ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تبلیغات در گوگل با قیمتی مناسب در سایت ادزر

همه ما در هر روز بارها به گوگل می رویم و هرچیزی را که می خواهیم جستجو می کنیم و طبق آمار تنها در ایران روزانه بیش از 20 میلیون جستجو در گوگل با موضوع ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

همه ما در هر روز بارها به گوگل می رویم و هرچیزی را که می خواهیم جستجو می کنیم و طبق آمار تنها در ایران روزانه بیش از 20 میلیون جستجو در گوگل با موضوع های مختلف انجام می شود.

پیاده سازی وب سایت برای تمام کسب و کار ها امروزه امری ضروری محسوب می شود زیرا یک سایت می تواند محیطی مناسب برای معرفی تمامی خدمات و محصولات شما باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تنها داشتن سایت کافی نیست و باید به طریقی وب سایت خود را در معرض دید کاربرانتان قرار دهید و می توان گفت این کار تنها با سرچ کردن در گوگل امکان پذیر است، چرا که بیشتر از 95 درصد کاربران اینترنتی در کشور ما برای یادگیری، یافتن مطلب و یا خرید کردن به گوگل مراجعه می کنند.

دیده شدن با تبلیغات در گوگل (گوگل ادز)

استفاده از گوگل ادز بهترین روشی است که می تواند کسب و کار شما را به دیگران معرفی کند اما انجام این کار نیاز به دانش، مهارت و تخصص خاص خود دارد.

در بین وب سایت های زیادی که خدمات تبلیغات در گوگل را ارائه می دهند، سایت ادزر با پایین ترین تعرفه تبلیغات، به صورت تخصصی  با بالا ترین میزان کیفیت، تبلیغات هدفمندی برای کسب و کار شما ارائه می دهد.

می توانید جهت دیدن و مقایسه تعرفه تبلیغات در گوگل سری به این سایت بزنید. هدف این سایت شناخته شدن برند، جلب رضایت مشتری و افزایش فروش برای شماست.

طریقه محاسبه هزینه تبلیغات در گوگل چگونه است؟

گوگل ادوردز هزینه تبلیغات را به صورت کلیکی (cost per click) دریافت می کند، به این صورت که هر کاربری روی تبلیغ شما کلیک کند به نسبت جایگاه، بودجه تعریف شده و رقابت در آن موضوع مورد نظر هزینه ای کسر می شود، که کمترین میزان هزینه 0.01 درهم است.  نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در ابتدا می بایست اقدام به شارژ اکانت و تعیین بودجه برای تبلیغ در گوگل کنید تا بتوانید تبلیغی هدفمند را قرار دهید.

هر کسب و کاری با توجه به سیاست کاری خود هزینه های مختلفی را برای تبلیغ در گوگل در نظر می گیرد. بسته ها و تعرفه های ادزر بسیار مناسب و به صرفه هستند و می توانید با توجه به اهداف و مشاوره رایگان با کارشناسان سایت ادزر یکی از بسته ها را خریداری کنید و به کمک مدیریت دقیق حساب کاربری خود در  گوگل ادز یا ادوردز ((Adwords، به اهدافتان برسید.

شما تنها هزینه ریالی را پرداخت می کنید، اکانت ادوردز برای شما ساخته می شود و به مبلغ دلخواه آن شارژ می شود و با توجه به هدف شما از انجام تبلیغ، کمپین و کار های لازم را در حساب کاربری شما به صورت تخصصی پیاده سازی می شود.

 

طریقه رتبه بندی تبلیغات در جستجوی گوگل چگونه است؟

گوگل تبلیغات را با توجه به کلمه کلیدی، هزینه ای که برای آن کلمه پیشنهاد داده اید و امتیاز کیفی (امتیاز کیفیت گوگل ادز) رتبه بندی می کند. در رتبه بندی عوامل دیگری مانند سابقه جستجو کاربران و افزونه هایی که در تبلیغ به کار رفته است نیز حائز اهمیت است.

رتبه تبلیغات امکان دارد به صورت لحظه ای تغییر کند و دلیل آن می تواند ورود افراد جدید در میدان رقابت، متوقف شدن تبلیغ توسط برخی افراد، افزایش یا کاهش قیمت پیشنهادی و امتیاز کیفی تبلیغ کنندگان باشد.

بنابراین لازم است که بدانید عوامل زیادی وجود دارد که در جایگاه تبلیغ شما تاثیر گذار است و جایگاه و رتبه شما همیشه ثابت باقی نخواهد ماند.

مدیریت تبلیغات در گوگل ads  توسط ادزر

ادزر کمپین های تبلیغاتی هدفمندی را برای شما ایجاد می کند و با رصد رقبا و حوزه کسب و کار شما بهترین کیمپین تبلیغاتی را برای شما پیاده سازی می کند، بهترین کلمات کلیدی که بیشترین بازدهی را دارند برای شما انتخاب می کند و گروه های تبلیغاتی شما را به خوبی بهینه سازی و مدیریت می کند.

برای مدیریت تبلیغ در گوگل می توان:

  • روز و زمان دقیق نمایش تبلیغ را مشخص کرد.
  • نمایش در انواع دستگاه های کامپیوتر، تبلت و موبایل را مشخص کرد.
  • با توجه به نوع کسب و کار سن و جنسیت مخاطب را تعیین کرد.
  • نمایش تبلیغ در شهر یا کشوری خاص را نیز تعیین کرد.
  • نمایش لینک های وب سایت همراه با لینک تبلیغ.
  • نمایش شماره تماس مورد نظر به صورت click to call در موبایل.
  • نمایش تبلیغ در سطر اول جستجوی گوگل و دیگر جایگاه ها.

 اکانت مدیریت شده گوگل ادز برای انجام تبلیغات در گوگل در ادزر شامل پشتیبانی و مشاوره است و گزارش به صورت روزانه برای مشتری ارسال می شود. ادزر همیشه با مشتریان خود در ارتباط است و با تبادل نظر با مشتری خود سعی در افزایش بازدهی تبلیغات دارد. همچنین به مشتری دسترسی مستقیم به اکانت گوگل ادز داده می شود تا مشتری کاملا در جریان روند تبلیغات و هزینه ها قرار داشته باشد.

 

چرا انجام تبلیغات خود در گوگل را به ادزر بسپاریم؟

تیم ادزر در مقایسه با سایر سایت ها و رقبای خود، قیمت های و تعرفه های مناسبی را برای اکانت های مدیریت شده تبلیغ  در گوگل در نظر گرفته است که تمامی کسب و کار ها با بودجه ای معقول بتوانند از خدمات google ads استفاده کنند و برند خود را به دیگران معرفی کنند.

این سایت با ساخت کمپین های تبلیغاتی هدفمند، ایجاد کلمات کلیدی دقیق و مورد هدف، متن تبلیغ و صفحات لندینگ را برای هر گروه به صورت حرفه ای مشخص می کند.

انجام این هدف گیری های دقیق سبب می شود که امتیاز کیفی تبلیغ گوگل شما افزایش یابد و در نتیجه هزینه های تبلیغاتی شما کاهش پیدا کند زیرا کیفیت تبلیغ شما از نظر گوگل بسیار حائز اهمیت است. ادزر کلمات کلیدی را برای صفحات هدف شما انتخاب می کند که با تبلیغ شما مرتبط باشد و دقیقا هدف کاربر را دنبال کند.

به صورت کلی می توان گفت که کارشناسان ادزر به خوبی با ساختار تبلیغات گوگل ادز آشنا هستند و با مدیریت صحیح آن ها می توانند هزینه ها را به حداقل و سودآوری را به بالا ترین میزان خود برسانند. هدف این سایت بازگشت هزینه ها برای شماست که با افزایش فروش و مخاطب برای شما میسر می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ادزر مراجعه کنید. همچنین می توانید از طریق شماره 09379866275 با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی