ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فروش ویژه و اقساطی ساعت‌های هوشمند

ساعت های هوشمند سامسونگ در گذشته با نام Gear Sport تولید می شدند اما امروزه با نام Samsung Galaxy Watch روانه بازار می شوند. این ساعت های جدید سامسونگ به علت جذابیت بالا و عمر طولانی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ساعت های هوشمند سامسونگ در گذشته با نام Gear Sport تولید می شدند اما امروزه با نام Samsung Galaxy Watch روانه بازار می شوند. این ساعت های جدید سامسونگ به علت جذابیت بالا و عمر طولانی باتری و همچنین برنامه های بروز شده برای تناسب اندام به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای کاربران تبدیل شده اند. اگر شما صاحب گوشی اپل هستید بهترین گزینه اپل واچ می باشد ولی اگر شما از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید مانند تمامی میلیون ها کاربر اندرویدی در جهان شما هم می توانید گلگسی واچ سامسونگ را انتخاب نمایید.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ R800

این ساعت 46 میلی متری پس از مدل gare و همزمان با گوشی note 9 سامسونگ رونمایی شده است. صفحه نمایش این ساعت گرد می باشد و مانند گذشته یک اهرم گردون روی آن قرار داده شده است که توسط آن می توان منوهای گوشی را جابجا کرد. از لحاظ نرم افزاری ساعت R800 بسیار ارتقا  یافته است و به لطف حسگرهایی که در این ساعت تعبیه شده است تمرینات در این دستگاه از 6 به 36 تمرین گسترش یافته است.

ابعاد این ساعت 46 * 49 * 13 میلیمتر  و 63 گرم وزن دارد. ساعت R800 سامسونگ ضد آب می باشد و تا عمق 50 متری می تواند مقاومت خود را حفظ نماید. این ساعت از  صفحه نمایش لمسی SAMOLED  با رزولوشن 360 * 360  پیکسل و از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس 1/1 گیگاهرتز و همچنین 4 گیگابایت رم بهره می برد. با این ساعت می توان از طریق اسپیکر مکالمه خوبی داشت و همچنین اتصال به Wifi و بلوتوث و NFC و GPS از دیگر قابلیت هایت های ارتباطی این ساعت به شمار می رود. حسگرهای متنوعی از قبیل شتاب سنج ، فشار سنج ، ژیروسکوپ ، شمارش ضربان قلب ، گام شمار و حسگر نور محیط در این ساعت  استفاده شده است.

قیمت R800 سامسونگ در بازار ایران در حدود 5 میلیون تومان با مقداری نوسان می باشد که نسبت به گجت ها و اپل واچ ها قیمت منطقی می باشد. البته قیمت این کالا در سال جاری بسیار بالا رفته است و این قیمت تحت تاثیر شرایط موجود در کشور می باشد.

ساعت سامسونگ گلکسی واچ R810

این ساعت که پس از ساعت R800 وارد بازار شده دارای صفحه نمایش 42 میلی متری است که در دو رنگ بلک و رزگلد توسط سامسونگ تولید شده است و وزن این ساعت 49 گرم می باشد که طبیعتا نسبت به اندازه آن سبکتر گردیده است سامسونگ تمام مشخصاتی که در ساعت R800 بکار برده است در این گوشی نیز بکار برده است و می توان اینگونه استنباط نمود که این ساعت در واقع اندازه صفحه نمایش آن عوض شده است و سامسونگ با این کار نشان داده که به سلایق مختلف احترام بسیاری قائل می باشد و برای دوستداران صفحه نمایش کوچک این ساعت را تولید نموده است. قیمت سامسونگ R810 تقریبا با مدل R800 تفاوت چندانی ندارد و در یک سطح قیمت به فروش می رسد

ساعت سامسونگ گلکسی واچ اکتیو2

جدیدترین ساعت های سامسونگ مدل گلگسی واچ اکتیو 2 که در بازار با نام ساعت سامسونگ R820 و R830 نیز شناخته می شود با دو سایز 44 میلیمتری و 40 میلی متری طراحی و تولید شده است که مدل 44 میلی متری را R820 می نامند و مدل 40 میلی متری آن را R830 می نامند. ساعت سامسونگ Galaxy Watch Active2 با مدل های قبلی گلکسی متفاوت می باشد. سطح این ساعت کاملا مسطح می باشد و با سه بند استیل و چرمی و سیلیکونی در بازار موجود می باشد که قیمت ساعت اکتیو2 بند استیل نسبت به بندهای چرمی و سیلیکونی آن گرانتر می باشد. این ساعت در رنگ های طلایی ، مشکی و نقره ای تولید شده و قیمت ساعت Galaxy Watch Active2 در حدود 6 میلیون تومان می باشد که بند استیل آن در حدود یک میلیون تومان گران تر می باشد.

میتوانید برای مشاهده قیمت روز  و خرید اقساطی ساعت های هوشمند به فروشگاه اینترنتی آترامارت مراجعه نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی