ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بهترین میوه خشک و آجیل بارجیل با ارسال رایگان

مصرف انواع آجیل و میوه‌های خشک از دیرباز در بین مردم کشور ما رواج داشته و از آن به عنوان میان وعده‌ای مغذی و مفید استفاده می‌شده است. در واقع انواع میوه‌های خشک به عنوان ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ مهر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۲

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مصرف انواع آجیل و میوه‌های خشک از دیرباز در بین مردم کشور ما رواج داشته و از آن به عنوان میان وعده‌ای مغذی و مفید استفاده می‌شده است. در واقع انواع میوه‌های خشک به عنوان یکی از اصلی‌ترین تنقلات برای کودکان شناخته می‌شدند و همچنین آجیل و خشکبار پای ثابت میهمانی‌ها و شب‌نشینی‌های ایرانیان بودند. علاوه‌بر این میوه‌های خشک و چیپس‌های میوه در مناسبات مختلف سنتی ایرانیان در کنار آجیل و خشکبار قرار می‌گرفتند. برای مثال انواع میوه خشک عضو ثابت سفره یلدا و نوروز بودند و البته هستند. این رسوم و آداب پسندیده امروزه نیز رواج دارد و استفاده از انواع میوه خشک در میهمانی‌ها و مناسبات مختلف در میان ما بسیار دیده می‌شود. به همین دلیل خرید آجیل و میوه خشک همواره در لیست تهیه سبد غذای خانوار قرار دارد. والدین می‌دانند که چیپس‌ میوه و آجیل بهترین و سالم‌ترین میان وعده‌ برای کودکان و نوجوانان هستند. بر همین اساس فروشگاه اینترنتی «بارجیل» اقدام به عرضه انواع آجیل و میوه خشک با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت نموده است. «بارجیل» سعی می‌کند تا با حفظ تنوع و کیفیت بالای محصولات خود، تهیه این بخش مهم از سبد غذایی خانوارهای ایرانی را به صورت اینترنتی با شرایط قابل اعتماد فراهم کند.

مزایای میوه خشک و آجیل

میوه‌های خشک در گذشته معمولا به شکل قیسی، آلو و آلبالو، انجیر و توت خشک و به صورت خانگی تهیه و تولید می‌شدند. اما این روزها تنوع زیادی در سبد این محصول وجود دارد. امروزه میوه‌های خشک که در گروه محصولات آجیل و خشکبار قرار می‌گیرد به اشکال مختلفی مانند خلال، ورقه، حبه و یا حتی دانه کامل میوه تولید و عرضه می‌شوند. نکته دیگر اینکه این خوراکی لذیذ را می‌تواند توسط روش‌های مدرن و امروزی از انواع میوه‌های تابستانی و زمستانی و گرم‌سیری و سردسیری تهیه کرد. بنابراین یکی از مزیت‌های اصلی استفاده از میوه‌های خشک نیز بهره‌مندی از طعم و خواص میوه‌های تابستانی در زمستان و بالعکس است. برای مثال امکان لذت بردن از طعم انبه، هلو، آلو، انجیر و نارگیل خشک در سرمای زمستانی و سفر به حال و هوای تابستان با عطر و بوی آن‌ها وجود دارد. همچنین می‌توان در تابستان از پرتغال، کیوی و خرمالوی خشک تناول کرده و حال و هوای یلدا را تداعی کرد. البته در این میان نباید شانس چشیدن طعم میوه‌های کم‌یاب و نادر دیگر نقاط جهان نیز که با کمک چیپس خشک آن‌ها ممکن می‌شود، فراموش شود. لازم به ذکر است همه این موارد با خرید از یک مرکز فروش آجیل و میوه خشک مانند «بارجیل» با تنوع بی‌نظیر آن امکان پذیر است. البته بارجیل علاوه بر انواع میوه خشک، در ارائه آجیل‌های ایرانی و جهانی نیز تنوع کم‌نظیری دارد. دقت کارشناسان «بارجیل» در تهیه محصولات خود، ضمانت کیفیت آجیل‌ها و میوه‌های خشک آن‌ها است.

خواص میوه خشک و آجیل

یک نکته مهم درباره میوه خشک و آجیل حفظ خواص میوه تازه آن‌ها است. به این معنی که چیپس و آجیل میوه، عموما دارای تمام خواص اصلی میوه به صورت تازه است. به همین دلیل پزشکان استفاده از آن‌ها را همواره توصیه می‌کنند. لازم به ذکر است آجیل و میوه‌های خشک در طب سنتی ایرانی هم ارزش غذایی بالایی دارند. انواع مختلف میوه‌ خشک داری مقادیر قابل توجهی فیبر، سدیم، پتاسیم، ویتامین‌های آ، ب و سی هستند. فیبر موجود در چیپس میوه که با حالت تازه آن برابری می‌کند، در بهبود متابولیسم و در نتیجه جذب عناصر ارزشمند غذایی تاثیر بسیاری دارد. نکته مهم دیگر اینکه میوه‌های خشک به دو صورت آفتابی (طبیعی) و صنعتی (غیر طبیعی) تهیه می‌شوند. تصور عمومی در این است که پروسه‌ تهیه خشکبار در خواص آن‌ها نقش موثر دارد، که البته این یک باور اشتباه عمومی است. درواقع خشک شدن میوه‌ها و آجیل و انواع خشکبار به کمک دستگاه‌ها مدرن و تخصصی، به حفظ نظافت آن‌ها نیز کمک کرده و در کیفیت نهایی محصول تاثیر چشمگیری دارد. «بارجیل» این نکته را نیز در تهیه محصولات خود مد نظر قرار داده و آن‌ها را از انوع بهداشتی و فاقد هرگونه آلودگی تهیه می‌کند. بنابراین تمام آجیل‌های خام و بوداده و پک‌های میوه‌های خشک مخلوط و تک محصول این فروشگاه، بدون نیاز به پیاده‌سازی برخی پروتکل‌های بهداشتی و پاکسازی‌های مجدد قابل استفاده، بلافاصله بعد از خرید هستند.

خرید اینترنتی میوه خشک بارجیل

قطعا می‌دانید که قیمت میوه خشک بسته به نوع آن متفاوت است. در واقع قیمت چیپس میوه را قیمت میوه تازه تعیین می‌کند. به این ترتیب انبه خشک به دلیل قیمت بالای میوه انبه نسبت به میوه‌های دیگر، از چیپس‌های میوه گران محسوب می‌شود. به همین دلیل معمولا خرید پک‌های مخلوط میوه خشک که قیمت مناسب‌تری دارند پیشنهاد می‌شود. البته متاسفانه گاهی بعضی از تولید کنندگان و فروشندگان خشکبار، انواع گران‌تر چیپس میوه را از بسته‌های مخلوط‌ خود حذف و یا مقدار آن‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهند. همین معضل درباره آجیل و خشکبار دیگر نیز صادق است. برای مثال در ارائه پک‌های مخلوط آجیل، مواردی مانند بادام هندی یا پسته که قیمتی بالاتر از باقی خشکبار دارند درصد کمتری را از کل محصول به خود اختصاص می‌دهند. فروشگاه اینترنتی خرید خشکبار و آجیل «بارجیل» در این نکته دقت و توجه لازم را به خرج داده و به خریداران خود درباره حفظ تنوع در عین کیفیت، در تمامی محصولات مخلوط خود ضمانت لازم را به مشتریانش ارائه می‌دهد.

ارسال سریع و رایگان به سراسر ایران

درنهایت باید به ارسال سریع و رایگان فروشگاه «بارجیل» که یکی دیگر از مزایای آن است اشاره کرد. این فروشکاه که با فراهم آوردن امکان خرید آسان و مطمئن، گامی بزرگ برای تهیه این گروه محصولات ضروری، آن هم در شرایطی مانند این روزهای کرونایی فراهم آورده است، ارسال سریع و رایگان را نیز در بین تعهدات خود قرار داده و حتی به مشتریان تهرانی خود وعده ارسال چند ساعته محصولات‌شان را می‌دهد. بنابراین برای خرید آجیل و میوه خشک در هر زمانی، «بارجیل» بهترین و راحت‌ترین و سریع‌ترین انتخاب قابل اعتماد است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • DaaVooD
    DaaVooD | ۲۳ مهر ۱۳۹۹

    WTF
    قیمت بعضی اقلام قشنگ 2 برابر بازاره ?

مطالب پیشنهادی