ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

همکاری مشترک فیلیمو و سیبچه جهت تجربه لذت بخش کاربران آیفون آغاز شد

در راستای همکاری مشترک فیلیمو و مارکت آنلاین سیبچه، کاربران سیبچه و آی او اس می‏توانند با ثبت نام در فیلیمو، به قسمت خرید اشتراک فیلیمو مراجعه کنند و گزینه " اشتراک 6 ماهه فیلیمو ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در راستای همکاری مشترک فیلیمو و مارکت آنلاین سیبچه، کاربران سیبچه و آی او اس می‏توانند با ثبت نام در فیلیمو، به قسمت خرید اشتراک فیلیمو مراجعه کنند و گزینه " اشتراک 6 ماهه فیلیمو + اشتراک 6 ماهه سیچه" را انتخاب کنند و اشتراک هر دو سرویس را  با قیمت 190 هزار تومان خریداری کنند.

سیبچه یک مارکت آنلاین برای دانلود اپلیکیشن های iOS است که با هدف ایجاد شرایط مناسب برای دسترسی راحت دارندگان دستگاه های اپل، به نرم افزار‏های به روز در سال 91 آغاز به کار کرده است؛  این در حالی است که شما اگر برای خرید حق اشتراک سیبچه که به قیمت دلار روز، محاسبه خواهد شد، اقدام کنید باید مبلغ 389 هزار تومان را پرداخت کنید.

کاربران آی او اس و  مارکت آنلاین سیچه می‏توانند با خرید اشتراک از فیلیمو، علاوه بر دسترسی بهتر به سیبچه و تجربه قیمت ارزان‏، نرم افزارهای داخلی و خارجی را به صورت امن دریافت کنند و به آرشیوی با 30 هزار اپیزود فیلم و سریال ایرانی و خارجی در فیلیمو  دسترسی پیدا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jim kabir
    jim kabir | ۲۲ مهر ۱۳۹۹

    جفتشون برن بمیرن

مطالب پیشنهادی