ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رکلا؛ یک پلتفرم حقوقی با طعم قرارداد

رکلا یک پلتفرم حقوقی تنظیم قرارداد و سایر اسناد حقوقی است. این استارتاپ، فعالیت جدی خود را از تابستان سال 1398 آغاز کرد و تا امروز با رشد قابل قبول و تغییرات بزرگی رو به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

رکلا یک پلتفرم حقوقی تنظیم قرارداد و سایر اسناد حقوقی است. این استارتاپ، فعالیت جدی خود را از تابستان سال 1398 آغاز کرد و تا امروز با رشد قابل قبول و تغییرات بزرگی رو به رو بوده است.

مدت زیادی است که حتی درمیان کسبه کوچه و بازار هم، نقل از کسب و کار آنلاین است. خیلی از کارفرمایان، متوجه شده‌اند که دنیای آنلاین و اینترنت، بازار بزرگی به وسعت ایران و حتی در مورد خیلی از کسب و کارها، گستره‌ای به بزرگی خاورمیانه و جهان دارد. عجب جذابیتی! واقعاً چطور می‌توانیم جمعیتی که در طول یک روز به یک خیابان یا بازارچه یا پاساژ می‌آیند را با جمعیت تمام کشور یا یک قاره مقایسه کنیم؟! همین موضوع سبب اقبال روزافزون به دنیای رشد یافته اینترنت شده است.

البته توجه مصرف کنندگان نیز به دنیای آنلاین و خدماتی که در بستر آن ارائه می‌شود افزایش چشمگیری داشته است. این مساله بویژه پس از شیوع ویروس کرونا شدت گرفته است و کسب و کارهای زیادی، از جمله در موضوعات پزشکی وارد حوزه خدمات آنلاین شده‌اند.

رکلا کجای ماجرا است؟

در این میان، خدمات حقوقی آنلاین نیز، در صف نخست مهم‌ترین امور قرار دارند زیرا تمام کسب و کارهای دنیای امروز به نوعی با مسائل حقوقی و دغدغه‌های مرتبط با آن گره خورده‌اند.

در میان این همه دغدغه حقوقی، مساله قراردادها، تنظیم آن‌ها و تسهیل فرایند دسترسی به خدمات ایده آل و اختصاصی قراردادی، نیازمند به یک پاسخ سریع، دقیق و توأم با صرفه اقتصادی است. این پاسخ، اصلی‌ترین دلیل ایجاد استارتاپ رکلا بوده است.

رکلا یک مرجع تخصصی در حوزه  تنظیم و اصلاح قرارداد است و از سوی دیگر، به عنوان یک مرجع حقوقی معتبر نمونه قراردادها نیز شناخته می‌شود. در واقع می‌توان گفت، رکلا یک پلتفرم حقوقی است که تمام تمرکز خود را بر روی قراردادها و سایر اسناد حقوقی گذاشته است. به عبارتی، هرجا که صحبت از ارتباط مسائل حقوقی با کاغذ و قلم باشد می‌توانیم با اطمینان خاطر، انگشت اشاره خود را به سمت رکلا دراز کنیم.

تا لحظه تدوین این نوشتار، رکلا  به بیش از 1000 رابطه قراردادی سروسامان داده است و هرروز به تعداد این مشتریان افزوده می‌شود.

بانک قرارداد رکلا

قراردادهای موجود در بانک قرارداد رکلا با دقت نظر زیاد تیم کارشناسان حقوقی رکلا و پس از بررسی بیش از 50 نمونه قرارداد و با لحاظ تمامی نقاط قوت آن‌ها و حذف نقاط ضعف و با توجه به تجارب قبلی و طولانی کارشناسان تنظیم می‌شود و در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. با وجود زمانبر بودن فرایند تنظیم نمونه قرارداد، تیم رُکلا تا این لحظه 67 قرارداد کاربردی تنظیم کرده است و هرروز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود.

مهم‌ترین قراردادهای موجود در بانک قرارداد رکلا که با اقبال عمومی رو‌به رو شده است؛ قرارداد کار، قرارداد مشارکت مدنی خصوصی، قرارداد مشارکت ساخت و ساز، قراردادهای صلح، قراردادهای پیمانکاری و کارگزاری می‌باشد.

جالب است بدانید رکلا اولین مرجع تخصصی قرارداد است که تا این لحظه و به صورت متمرکز در حوزه قراردادهای کارگزاری یا بروکری فعالیت داشته است و این موضوع کمتر شناخته شده در کشور را، هم برای مردم و هم وکلا و کارشناسان حقوقی روشن‌تر ساخته است.

از طرف دیگر، قرارداد کارگزاری بیمه، قرارداد کارگزاری اخذ پایان کار ساختمان و همچنین قرارداد کارگزاری فروش ملک از قراردادهای مهمی است که تا این لحظه توسط تیم حقوقی رکلا تنظیم شده است و در بانک قرارداد رکلا قرار دارد.

علاوه براین، بیش از 30 مقاله در خصوص این نوع از قراردادها تالیف و در مجله حقوقی رکلا منتشر شده و توجه عمومی قابل قبولی را به همراه داشته است.

دسترسی مادام العمر به جدیدترین نسخه از قرارداد

نکته بسیار جالبی که در خدمات ارائه شده توسط رکلا مشاهده می‌شود، این است که پس از خرید قرارداد، نسخه خریداری شده به صورت دایمی در حساب کاربری کاربر قرار می‌گیرد. اما این آخر ماجرا نیست! جالب‌ است بدانید که کارشناسان رکلا، پیوسته در حال به‌روزسانی قراردادها هستند و شما در پنل کاربری خود، به جدیدترین نسخه از قرارداد که مطابق با آخرین تغییرات قانونی می‌باشد، دسترسی خواهید داشت! یعنی با یک بار خرید قرارداد، به صورت همیشگی، جدیدترین نسخه از قرارداد در دسترس شما قرار خواهد داشت بدون آنکه به صَرف هزینه بیشتر نیاز باشد.

قیمت مقرون به صرفه نمونه قراردادها

نکته جالب توجه دیگری که در اولین بازدید از بانک قرارداد رکلا، نظر شما را جلب می‌کند، قیمت بسیار مناسب قراردادها می‌باشد. البته این به معنای پایین بودن کیفیت قراردادها نیست. در واقع سیاست اصلی رکلا، همانطور که پس از گفتگو با بنیانگذاران آن قابل برداشت است، کاهش هزینه‌های حقوقی مردم و در عین حال، ارائه باکیفیت‌ترین خدمات حوزه اسناد حقوقی می‌باشد. هدفی که تا این لحظه به آن پایبند بوده‌اند.

تنظیم قرارداد اختصاصی

همانطور که در بالا اشاره شد، یکی از خدمات رکلا، تنظیم قرارداد اختصاصی و اصلاح قراردادها است. تیم حقوقی رکلا، هم در زمینه تنظیم قرارداد و هم در خصوص اصلاح قراردادهای از پیش تنظیم شده به ارائه خدمات پرداخته است.

در خصوص تنظیم قرارداد اختصاصی، فرایند کار به این صورت است که ابتدا، سفارش قرارداد در بخش تنظیم قرارداد اختصاصی به ثبت می‌رسد. کارشناسان حقوقی، ظرف یک روز کاری، با کاربر مورد نظر تماس حاصل می‌کنند و ایشان را از جزئیات همکاری با خبر می‌سازند. پس از آن، قرارداد طی چهار روز کاری تنظیم می‌شود و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این نخستین مرحله از تنظیم قرارداد است. کاربر پس از مطالعه دقیق قرارداد، نظرات تکمیلی خود را در اختیار کارشناسان رکلا قرار می‌دهد تا در قرارداد منعکس شود. پس از دریافت نظرات کاربر، کارشناسان رکلا ظرف مدت دو روز کاری دیگر، نسخه نهایی قرارداد را در اختیار ایشان قرار می‌دهند.

تنظیم قرارداد ظرف 4 روز کاری!

همانطور که گفته شد، نسخه اولیه قرارداد اختصاصی، نهایتاً ظرف مدت 4 روز کاری در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و پس از دریافت نظرات تکمیلی ایشان، نسخه نهایی قرارداد، ظرف دو روز کاری دیگر، تحویل داده می‌شود.

مشاوره نامحدود و رایگان تنظیم قرارداد!

نکته دیگری که واقعاً جلب توجه می‌کند، عدم محدودیت زمانی مشاوره تلفنی تنظیم قرارداد است. کاربران رکلا، در تمام مدت تنظیم قرارداد اختصاصی با شماره گیری تلفن‌های درج شده در سایت، می‌توانند از مشاوره نامحدود تنظیم قرارداد مورد نظر بهره ببرند. این خدمات کاملاً رایگان است!

اصلاح قراردادها

خدمت دیگر رکلا، اصلاح قرارداد است. ممکن است برخی از شما، شخصاً یا با کمک یک کارشناس حقوقی، قراردادی را تنظیم کرده باشید اما حالا بخواهید که برای اطمینان خاطر بیشتر، این قرارداد توسط کارشناسان متخصص تنظیم قرارداد، مورد بررسی دقیق‌تر قرار بگیرد.

تیم حقوقی رکلا به این نیاز توجه داشته است و شما می‌توانید این درخواست را در بخش تنظیم قرارداد وب سایت به ثبت برسانید تا توسط کارشناسان حقوقی با شما تماس گرفته شود.

اصلاح قرارداد ظرف 3 روز کاری!

جالب است بدانید که رکلا ظرف مدت 3 روز کاری، قرارداد درخواستی شما را اصلاح می‌کند و نسخه نهایی آن را در اختیارتان قرار می‌دهد.

مشاوره نامحدود و رایگان اصلاح قرارداد!

مانند درخواست تنظیم قرارداد، در اصلاح قرارداد نیز می‌توانید از مشاوره نامحدود و رایگان تلفنی استفاده کنید. این ویژگی، از خصوصیات برجسته رکلا است که کاربران را با یک تجربه منحصر به فرد و اطمینان بخش روبه رو می‌کند.

سخن آخر

در این مقاله، مهم‌ترین ویژگی‌های یک استارتاپ نوین و سرشار از اشتیاق بررسی شد. با یک پلتفرم حقوقی و کاملاً حرفه‌ای در حوزه تنظیم قراردادها آشنا شدیم و بخشی از آنچه نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، مرور گردید. باید دید آینده این استارتاپ به چه سمت و سویی می‌رود و بنیان گذاران رکلا، چه برنامه‌ای در سر دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • saadati
    saadati | ۵ دی ۱۴۰۱

    رکلا رو بیش از دو ساله که میشناسم. واقعا نمونه قراردادهای جامعی دارن. واسه کسایی که می‌خوان با هزینه به صرفه یک قرارداد خوب تهیه کنند، گزینه مناسبیه. پشتیبانی خوبی هم دارن که موقع خرید راهنمایی می‌کنه که قرارداد اشتباه نخری

  • ramin.setode
    ramin.setode | ۷ شهریور ۱۳۹۹

    بسیار عالی

مطالب پیشنهادی