ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ناجی کسب‌و‌کارها در دوران کرونا را بهتر بشناسید

شش ماه اول سال ۹۹ برای بسیاری از صاحبان مشاغل دوران سخت و پر استرسی بود. اما با گذشت نیمی از سال هنوز آینده نامعلوم اوضاع اقتصادی کشور کارآفرینان را به فکر روش‌های جدید کسب ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شش ماه اول سال ۹۹ برای بسیاری از صاحبان مشاغل دوران سخت و پر استرسی بود. اما با گذشت نیمی از سال هنوز آینده نامعلوم اوضاع اقتصادی کشور کارآفرینان را به فکر روش‌های جدید کسب درآمد می‌اندازد.

بسیاری از مشاغل از ماه‌ها قبل از شیوع کرونا برای آنلاین شدن کسب‌وکارشان اقدام کرده بودند و بعد از طراحی سایت با بهره‌گیری از خدمات سئو آژانس‌های تبلیغاتی مانند نوین مارکتینگ توانستند جایگاه مناسبی را در نتایج گوگل کسب کنند.  این امر باعث شد در دوران کرونا فروش آنلاین بی‌سابقه‌ای را تجربه کنند.

اما در این میان کسب‌وکارهایی هم وجود داشتند که به شکل سنتی فعالیت داشته و در دوران کرونا رکود بی سابقه‌ای را تجربه کردند. در این زمان بود که به فکر آنلاین شدن کسب‌وکارشان افتادند اما سئو سایت یک روش زمانبر بوده و نباید فرصت‌ها را از دست داد.

پس با این بحران جهانی، کسب‌وکارهای تازه وارد به دنیای اینترنت چگونه می‌توانستند با حداکثر سرعت، خود را به مخاطبان جدیدشان معرفی کنند؟

یکی از روش‌های بازاریابی اینترنتی برای افزایش کسب درآمد که توانست در دوران کرونا به مشاغلی که به تازگی وارد دنیای تجارت آنلاین شده بودند کمک بسیاری کند تبلیغات در گوگل بود.

با تبلیغ در گوگل به لینک یک گوگل برسید

اگر می‌خواهید به سرعت در صفحه اول نتایج گوگل ظاهر شوید اجازه دهید گوگل محصولات و خدمات کسب‌وکار شما را تبلیغ کند.

خرید تبلیغات گوگل  یک روش زودبازده برای  بیشتر دیده شدن کسب‌وکارتان توسط مخاطبان هدف است. عملکرد سریع تبلیغات گوگل در دوران کرونا باعث شد تا کسب‌وکارهای تازه وارد نیز بتوانند در بازه زمانی یک روزه در لینک یک گوگل ظاهر شوند و درست در کنار رقبای تجاری خود فروش خود را بالا ببرند.

این روزها آگهی در گوگل با نام گوگل ادز شناخته می‌شود. گوگل ادز یک ابزار قدرتمند برای ثبت آگهی در گوگل است که این امکان را به شما می‌دهد که تبلیغ گوگل ادوردز خود را به صورت هدفمند برای جامعه اصلی مخاطبانتان بهینه کنید.

چرا تبلیغات در گوگل ادوردز باید بهینه شوند؟

این موضوع به سازوکار سیستم تبلیغات کلیکی مرتبط است. در تبلیغات کلیکی در ابتدا لازم است اکانت خود را شارژ کنید.

توجه داشته باشید که گوگل برای نمایش تبلیغ از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. فقط در صورتی که کاربری بر روی لینک سایت شما کلیک کند گوگل هزینه‌ای را از شارژ شما کسر می‌کند. بنابراین برای جلوگیری از کلیک تبلیغ توسط کاربران متفرقه باید تبلیغات  کلیکی گوگل را بهینه کرد تا تبلیغ شما فقط برای آن دسته از کاربرانی نمایش داده شود که شانس بیشتری برای مشتری شدن دارند. به بیان دیگر با بهینه‌سازی تبلیغ، کلیک کمتر با فروش بیشتر اتفاق می‌افتد.

تبلیغات هدفمند هزینه تبلیغات شما را کاهش می‌دهد

بر اساس تجربیات  دیگر کمپین‌های تبلیغاتی ‌می‌توان چندین فاکتور را برای کاهش هزینه‌های تبلیغات نام برد. این فاکتورها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بررسی جامعه مشتریان از طریق آنالیتیکس
  • انتخاب کلمات کلیدی درست از طریق تحقیق کلمات کلیدی
  • انتخاب کلمات منفی برای جلوگیری از نمایش نامرتبط تبلیغ
  • ریتارگتینگ یا ریمارکتینگ برای بازگشت کاربران هدفمند به سایت

اگر با هریک از این موارد آشنایی ندارید می‌توانید در بخش مقالات سایت نوین مارکتینگ مقاله ۵ روش برای کاهش هزینه در تبلیغات گوگل را بخوانید.  همچنین می‌توانید کمپین ادوردز خود را به تیم تبلیغات نوین مارکتینگ بسپارید و از تجربیات تیم ما در راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی بهینه استفاده کنید.

این روزها بحث مدیریت شارژ و بودجه تبلیغات مطرح است و سوالی که بسیاری از مشاغل از تیم ما می‌پرسند این است مدیریت هزینه‌های ادوردز به چه فاکتورهایی مربوط است؟

از فاکتورهای مهمی که در مدیریت هزینه تبلیغات گوگل مطرح است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امتیاز کیفی گوگل ادز
  • جایگاه نمایش تبلیغ سایت شما
  • بودجه‌بندی روزانه تبلیغ گوگل
  • محدودیت زمانی نمایش تبلیغ
  • محدودیت مکانی برای نمایش تبلیغ
  • محدودیت نمایش تبلیغ برای دستگاه خاص

ممکن است شما با برخی از این موارد آشنایی کافی نداشته باشید. ما در مقاله مدیریت هزینه‌ها در گوگل ادز با ۸ روش کاربردی به صورت تصویری به آموزش این نکات پرداخته ایم. برای خواندن این مقاله به بخش مقالات سایت نوین مارکتینگ مراجعه کنید.

آیا می‌دانید گوگل ادوردز در ایران تحریم است؟

با وجود تحریم‌هایی که گوگل برای کسب‌وکارهای فعال در ایران در نظر گرفته است اما چند آژانس تبلیغاتی از جمله نوین مارکتینگ از خارج از ایران مدیریت کمپین‌های ادوردز را بر عهده دارند.

تیم ما با ثبت یک آژانس بازاریابی در شرق آسیا توانسته است با مدیریت کمپین‌های ادوردز از خارج از کشور کسب‌وکارهای ایرانی را حمایت کند. شارژ اکانت‌ها و مدیریت هزینه‌ها از خارج از کشور برای کاهش ریسک و هزینه و افزایش بازدهی کمپین‌ها بسیار تاثیرگذار بوده و دغدغه  کارآفرینان ایرانی را برای راه اندازی تبلیغات کلیکی حل کرده است.

اگر برای راه‌انداری تبلیغات اینترنتی نیاز به راهنمایی داشتید می‌توانید از تیم ادوردز ما مشاوره بگیرید.

برای راه اندازی گوگل ادز چیکار کنیم؟

در ابتدا باید سایت خود را آماده کنید. آماده سازی سایت برای راه اندازی تبلیغ در گوگل شامل فاکتور‌های زیر می‌شود:

  • صفحه محصولات را از هم تفکیک کنید تا کاربر دقیقا به صفحه مورد نظرش هدایت شود.
  • از عملکرد درست مراحل خرید مطمئن شوید تا نرخ تبدیل کاربر به مشتری افزایش یابد.
  • اگر در لحظه ورود به سایت پنجره پاپ آپ ظاهر می‌شود در زمان اجرای کمپین آن را غیرفعال کنید.
  • اطلاعات تماس خود را در سایت به درستی درج کنید و در بازه اجرای کمپین در دسترس باشید.
  • مراحل خرید باید در کوتاه ترین زمان و با کمترین میزان عملکرد کاربر اتفاق بیفتد.
  • این‌ها مواردی هستند که به اجرای یک کمپین موفق کمک بسیاری می‌‌کنند.
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ario afshari
    ario afshari | ۱۴ تیر ۱۴۰۰

    من دیدم برای کانال تلگرام هم از تبلیغات ادوردز استفاده می‌کنند تا وقتی کاربر سرچ می‌کنه بتونه از گوگل کانال تلگرام رو پیدا کنه

  • pasdaran
    pasdaran | ۲۲ دی ۱۳۹۹

    یه سری از وب سایت‌ها دارن روی بحث سئو خیلی حرفه‌ای کار میکنن و شاید چندین ماه زمان ببره تا بشه باهاشون رقابت کرد. ولی تبلیغات در گوگل خیلی فوری می‌تونه شما را به جایگاه بالا برسونه و فروش سایت رو چندین برابر کنه

مطالب پیشنهادی