ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در روزهای اوج کرونا، سیگنال بارِ احراز هویت را به دوش کشید

از روزی که نرم افزار سیگنال را منتشر کرده‌ایم حدود یک سال گذشته است و در این یک سالِ پر فراز و نشیب و پر حادثه، با ارائه خدماتِ رایگان و متنوع و به لطفِ ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از روزی که نرم افزار سیگنال را منتشر کرده‌ایم حدود یک سال گذشته است و در این یک سالِ پر فراز و نشیب و پر حادثه، با ارائه خدماتِ رایگان و متنوع و به لطفِ حضور شما عزیزان، خانواده سیگنال را در سراسر ایران گسترش داده‌ایم.

حالا تقریبا تمام کسانی که در بازار بورس فعال هستند و دستی بر آتش دارند، سیگنال را می‌شناسند.

اپلیکیشن سیگنال در عرصه بازارهای مالی، خدمات متعددی را در بالاترین درجه کیفیت به مخاطبانش ارائه می‌دهد. سیگنال با تهیه و تولید محتوای آموزشی و تحلیل‌های تخصصی و کارآمد، به عنوان بستری مناسب برای فعالان بازار بورس و سرمایه‌ گذاران شناخته می‌شود.

این نرم افزار سیگنال بود که برای اولین بار در کشور قابلیت احراز هویت غیر حضوری سجام را راه اندازی کرد. با اجرایی شدن این قابلیت دیگر لازم نبود کسی شال و کلاه کند و  بابت دریافت یک کد بورسی ناقابل، در صفوفِ پر ازدحامِ دفاتر پیشخوان قرار بگیرد.

حالا بیش از دو میلیون نفر با کمک نرم افزار سیگنال در منازل خود احراز هویت شده‌اند و با خیال آسوده و بدون دغدغه درگیر شدن با بیماری کرونا، فعالیت خود را در بازار بورس آغاز کرده‌اند.

فکرش را بکنید، اگر قرار بود این جمعیت دو میلیون و پانصد هزار نفره به دفاترِ پیشخوان سرازیر می‌شدند و برای کامل شدن مراحلِ احراز هویت، نفری 20 دقیقه زمان صرف می‌کردند. اگر این دو میلیون 20 دقیقه را روی هم بگذاریم،  حدود 80 سال طول خواهد کشید تا تمامی این دو میلیون و پانصد هزار نفر موفق به دریافت کد بورسی شوند.

همین تعداد اگر از طریق تمام دفاتر پیشخوان تهران احراز هویت می‌شدند، این 80 سال به 8 ماه کاهش پیدا می‌کرد؛ اما سیگنال به مسیر این فرایند سرعت و سهولت بیشتری بخشید و کارِ این دو میلیون نفر را تنها در عرض 45 روز راه انداخت.

حالا از اولین روزی که سیگنال فعالیت خود را آغاز کرده، بیش از سه میلیون نفر به عضویت خانوادهِ بزرگ سیگنال درآمده‌اند. ساده‌ترش را بگوییم، تعداد شهروندانِ نرم افزارِ سیگنال، از جمعیت ۱۹ استان کشور هم فراتر رفته است.

در این میان اگر جماعتِ کم کار، تازه‌کار یا اصطلاحا «آماتور» را ندیده بگیریم؛ 20% از فعالان واقعی بازار به کمک نرم افزار سیگنال شناسایی و احراز هویت شده‌اند. آمار دیگری که اهمیت سیگنال را به اثبات می‌رساند، تعداد کد بورسی‌های صادر شده از طریق این نرم‌ افزار است. از اول امسال تاکنون، 50% کدهای بورسی صادر شده از طریق سیگنال صادر و ارائه شده‌اند.

سیگنال و گردانندگانِ دغدغه‌منده این اپلیکیشن تمام نیرو و تلاششان را به میدان آورده‌اند تا با ارائه مفیدترین و به روزترین خدماتِ ممکن و اطلاعاتِ جامع و صحیح مالی، شما را با راحت‌ترین روشِ موجود راهی بازارِ داغِ بورس کنند. اپلیکیشنی که تمامی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار شما گذاشته و برای بهره‌مندی از آن، تنها به یک گوشی سادهِ هوشمند نیاز خواهید داشت. پس با سیگنال همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ
    ʜ ᴏ ᴊ ᴀ ᴛ | ۹ مهر ۱۳۹۹

    کلاهبردارن
    من واسه دریافت کد بورسی از طریق سیگنال اقدام کردم پرداخت رو هم انجام دادم بعد پشیمون شدم و از طریق خدمات ارتباطی اقدام به دریافت کد بورسی کردم
    آپ سیگنال یه بروزرسانی داد که اونایی که پول پرداخت کردن و تا انتها مراحل رو طی نکردن از طریق گزینه انصراف میتونن مبلغی که پرداخت کردن رو پس بگیرن
    ولی هیچوقت پول رو برگشت ندادن
    10 تومن واسه من چیزی نیست ولی فکر کنین چقدر 10 تومن رفته و پس ندادن

مطالب پیشنهادی