ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

تحصیل در کانادا؛ ساده ترین روش مهاجرت تحصیلی

مهاجرت به کانادا و تحصیل در دانشگاه های کانادایی و آمریکایی، از ساده ترین روش های مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج است؛ با این حال، بسیاری از افراد موفق به تحصیل در کانادا نمی‌شوند! ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مهاجرت به کانادا و تحصیل در دانشگاه های کانادایی و آمریکایی، از ساده ترین روش های مهاجرت و ادامه تحصیل در خارج است؛ با این حال، بسیاری از افراد موفق به تحصیل در کانادا نمی‌شوند!

مهاجرت، یک فرایند قانونی‌ست و برای طی شدن روال درست و سریع آن، باید از یک وکیل واقعی که از قوانین مهاجرت کانادا مطلع است استفاده کنید. انتخاب یک وکیل متخصص و کاربلد، برای تحصیل در کانادا در گذشته کار سختی بود؛ اما از سال ۲۰۱۱، نظارت بر وکلای مهاجرتی، به شورای نظارت بر مشاورین مهاجرت و شهروندی محول شد که علامت اختصاری آن ICCRC است.

طبق قانون جدید کانادا فقط کسانی حق وکالت و مشاوره با مهاجرین را دارند که از این سازمان مجوز داشته باشند؛ این گروه از وکلا می‌توانند به‌سادگی تحصیل در کانادا را برایتان ممکن کنند.

یک قدم تا تحصیل در کانادا با شرکت مسافرتی گردشگری ویناکوچ

شرکت مسافرتی گردشگری ویناکوچ با همکاری موسسه کانادایی پروگرسیو Progressive Immigration Services، پرونده‌های اخذ ویزای کانادا را برعهده می‌گیرد و در سراسر فرایند مهاجرت به کانادا در کنار شماست.

مجموعه ویناکوچ، یکی از شرکت‌های رسمی مسافرتی است که با اخذ همه مجوزهای قانونی، زیر نظر سازمان گردشگری فعالیت می‌کند و درستی فعالیت چنین موسسه‌هایی، به‌‌طور دائم توسط مراجع قانونی تحت نظارت قرار می‌گیرد. این شرکت با همکاری با شرکت بین‌المللی پیشرو -Progressive Immigration Service- در کانادا، شما را در تمام روند مهاجرت، از ابتدا تا انتها، همراهی می‌کند.

موسسه پیشرو واقع در کانادا، یکی از سرشناس‌ترین سازمان‌های بین‌المللی امور مهاجرت به کانادا است که خدمات اخذ ویزای دانشجویی کانادا و مهاجرت تحصیلی، اقامت دائم و موقت، مهاجرت خود اشتغالی کانادا و مهاجرت نیروی متخصص و سایر خدمات مهاجرت به کانادا را توسط وکلای رسمی مهاجرت به کانادا ارائه می‌کند.

با ویناکوچ، کرونا هم جلوی تحصیل در کانادا را نمی‌گیرد!

طی همکاری شرکت مسافرتی گردشگری ویناکوچ و موسسه کانادایی پروگرسیو (Progressive Immigration Services)، مهاجرت به کانادا و تحصیل در دانشگاه های کانادایی، بسیار ساده‌تر و سریع‌‌تر از گذشته انجام می شود؛ همچنین متقاضیان می‌توانند با ثبت نام تا ۱۵ آبان ۹۹ ازشرایط ویژه جشنواره، استفاده کنند:

۱- استفاده از ۳۰ درصد تخفیف برای مهاجرت تحصیلی به کانادا در یکی از ۳ دوره سال تحصیلی ۲۰۲۱-۲۰۲۲

۲- مشاوره تخصصی و حرفه‌ای برای انتخاب رشته تحصیلی متقاضی، بهترین شیوه مهاجرت به کانادا

۳- تضمین برگشت ۱۰۰٪ هزینه پیش‌ثبت‌نام و اخذ پذیرش درصورت انصراف از مهاجرت (بدون قید و شرط)

۴- استفاده از وکیل مقیم کانادا و عضو رسمی سازمان مهاجرت کانادا ICCRC

 

برای استفاده از شرایط ویژه جشنواره، فرم تحصیل در کانادا را تکمیل کنید

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی