ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

هاستیوال بهاره – هاست لینوکس با دستان بازتر [رپورتاژ‌ آگهی]

از زمانی که میزبانی اشتراکی یا وب هاستینگ در بین کاربران اینترنت و توسعه‌دهنده‌ها شناخته شده مدت زیادی می‌گذرد و فرایند معمول این بود که کاربر طبق پلن‌های موجود هزینه‌ای به صورت سالانه یا ماهانه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از زمانی که میزبانی اشتراکی یا وب هاستینگ در بین کاربران اینترنت و توسعه‌دهنده‌ها شناخته شده مدت زیادی می‌گذرد و فرایند معمول این بود که کاربر طبق پلن‌های موجود هزینه‌ای به صورت سالانه یا ماهانه پرداخت می‌کرد و سرویس میزبانی اشتراکی خود را که امکاناتی از قبیل نگهداری فایل، پایگاه داده و ایمیل یا اجرای برنامه‌ به زبان‌های تحت پشتیبانی (معمولا فقط PHP) و دیگر خدمات معمول دریافت می‌کرد. این شیوه هنوز هم رایج است و کاربران می‌توانند این گونه خدمات را از همه‌ی شرکت‌های ارائه دهنده هاستینگ بگیرند، البته با کیفیت‌های متنوع.

به طور مثال شما برای قرار دادن فایل روی سرویس‌های میزبانی اشتراکی موجود باید از طریق FTP یا File Manager پنل هاست استفاده کنید و وقتی نیازمند به استفاده از یک کتابخانه یا اسکریپت آماده هستید باید فایل فشرده‌ی آن را بارگذاری کرده و باز کنید یا تعداد زیادی فایل را تک تک بارگذاری کنید. خلاصه برای هر تغییر یا به روزرسانی راه سختی در پیش روی شماست. سختی این راه‌ها در صورتی که به دستورات خط فرمان عادت داشته‌باشید بیشتر خود را نشان می‌دهد، میزبانی اشتراکی عادی قابلیت استفاده از خط فرمان را در اختیارتان قرار نمی‌دهد و مثلا باید هر پکیجی را که از طریق Composer نصب می‌کنید، از راه‌هایی که گفته شد به صورت دستی بارگذاری کنید.

مورد دیگر، رواج استفاده از Nodejs است که هاست‌های اشتراکی عادی معمولا امکان استفاده از Nodejs را نمی‌دهند و طبیعتا کاربر امکان استفاده از ابزارهای npm، Grunt، Gulp و … را ندارد. در مجموع هر چه پیش می‌رویم مدل‌های قدیمی ارائه‌ی هاست لینوکس محبوبیت خود را از دست می‌دهند و نیاز به تغییر در این خدمات احساس می‌شود. به طوری که بسیاری از توسعه‌دهنده‌ها از سرورهای مجازی با هزینه بیشتر استفاده می‌کنند تا از امکانات و دسترسی بیشتری که نسبت به هاست اشتراکی در اختیارشان می‌گذارد، بهره‌مند شوند.

هاستینجا با هدف ارائه خدماتی جدید در حوزه‌ی هاست و دامین شروع به کار کرد و آغازی شد برای تجربه‌ی میزبانی اشتراکی با امکانات بیشتر، یعنی توسعه‌دهنده‌ها امکانات خوب (ftp, mail server, security, dns server و ...) هاست‌های موجود را در کنار قابلیت‌های جدید تجربه کنند و این مهمترین وجه تمایز هاستینجاست.

قابلیت‌هایی مثل:

  • امکان اتصال امن به هاست از طریق SSH
  • امکان نصب پکیج‌های Nodejs و اجرای پروژه‌های Nodejs
  • امکان نصب پکیج‌های PHP از طریق Composer
  • امکان نصب کتابخانه‌های گوناگون
  • امکان استفاده از خط فرمان دروپال (Drush)
  • امکان استفاده از دستورات Git
  • امکان استفاده از وب سرور Nginx به جای Apache
  • امکان تغییر نسخه PHP
  • و بسیاری امکاناتی که دسترسی به آنها از طریق خط فرمان میسر است.

با خدمات هاست لینوکسی هاستینجا، توسعه‌دهنده‌ها و مدیران سایت همچنان می‌توانند به استفاده از هاست اشتراکی ادامه دهند و هزینه‌های زمانی و ریالی سرور‌های مجازی را ندهند و با همان هزینه بخش قابل توجهی از خواسته‌هایشان را پاسخ دهند.

علاوه بر ارائه‌ی هاست ویژه‌ی توسعه‌دهنده‌ها، هاستینجا پلن‌های ویژه‌ی وردپرس و دروپال را ارائه می‌کند، تا کاربران سرعت و کیفیت بیشتری را با هاستینجا تجربه کنند.

هاستینجا در هاستیوال بهاره امسال علاوه بر هاست ویژه توسعه‌دهنده‌ها ، تمام پلن‌های هاستینگ شامل‌: هاست وردپرس، هاست دروپال و هاست لینوکس حرفه‌ای خود را با تخفیف استثنایی ۳۰ درصدی برای ۵۰ خرید اول کاربران سایت دیجیاتو ارائه کرده است. همچنین این تخفیف شامل پکیج‌های VPS هاستینجا نیز می شود.

جهت خرید با تخفیف ۳۰ درصدی از لینک های زیر پلن مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از ثبت سفارش از کد تخفیف digiato95 استفاده نمایید.

[هاست ویژه توسعه‌دهنده‌‌ها]

[هاست ویژه وردپرس]

[هاست ویژه دروپال]

[هاست حرفه‌ای لینوکس]

[سرور مجازی]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mahdifa
    mahdifa | ۷ خرداد ۱۳۹۵

    مدتی ست که از سرویس دهنده های خارجی استفاده میکنم . بخاطر کیفیت بالاتر . لذا اگر نمونه ایرانی بیابم خیلی عالیست که پولم به جیب خودی ها برود

    • mizbanfa
      mizbanfa | ۷ خرداد ۱۳۹۶

      سلام
      پیشنهاد می کنیم سری به وب سایت میزبان فا بزنید ببینید می توانید سرویس مورد نظر خود را در آنجا پیدا کنید ؟
      https://mizbanfa.net/
      موفق باشید

مطالب پیشنهادی