ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

کسب رتبه اول در ارزیابی APEAL توسط آریزو 6 مدیران خودرو

بر اساس گزارش نظرسنجی مشتریان در خصوص عملکرد اجرا و چیدمان خودرو، معروف به APEL که در سال 1398 توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران از بین 24.396 مالک خودرو صورت گرفت، 59 مدل محصول ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۵۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

بر اساس گزارش نظرسنجی مشتریان در خصوص عملکرد اجرا و چیدمان خودرو، معروف به APEL که در سال 1398 توسط سازمان بازرسی و استاندارد ایران از بین 24.396 مالک خودرو صورت گرفت، 59 مدل محصول از 6 شرکت عرضه کننده خودرو مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در بین 5 کشور عرضه کننده خودرو، ژاپن با 738 امتیاز رتبه نخست، چین با کسب 716 امتیاز رتبه دوم، کره با کسب 703 امتیاز رتبه سوم، فرانسه با کسب 654 امتیاز رتبه چهارم و ایران با کسب 641 امتیاز رتبه پنجم را کسب کرد.

در همین راستا آریزو 6 مدیران خودرو با 790 امتیاز در صدر لیست، هیوندای آزرا عرضه شده توسط کرمان موتور به عنوان تنها خودرو وارداتی با 788 امتیاز رتبه دوم، مزدا3 با 744 امتیاز رتبه سوم، پژو 2008 با 741 امتیاز رتبه چهارم و دنا پلاس ایران خودرو با 722 امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفتند.

آریزو 6 مدیران خودرو

ارزیابی APEAL چیست؟

این ارزیابی توسط سازمان استاندارد و کیفیت ایران (ISQI) ایران انجام می‌شود که در کنار بحث کیفی از مهمترین شاخصه‌های رضایت مشتری است که به بررسی شاخصه‌هایی چون سیستم تهویه مطبوع (طراحی خروجی سیستم و ابزار کنترلی)، صندلی‌ها (قابلیت تنظیم صندلی، طراحی صندلی و پشت سری‌ها ) قابلیت دید و ایمنی (طراحی برف پاکن‌ها و شیشه شورها ، آینه‌ها و ایربگ‌ها) سیستم صوتی و وسائل تزئینی (تجهیزات رادیو پخش، بلندگوها و رینگ‌ها) طراحی داخلی و خارجی (طراحی داشبورد –آمپرها، گیج‌ها و چراغ‌ها و….) ارگونومی راننده (طراحی آفتابگیر، امکانات جانبی روی فرمان، دنده و ترمز دستی و...) به عنوان عوامل اصلی از انتخاب و رضایت از یک محصول شناخته می‌شود.

اگر قرار باشد نگاه کوتاهی به تاریخچه چری بیندازیم این شرکت خودروسازی چینی را به عنوان یکی از خودروسازان موفق در عرصه صادرات و فروش در بازار جهانی به شما معرفی می کنیم. چری که تولید خودروهای سواری را از سال 2003 شروع کرده بود در سال 2012 موفق شد از نظر تعداد خودروهای تولید شده به رتبه دهم بین خودروسازان چین دست پیدا کند.

خودرو آریزو 6 مدیران خودرو توانست رتبه برتر این نظر سنجی را از آن خود کند. لوکس‌ترین سدان تولیدی حاضر در بازار ایران که از اواخر سال 97 وارد بازار شد و توانست با طراحی کاملا مدرن و لوکس خود در کنار موتور پر بازده و گیربکس 9 سرعته سی وی تی به سرعت جای خود را در بازار ایران پیدا کند.

این سدان لوکس مدیران خودرو همچنین از امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی اعم از ایربگ‌های جانبی و پرده‌ایی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ضد لغزش، کنترل در سربالایی، اتوهلد، ترمز پارک برقی دوربین 360 درجه و صندلی راننده با تنظیم برقی به همراه گرمکن صندلی‌های جلو برخوردار است تا در کنار طراحی جذاب و کیفیت بالای متریال و موتور و گیربکس قدرتمند، فضای داخلی راحت و مناسب و جادار بتواند بالاترین درجه رضایت را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    این امتیازها رو از توی لپ لپ در میارید ؟

  • Ali Moharrami
    Ali Moharrami | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    بیشه که خالی از شیران باشه هر شغالی ادعای سلطان جنگل بودن میکنه!
    اتومبیل هائی که هیچ جای دنیا حرفی برای گفتن ندارند اومدن و تو خیابون های ما دارن با پراید و 405 و ... مقایسه میشن و رتبه میگیرن برای خودشون!

  • فرشید یاری
    فرشید یاری | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    اول برید رزومه ISQI رو بخونید بعد به صحت تست بپردازید. من تا اسم شرکت اومد بیخیال متن شدم.

  • mahmood torabi
    mahmood torabi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    عجب مطلب خنده داری، آزرا بعد از چری???

    • alirezatha
      alirezatha | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

      چه ربطی داره؟ یه خودرو ده میلیونی میتونه خدمات بهتری از یه خودرو یک میلیاردی داشته باشه کیفیت خودرو هیچ ربطی به خدمات نداره بلکه کاملا واضحه وقتی هیوندای به طور رسمی تو ایران نیست احتمالا خدمات ضعیف تری به نسبت مدیران داره

مطالب پیشنهادی