ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

شکستن رکورد بزرگترین “بازی مار و پله” تاریخ به همراه 100 میلیون تومان جایزه [رپورتاژ آگهی]

از امروز (4خرداد 1395) می توانید در بزرگترین بازی مار و پله تاریخ (از نظر تعداد شرکت کننده) شرکت کنید و پس از 10 روز رقابت، برنده یک جایزه از مجموع 100 میلیون تومان هدیه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ خرداد ۱۳۹۵ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از امروز (4خرداد 1395) می توانید در بزرگترین بازی مار و پله تاریخ (از نظر تعداد شرکت کننده) شرکت کنید و پس از 10 روز رقابت، برنده یک جایزه از مجموع 100 میلیون تومان هدیه شوید.

چگونه شرکت کنیم؟

این بازی توسط سایت زودفود برگزار می شود و برای شرکت در آن کافی است یک سفارش غذا در سایت ثبت کنید تا تاس های خود را دریافت نمایید. تمامی شرکت کننده ها در یک صفحه بازی با هم رقابت می کنند و هدف جمع آوری امتیازهای موجود در خانه های بازی است.

جایزه به انتخاب شما

با جمع کردن کمتر از نیمی از امتیازهای موجود در صفحه در مدت 10 روز، می توانید یکی از جوایز ویژه همچون یک عدد مار پیتون با وسایل کامل نگهداری، 20 دستگاه پلی استیشن، 10 عدد اپل واچ، 20 عدد دوربین گوپرو و ... را انتخاب کنید.

حتما برنده خواهید شد !

تمامی کسانی که در بازی شرکت کنند برنده جایزه خواهند بود و هیچ کس بازنده نیست، تعداد تاس های بیشتر قطعا موجب بالارفتن شانس شما برای کسب جوایز ویژه می شود. همین حالا جهت مشاهده جزییات بیشتر به صفحه بازی در سایت زودفود مراجعه کنید.

درباره زودفود ....

زودفود اولین سامانه سفارش اینترنتی غذاست که با پوشش بیش از 1300 رستوران در 5 شهر بزرگ امکان سفارش اینترنتی و پرداخت آنلاین هزینه غذا را فراهم کرده است. برای آشنایی بیشتر می توانید نرم افزار اندروید یا آی او اس زودفود را بر روی تلفن هوشمند خود نصب کنید.

نکته مهم اینکه با سفارش از طریق اپلیکیشن زودفود به هنگام بازی 3 تاس در اختیار خواهید داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۶ خرداد ۱۳۹۵

    والا دو بار غذا سفارش دادم برنده شدم یکیش بیست تومن اعتبار اسنپ بود که کار نمیکرد و میزد اشتباه،یکیشم تخفیف بود واسه غذا که اونم کار نمیکرد،کلا فقط جایزه الکی میدن

مطالب پیشنهادی