ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید امن محصولات هوآوی با سه ماه گارانتی اضافه از «مانتراسل»

هلدینگ مانترا، پارتنر رسمی و اصلی هوآوی در ایران اقدام به راه اندازی سایت آنلاین فروش گوشی و لوازم جانبی اصلی هوآوی به نام «مانتراسل» کرده است. سایت https://mantrasell.ir به عنوان زیرمجموعه هلدینگ مانترا مفتخر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۵ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هلدینگ مانترا، پارتنر رسمی و اصلی هوآوی در ایران اقدام به راه اندازی سایت آنلاین فروش گوشی و لوازم جانبی اصلی هوآوی به نام «مانتراسل» کرده است.

سایت https://mantrasell.ir به عنوان زیرمجموعه هلدینگ مانترا مفتخر است به عنوان شریک قابل اعتماد هوآوی و علاقمندان به هوآوی در عصر کرونا جدیدترین محصولات اصلی و شرکتی را با خدمات ویژه پس از فروش، ارائه کند.

مزیت بزرگ مانتراسل، دریافت گوشی و لوازم جانبی هوآوی از سازنده و فروش آنها به طور مستقیم به مشتری است. محصولات موجود در مانتراسل به همین دلیل کاملا اورجینال بوده و کالا بدون دستکاری‌ به صورت اصلی و قانونی و با رجیستری دولتی از مبادی رسمی به دست مصرف کننده می‌رسد.

از جمله گوشی‌های محبوب این روزها در بازار گوشی مقرون به صرفه Huawei Y5p است که طرفداران خاص خود را دارد و جزو پرفروش‌های مانتراسل محسوب می‌شود. گارانتی ارائه شده هنگام خرید از مانتراسل به صورت 18 ماهه شرکتی همراه با 3 ماه گارانتی اضافی است. گفتنی است تیم مانترا با شیوع کرونا، با راه اندازی سایت مانتراسل اقدام به فروش آنلاین کرده است.

کسب و کار مانترا از سال 1393 آغاز بکار کرده و با افتتاح فروشگاههای فیزیکی متعدد "مانتراتل" مشغول خدمت رسانی به کاربران هوآوی در شهرهای مختلف از جمله، تهران، مشهد، اصفهان و ... شده است.

در کنار فروش فیزیکی، خدمات پس از فروش نیز تحت برند مانتراسرویس، با ارائه گارانتی اصلی و شرکتی هوآوی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری محصولات هوآوی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کرده و رضایت مشتری را در این زمینه جلب کرده است.

مانتراسرویس ضمن در اختیار گرفتن نمایندگی رسمی خدمات پس از فروش محصولات هوآوی در ایران، دست به ارایه خدمات پس از فروش با کمک مدیران و تکنسین‌های با تجربه و مجهز به تجهیزات مدرن و به روز زده است.

گفتنی است هلدینگ «مانترا» مهم‌ترین شریک تجاری هوآوی در زمینه فروش فروشگاهی در بازار موبایل ایران و دارنده بزرگترین فروشگاه هوآوی در کشور و نماینده رسمی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران است. فروشگاه مرکزی مانترا در خیابان جمهوری، بازار چارسو،طبقه هم کف، واحد B12 به فروش فیزیکی مشغول است.

همچنین شرکت «ابر سپید اندیشه» که در زمینه مارکتینگ، تبلیغات و خدمات نیروهای میدانی فعالیت دارد و کالاسودا به عنوان بازوی رسانه‌ای، از دیگر مجموعه‌های تحت نظارت هلدینگ مانترا است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی