ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

محصولات پرطرفدار اپل را اقساطی بخرید

کمپانی اپل یکی از قوی ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات هوشمند مثل لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها و لوازم جانبی آن ها می باشد. لپ تاپ های اپل به دلیل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ مهر ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

کمپانی اپل یکی از قوی ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات هوشمند مثل لپ تاپ ها، گوشی های هوشمند، تبلت ها و لوازم جانبی آن ها می باشد. لپ تاپ های اپل به دلیل مجهز بودن به سیستم عامل منحصر به فرد مکیناش تحت برند مک بوک به فروش می رسند. همچنین گوشی های هوشمند و تبلت های اپل با نام های آیفون و آیپد در بازار موجود هستند. هدفون های بلوتوثی اپل نیز ایرپاد نام دارند که کیفیت این محصولات بر هیچکس پوشیده نیست. در همه ی حوزه های تکنولوژی استفاده از به روز ترین ها همیشه لذت بخش بوده است، بازرگانی سیب با فراهم آوردن تسهیلات بسیار مناسب خرید محصولات پرطرفدار اپل را سهل و ساده برای مشتریان به عمل آورد. این روزها حتما شما هم خبر رونمایی از آیفون 12 را شنیده اید، آیا مایل نیستید این گوشی جدید اپل را به صورت اقساطی بخرید؟

خرید محصولات اپل در یک چشم بهم زدن

محصولات اپل با وجود کیفیت بسیار بالا و فناوری های بسیار پیشرفته، قیمت بالایی هم دارند. بنابراین خرید این محصولات برای همه ی اقشار نمی تواند ساده و بدون دردسر باشد. به همین دلیل، بازرگانی سیب با بیشتر از یک دهه تجربه در حوزه ی گجت های هوشمند بر آن شده است که برترین تکنولوژی های روز اپل را به صورت اقساطی برای شما فراهم آورد.

آیا جایی را سراغ دارید که بتوانید محصولات اپل را به صورت اقساطی بخرید؟ اگر نه پس باید سری به وبسایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com بزنید. شما می توانید محصولات پرطرفدار اپل را در فروشگاه بازرگانی سیب به صورت قسطی در اقساط نهایتا ۱۲ ماهه، بدون داشتن ضامن و تنها با دسته چک صیاد خریداری کنید. البته برای خرید محصولات اپل باید بخشی را به صورت پیش پرداخت بپردازید.

محصولات موجود در بازرگانی سیب

بازرگانی سیب انواع محصولات اپل شامل مک بوک، آیفون، ایرپاد و آیپد و حتی اپل واچ را به صورت اقساطی به فروش می رساند. با کمک بازرگانی سیب می توانید جدیدترین محصولات اپل مثل آیفون 11 و آیفون ۱۲ را بخرید. البته آیفون ۱۲ هنوز وارد بازار نشده است و به محض ورود به بازار می توانید آن را به صورت قسطی از بازرگانی سیب بخرید.

در سایت بازرگانی سیب می توانید محصولات مختلف را مشاهده کرده و با انتخاب محصول مورد نظر خود، پس از تعیین میزان پیش پرداختی که مایل هستید بپردازید و تعداد اقساط مورد نظر خود که حداکثر آن ۱۲ ماه می باشد، می توانید میزان قسط ماهانه را مشاهده کنید و در صورت تمایل به خرید، با بازرگانی سیب به صورت تلفنی تماس گرفته و یک نوبت خرید رزرو کنید. این کار برای کم ترین هدر رفت زمان شما در خرید است.

شرایط و چگونگی خرید

برای خرید آیفون باید ۴۰ درصد از مبلغ کل را به صورت نقدی به عنوان پیش پرداخت، بپردازید. برای خرید دیگر محصولات اپل نیازی به پیش پرداخت نقدی ندارید و می توانید از اعتبار خرید خود استفاده کنید. اما اعتبار خرید در بازرگانی سیب چگونه به شما تعلق می گیرد؟

خرید اقساطی تنها تسهیلاتی نیست که بازرگانی سیب جهت رفاه حال مشتریانش فرآهم آورده است. طرح دیگری در بازرگانی سیب به نام طرح تعویض آیفون اجرا می شود. در این طرح شما می توانید با تحویل گوشی آیفون کار کرده خود، مقداری اعتبار خرید دریافت کرده و از آن برای خرید آیفون جدیدتر یا دیگر محصولات اپل استفاده کنید.

برای مثال اگر شما یک آیفون ۱۱ داشته باشید، می توانید برای خرید آیفون ۱۲، گوشی قبلی خود را در فروشگاه بازرگانی سیب تحویل دهید. ارزش گوشی شما کارشناسی می شود و مطابق با آن، میزانی اعتبار خرید به شما تعلق می گیرد که می توانید از آن برای پیش پرداخت خرید آیفون ۱۲ استفاده کنید و هر مبلغی که باقی می ماند را به صورت اقساط، نهایتا تا ۱۲ ماه پرداخت نمایید. گوشی آیفون جدید به صورت رجیستر شده و باید یک محافظ صفحه نمایش و یک قاب رایگان به شما تقدیم می شود.

استفاده از اعتبار خرید برای خرید دیگر محصولات اپل به غیر از آیفون اینگونه است که شما می توانید تا ۶۰ درصد از مبلغ خرید مک بوک، آیپد را با اعتبار خرید خود پرداخت کنید و مابقی را به صورت قسطی، حداکثر تا ۱۲ ماه بپردازید. لازم به ذکر است برای خرید ایرپاد و اپل واچ احتیاجی به پیش پرداخت نیست.

با توجه به اینکه قرار است آیفون ۱۲ در ماه جاری میلادی وارد بازار شود، به شما توصیه می کنیم این فرصت خرید ارزشمند را از دست ندهید و این گوشی فوق العاده اپل را به صورت قسطی خریداری کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • mehdifaryan888
    mehdifaryan888 | ۲۸ مهر ۱۳۹۹

    6درصد سود میگیرن با این وضعیت بازار که هر روز قیمتا میره بالا، سود 6 درصد عادلانس

  • Mahyar ali tabrizi
    Mahyar ali tabrizi | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    بابا ولمون کن بابت ۳۰ تومن ۴۰ درصدش میشه ۱۲ میلیون بدم که بقیش قسطی؟؟؟
    داری با من شوخی میکنی میدونم

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    تا سود چهار تا هشت درصد عاقلانه هست ولی اگر سود بالا تر باشه ارزش خرید ندارع اقساطی

  • Khan
    Khan | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    بابت 25 میلیون 12 ماهه باید 11 میلیون اضافه بدی... شوخی خوبی بود

  • Khan
    Khan | ۲۷ مهر ۱۳۹۹

    چ خبره بخاطر 25 میلیون اقساط، باید توی یک سال 11 میلیون اضافه بدیم... نزول هم بگیرم گوشی رو بخرم کمتر درمیاد

مطالب پیشنهادی