ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گوشی جی پلاس Q10 برنده شوید!

مدیاپردازش به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده‌ی گوشی‌‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی، جشنواره‌ی جدیدی را به راه انداخته است. این شرکت با تأکید بر حفظ حقوق مصرف‌کننده، وظیفه تأمین نیازهای بازار را داشته ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مدیاپردازش به عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده‌ی گوشی‌‌های هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و لوازم جانبی، جشنواره‌ی جدیدی را به راه انداخته است. این شرکت با تأکید بر حفظ حقوق مصرف‌کننده، وظیفه تأمین نیازهای بازار را داشته و از مهم‌ترین مسئولیت‌های این شرکت، می‌توان به ارائه محصولات و خدمات پس از فروش با کیفیت اشاره کرد.

حال شرابط شرکت در مسابقه اینستاگرامی مدیاپردازش چیست؟

شرکت مدیاپردازش در راستای برنامه‎های تعامل با مشتریان خود، مسابقه اینستاگرامی جدیدی را راه‌اندازی کرده است. تنها کافی است به صفحه اینستاگرام مدیا پردازش به آدرس @mediapardazesh مراجعه کنید و چند گام ساده مسابقه را انجام دهید.

برای شرکت در مسابقه اینستاگرامی مدیاپردازش، کافیه مراحل زیر را انجام دهید:

  • پست مسابقه (با عنوان گارانتی متعهد یعنی مدیاپردازش) را در صفحه خود استوری کنید.
  • استوری منتشر شده را برای ما در دایرکت ارسال کنید.

قرعه کشی از بین شرکت کنندگان با جایزه سه دستگاه گوشی جی پلاس Q10 انجام خواهد گرفت. امیدواریم شما یکی از برندگان ما باشید.

با جایزه مسابقه بیشتر آشنا شوید

گوشی موبایل مدل «Q10» محصولی از برند «جی‌پلاس» (GPlus) است که با صفحه‌نمایش تمام‌صفحه روانه بازار شده است. جی‌پلاس در تولید جدیدترین گوشی خود از نمایشگرهای موسوم به طراحی قطره‌ای الهام گرفته است. این صفحه‌نمایش دارای پنل IPS است و اندازه‌ای 6.26 اینچی دارد. رم 3 گیگاباتی در کنار حافظه داخلی 32 گیگاباتی مجموع حافظه این محصول را  تشکیل داده‌اند. البته امکان افزایش ظرفیت به کمک کارت حافظه‌ی جانبی وجود دارد و می‌توانید با استفاده از کارت حافظه microSD ظرفیت را تا 256 گیگابایت دیگر افزایش دهید. جی‌پلاس در این گوشی از دو دوربین اصلی استفاده کرده است. دوربین اول این محصول دارای رزولوشن 13 مگاپیکسلی است و تصاویری عریض  را به کاربر هدیه می‌دهد.

دوربین دوم هم از نوع حسگر عمق است و با استفاده از آن می‌توان به عکس‌ها عمق داد و برای مثال عکس‌های پرتره گرفت. قابلیت‌های این دوربین به شما کمک می کند تا با رزولوشن FullHD با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی Q10 هم با دریچه‌ی دیافراگم f/3.0 در این گوشی موبایل قرار گرفته است. از دیگر امکانات این گوشی خاص می‌توان به قابلیت تشخیص اثرانگشت برای امنیت بیشتر گوشی و اندروید نسخه‌ی 9.0 پای اشاره کرد. درنهایت گفتنی است منبع تغذیه‌کننده‌ی Q10 هم باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی است که در زیر قاب پشتی این گوشی موبایل مخفی شده است.

گارانتی معتبر

همه محصولات مدیاپردازش، دارای ۱۸ ماه خدمات پس از فروش رسمی و 7 روز ضمانت بازگشت کالا هستند. از مهم‌ترین مواردی که همیشه سعی شده به آن توجه شود، حفظ احترام و پاسخگویی به مشتریان عزیز بوده و با تأکید بر ارایه یک گارانتی معتبر و مطمئن، هموار تلاش می‌شود تا رضایت مشتریان عزیز در بالاترین سطح، نگه داشته شود.

همکاری با برندهای جهانی

شرکت مدیاپردازش در طول ده سال فعالیت خود، با برندهای معتبر بین المللی زیادی از جمله: الجی، هوآوی و سامسونگ همکاری داشته و همیشه در این زمینه جزو سه شرکت اول بوده است. به تازگی مدیاپردازش همکاری با برند جی پلاس  را آغاز کرده است و علاوه بر محصولات موبایلی، وارد حوزه محصولات IT  نیز شده است.

سبد متنوع محصولات تحت پوشش

شرکت مدیاپردازش علاوه بر سبد محصولات موبایل، به تازگی واردات محصولات IT را نیز شروع کرده است. دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور و ...  باعث شده تا مشتریان بتوانند سبد متنوعی از محصولات را از مدیاپردازش در اختیار داشته باشند.

شعبات گسترده و خدمات با کیفیت

درحال‌حاضر مدیاپردازش بیش از ۳۰ شعبه در سراسر کشور دارد که به‌صورت مستقل خدمات ارائه می‌دهند. به این معنی که کالای مشتریان محترم در همان شهر قابل تعمیر خواهد بود و در زمان و هزینه مشتریان عزیز، صرفه‌جویی خواهد شد. همچنین اطلاعات دقیق مراکز خدمات را از وب سایت مدیا پردازش می‌توانید مشاهده کنید.

واحد ارتباط با مشتری

مشتریان گرامی، همکاران ما در بخش صدای مشتری (کال سنتر)، در طول روز آماده پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های شما عزیزان هستند. همچنین فرایند راهنمایی توسط همکاران بخش صدای مشتری، با احترام و شکیبایی صورت می‌پذیرد. برای ارتباط با بخش کال سنتر، لطفا با شماره ۴۲۹۴۰-۰۲۱ تماس حاصل کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی