ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افت قیمت در شهرک امارات هیلز فرصت های جدیدی را برای خریداران ایجاد می کند

در منحصر به فرد ترین آدرس مسکونی دبی ، قیمت ها بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است با صحبت کردن در مورد شهرک امارات هیلز ، که هنوز هم منحصر به فرد ترین آدرس ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در منحصر به فرد ترین آدرس مسکونی دبی ، قیمت ها بیش از ۲۰ درصد کاهش یافته است

با صحبت کردن در مورد شهرک امارات هیلز ، که هنوز هم منحصر به فرد ترین آدرس مسکونی دبی باقی مانده است،« اندرو کاممینگز»، بنیانگذار و مدیر عامل «لوکس پروپرتی دات کام»، کمی دلتنگ می شود. وی گفت: «من تعدادی مشتری دارم که مشتاقانه به یاد می آورند که در بیابان رانندگی کرده و پرچم هایی را که در نقشه هایشان قرار گرفته ببینم که روی آنها خانه های خود را بنا کرده اند. اکنون زمین در اینجا کمیاب است. در عوض ، خریداران، ویلاهای قدیمی خریداری می کنند و سپس آنها را خراب می کنند و در حال بازسازی هستند؛ نمادی از تقاضای مداوم منطقه.»

امارات هیلز یکی از نخستین شهرک های ویلایی لوکس در دبی، محل خریداران و سرمایه گذاران با ارزش خاص است. «جان لیونز» ، مدیر عامل املاک و مستغلات «ای سپیس» می گوید: «نه تنها مکانی در محدوده برخی از بهترین امکانات زندگی در منطقه است، بلکه ویلاهایی که در این اجتماع اختصاصی و محصور قرار دارند ، برخی از املاک خانوادگی بسیار دیدنی هستند که می توانند در هرجای دنیا یافت شود.»

خریداران چه می خواهند؟

بنابراین صاحب خانه ها از این منطقه چه توقعی دارند؟ «میلز بوش»، مدیر عامل شرکت «پی اچ املاک و مستغلات» که سال گذشته بزرگترین ویلا را در امارات هیلز به فروش رسانده است ، می گوید: «طی ۱۳ سال ، من چندین مورد نیاز را مشاهده کردم. اسکان کارکنان یک ضرورت است. حریم خصوصی نیز یک الزام است و آشپزخانه دوم معمولاً به عنوان یک نکته عالی به نظر می رسد» امارات هیلز ، با وجود اینکه یک شهرک است ، طیف های مختلفی از سبک ها و محیط های مختلف را در اختیار دارد. شما تفرجگاه های زمین گلف کاملی مخصوص بخش های ای و ال، خیابان های روکش شده، درختان سکتور اچ و سکتور آر، مشخصات دریاچه در بخش های پی و دابلیو دارید.

«لیح ویلیامسون» دلال متخصص امارات هیلز در آژانس املاک لوکس «سوثبی اینترناشنال ریالیتی» می گوید:«قوش اینجا بسیار شخصی است». وی افزود: «زیرزمین هایی با آبگرم ، سینما و آشپزخانه های سبک لوکس پیدا خواهید کرد. در واقع فرصتی در حال حاضر وجود دارد که می توانید وارد خانه شوید و یک خانه بخرید ، آن را به روز کنید و یک زندگی شیک و دوست داشتنی برای جامعه گلف را با قیمتی که قبلاً ندیده ایم داشته باشیم. مشتریان این منطقه معمولاً به دنبال زیرزمین ، پارکینگ اتومبیل و سوئیت های بزرگ هستند و در نهایت آنها می خواهند منظره کامل زمین گلف را به دست بیاورند.»

کامینگز توضیح می دهد: «تقاضای خریدار اکنون به خانه های معاصر تغییر یافته است و ما شاهد هستیم که خریداران بیشتر برای بازسازی می خرند یا از خرید دست نگه دارند، زیرا نمی توانند ملکی را پیدا کنند که متناسب با سبکشان باشد.»

افت قیمت ها

بوش تأیید می کند که بر کسی پوشیده نیست که طی ۱۲ ماه گذشته بیش از ۲۰ درصد قیمت ها در امارات هیلز کاهش یافته است ، و گرچه این برای فروشندگان ایده آل نیست ، اما این امکان را برای خریداران فراهم می کند. وی گفت: «خریدارانی که شاید بودجه ۱۲ تا ۱۴ میلیون دلاری خود را به دنبال بازدید از هاتان ویلاز و پالم ویلاز داشته باشند، اکنون می توانند نگاه جدی برای ورود به امارات هیلز داشته باشند. من کاملاً معتقدم که تمام ویلاهای امارات هیلز قابل فروش هستند ، تا زمانی که قیمت آنها به درستی تعیین شده باشد. بارها و بارها دیده ام که خانه ها بیش از ۱۲-۱۸ ماه طول کشید تا فروش روند زیرا دلال وعده نامعقول در مورد قیمت داده است. اگر قیمت مناسب باشد، همیشه به فروش خواهد رسید!»

ویلیامسون موافق است. «اگر قیمت آن را متناسب با بازار نگذارید، هرگز آن را نمی فروشید. قیمت آن را به درستی تعیین کنید و ما آن را در یک بازه زمانی مناسب به فروش خواهیم رساند. سخت ترین قسمت کار با یک فروشنده و اطلاع آنها از قیمت واقعی فروش است.»

کامینگز می گوید امارات هیلز با با افت قیمت مانند سایر قسمتهای های دبی روبرو بوده است که میانگین قیمت هر فوت مربع طی چند سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته است. وی گفت: «قیمت ها در حال حاضر بین ۱۰۰۰ درهم در هر فوت مربع و  ۲۰۰۰ درهم در هر فوت مربع است و معاملات زمین در آن حدود ۷۵۰ درهم در هر فوت مربع است. قیمت ها به دلیل سبک و کیفیت متنوع ویلا بسیار متفاوت است و خریدهای زیادی توسط سرمایه گذاران انجام می شود. برای خرید خانه های قدیمی تر و یا توسعه مجدد آنها یا تخریب و بازسازی کلی. گرانترین فروش ویلا در سال جاری با قیمت ۶۹ میلیون دلار بوده است.»

به گفته لیونز ، در سالهای اخیر ، قیمت در امارات هیلز واقع بینانه تر از آنچه در سال ۲۰۱۴ رخ داده است ، و این منجر به معاملات بیشتر شده است. «با پایین آمدن عمومی تقاضا از خریداران ثروتمند که به دنبال فرصت در امارات هیلز هستند ، قیمت پایین در جامعه با استقبال خوبی روبرو شده است.»

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • zitanix
    zitanix | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    ما کجاییم اونا کجان..
    حیف ایران حیف...

  • best
    best | ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

    واقعا برای دیجیاتو متأسفم که نظر ها رو فیلتر میکنه و نمیزاره هر کسی نظرش رو بده هر بار چیزی نوشتم نوشت توهین امیز است یهو بگین نظر ندین و این بخش رو از اپ بردارین شایدم مواجب بگیر همین ها هستین انتظاری ازتون نمیشه داشت

    • نیما
      نیما | ۱۴ مرداد ۱۳۹۹

      نظرات رو برسی میکنه اگه مشکل نداشتن ثبت میشه

مطالب پیشنهادی