهید و از آن‌ها، به شیوه راحت‌تری کسب درآمد کنید.

همین الان فروش را آغاز کنید

البته هر فرد می‌تواند به عنوان کارفرما نیز ظاهر شود و محصولات و آثار دیگر افراد دورکار را بخرد و از آن‌ها استفاده کند. تی‌جکت برای این دسته از افراد هم برنامه‌های مناسبی چیده و به جوانب مختلف ماجرا فکر کرده. با خرید محصولات، به مدت ۱۸۰ روز از پشتیبانی ۲۴ ساعته تی‌جکت بهره‌مند می‌شوید که توسط فروشندگان ارائه می‌شود و به همین دلیل، فرآیند خرید و استفاده ایمنی در انتظارتان است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی