ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروشگاه ساز شیپور راه اندازی شد

با توجه به شیوع کرونا در کشور و کاهش فروش بسیاری از کسب و کارهای سنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی می تواند حلقه مشتریان کسب و کارهای کوچک را افزایش دهد و انتخاب موثری برای افزایش ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با توجه به شیوع کرونا در کشور و کاهش فروش بسیاری از کسب و کارهای سنتی، ساخت فروشگاه اینترنتی می تواند حلقه مشتریان کسب و کارهای کوچک را افزایش دهد و انتخاب موثری برای افزایش درآمد باشد.

شیپور مدت ها است در این مسیر کلی از رقیبان خود جلو افتاده و امکانات فراوانی را برای کسب و کارهای خرد و کلان ایجاد کرده است. کار با فروشگاه ساز رایگان که شرکت شیپور آماده کرده  بسیار آسان است. شما شماره تماس خود و اطلاعات مربوط به دسته بندی را وارد می‌کنید و کارشناسان فروش شیپور که 24 ساعته پشتیبانی انجام میدهند، بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت و فروشگاه شخصی شما را در شیپور راه اندازی می کنند.

فروشگاه ساز شیپور و یک هدیه بزرگ به شما

  • در صفحه فروشگاهی شیپور شما یک صفحه اختصاصی در اینترنت خواهید داشت. در این صفحه تنها آگهی‌های شما نمایش داده می‌شود. با اشتراک‌گذاری آدرس اختصاصی (URL) مشتریان جدید پیدا کنید و چهره‌ای حرفه‌ای‌تر از کسب و کارتان ارائه دهید.

فرض کنید اسم بیزینس من "رهام صنعت کارسان" است، آدرس صفحه من در شیپور می‌شود :

https://www.sheypoor.com/رهام-صنعت-کارسان

جالب است نه؟

  • در صفحه فروشگاه شما دارای بخش ویژه آگهی هایتان خواهید بود که به نمایش آگهی های مربوط به فروشگاهتان اختصاص یافته است.
  • همچنین بخش درباره ما برای آشنایی بیشتر کاربران با فعالیت های شما و همچنین صفحه ویژه تماس که دربرگیرنده شماره تلفن، لینک وبسایت شما و نیز شبکه های اجتماعی شماست نیز پیش بینی شده است.
  • شما در صفحه فروشگاهتان در شیپور بنر و لوگوی اختصاصی خود را نمایش می دهید. با اضافه کردن بنر تبلیغاتی به صفحه فروشگاهتان معرفی بهتری از برندتان خواهید داشت.

افزایش میزان بازدید با فروشگاه ساز

فروشگاه ساز شیپور می تواند در افزایش میزان بازدید از صفحه های شما نیز تاثیرگذار باشد. افزایش بازدید از صفحه و قرار گرفتن در صدر آگهی ها امکاناتی است که فقط برای دارندگان فروشگاه در نظر گرفته شده است.

این در حالی است که شما به عنوان صاحب فروشگاه می توانید آگهی خود را با استفاده از امکان "بروزرسانی" در صدر آگهی ها نگاه دارید و به مدت 24 و 48 ساعت آگهی خود را ویترین و در ذیل گروه‌های مرتبط قرار دهید.

برند سازی با فروشگاه ساز

از سوی دیگر برند سازی برای فروشگاه های شما از دیگر ویژگی های ساخت فروشگاه در شیپور است.

  • نمایش لوگو در نتایج جستجو ها به شناخت بیشتر کاربران به شما کمک خواهد کرد. این مساله اعتبار فروشگاه شما را نیز افزایش خواهد داد.
  • مساله بعدی اهمیت استفاده از واترمارک روی همه عکس‌های شماست که می تواند به اطمینان بیشتر کاریران نسبت به محصولات شما بینجامد.
  • همچنین با نمایش آگهی شما در کنار دیگر آگهی های پیشنهادی، میزان بیشتری از کاربران با شما و فعالیتتان رو به رو می شوند.

همه این ها را باید در کنار میزان بالای کاربران در شیپور در نظر بگیریم که می توانند به اطمینان شما از زنگ خور بودن آگهی و بازدید بالای آن کمک کنند.

خرید اینترنتی

چندی است که شیپور از قابلیت جدید خود به عنوان «خرید اینترنتی» رونمایی کرده است که می تواند تحولی در عرصه خرید و فروش آنلاین محسوب شود.

خرید اینترنتی، قابلیت جدید شیپور است که این امکان را به خریداران می دهد تا با خرید آنلاین محصول مورد نظر، با خیالی آسوده و اطمینان خاطر کامل پول را پرداخت کنند. محصول در سریع ترین زمان ممکن در محل، تحویل خریدار شده و در صورت تایید، پول به حساب فروشنده واریز می شود و در غیر اینصورت به حساب خریدار عودت خواهد شد.

بر همین اساس است که ساخت فروشگاه اینترنتی در شیپور میتواند به رونق کسب و کارهای کوچک و حتی خانگی و روستایی کمک کند. برای ورود به فروشگاه ساز می توانید به لینک زیر مراحعه کنید :

ساخت فروشگاه در شیپور

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی