ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

industrial cameras 3
رپورتاژ آگهی

3 دوربین برتر برای عکاسی صنعتی

برای عکاسی تبلیغاتی از محصولات خود به بهترین دوربین نیاز دارید؟ و یا برای عکاسی صنعتی از کارخانه‌ها یا خطوط تولید نیاز به دوربین مناسب دارید ولی انتخاب مدل های مختلف دوربین های عکاسی برای ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۶ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای عکاسی تبلیغاتی از محصولات خود به بهترین دوربین نیاز دارید؟ و یا برای عکاسی صنعتی از کارخانه‌ها یا خطوط تولید نیاز به دوربین مناسب دارید ولی انتخاب مدل های مختلف دوربین های عکاسی برای شما سخت است؟

مهم نیست که برای سایت آمازون یا اینستاگرام یا سایت خودتان عکس می گیرید و یا چه بودجه یا مهارتی دارید، این لیست 3 دوربین برتر برای عکاسی صنعتی از محصولات را به شما ارائه می دهد تا بتوانید برای انتخاب دوربین های point وshoot ،DSLR  تصمیم درست را بگیرید.

اگر می خواهید عکاسی خود را حرفه‌ای تر کنید، چه به عنوان یک سرگرمی یا به دلایل حرفه ای، قطعاً باید یک دوربین دیجیتال تهیه کنید. انجام این کار به شما امکان می دهد مواردی مانند شاتر و دیافراگم را تجربه کنید، که با دوربین گوشی هوشمند غیرممکن است.

کیفیت تصویر عالی در درجه اول با توجه به کیفیت لنز و اندازه سنسور تعیین می شود. دوربین های جمع و جور می توانند هر دو را در خود جای دهند، در حالی که گوشی های همراه به دلیل طراحی باریک، توانایی محدودی دارند. در واقع دیافراگم و اندازه سنسور بسیار مهم هستند.

Photography-industrial

 3 دوربین برتر برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات

هدف از عکاسی صنعتی یا تبلیغاتی، گرفتن عکس‌های تبلیغاتی یا صنعتی از محصولات مختلف یا خطوط تولید و نمایش بیشتر آنها است. ایده اصلی، ارائه عکسهای جذاب است تا مشتریان بتوانند کالاهای شما را خریداری کنند و یا خط تولید و لوازم تولیدی صنعتی شما را مشاهده کنند. اگر می خواهید روی عکاسی حرفه ای تمرکز کنید، قطعاً به دوربین خوب با لنز باکیفیت نیاز خواهید داشت. در اینجا  3 دوربین برتر برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصولات وجود دارد که می توانید برای گرفتن عکس با کیفیت بالا خریداری کنید.

Nikon D7200 .1

  • سنسور CMOS با DX-format که 24.2 مگاپیکسل ارائه میدهد
  • کارکرد ISO تا 6400 واحد
  • تولید کامل رنگ ها
  • مقدار زیادی بافر در RAW و JPG
  • Wi-Fi و NFC
  • مصرف کم باتری

D7200  دارای ماتریس 24.2 مگاپیکسلی با فرمت DX و بدون فیلتر low-pass نوری (OLPF) است و این امکان را می دهد تا تصاویر با حداکثر وضوح و رنگ زنده و سطح نویز کم بگیرید. این بهترین دوربین برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی است که از همان سیستم فوکوس خودکار با دوربین های حرفه ای افسانه ای نیکون استفاده می کند. این دقت شگفت انگیز عکسبرداری و تمرکز صحیح را تضمین می کند. برخلاف نسخه های قبلی، این دوربین می تواند بیش از 1000 تصویر بدون شارژ مجدد ثبت کند.

لنز دوربین توصیه شده:
لنز Nikon AF-S FX NIKKOR 50mm f / 1.8G
آیا به دنبال لنزی با کیفیت با فاصله کانونی 50 میلی متر برای دوربین خود هستید؟ AF-S NIKKOR 50mm f / 1.8G دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. مجهز به دیافراگم سریع f / 1.8 است که به شما امکان می دهد با عمق میدان کم تصاویر زیبا و واضحی بگیرید. بنابراین می توانید بدنه تصویر اصلی را برجسته کنید و پس زمینه را کمی تار کنید.

شما عزیزان می‌توانید برای مشاهده نمونه تصاویر حرفه ای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی به صفحه عکاسی صنعتی مراجعه کنید، در این آدرس صدها تصاویر حرفه ای در زمینه عکاسی صنعتی و تبلیغاتی موجود است که با مراجعه به آن میتوانید تاثیر کیفیت دوربین را مشاهده نمایید.

Fujifilm X-T2 .2

نکات مثبت :
سنسور 24.3MP X-Trans CMOS III APS-C
بسیار شیک
ناوبری راحت
کیفیت عکس شگفت انگیز
انواع حالت های AF برای گرفتن عکس های واضح
نکات منفی:
از لحاظ داخلی پایدار نیست
فوکوس خودکار فاز با برخی لنزها عقب می ماند
عمر باتری کوتاه
اگر دستان بزرگی دارید، ممکن است دسته دوربین برای شما کوچک به نظر برسد

عکاسی صنعتی

این دوربین عکاسی شیک  به نظر می رسد، ویژگی های بسیار خوبی برای عکسبرداری از محصولات را دارد. بسیاری از عکاسان از طرح راحت دکمه کنترل بر روی بدنه دوربین و نه بر روی صفحه، با مدیریت حسگر یا کمک جوی استیک قدردانی می کنند. همچنین امکان استفاده از صفحه حسگر نیز وجود دارد. این یک دوربین خوب برای عکس های صنعتی و تبلیغاتی  است که به یک سنسور 24.3 مگاپیکسلی با کیفیت بالا و یک سیستم فوکوس خودکار جدید برای گرفتن تصاویر پر جنب‌و‌جوش و جزئی مجهز شده است. به گفته بسیاری از عکاسان، دوربین های فوجی دارای نمایش رنگی خاصی هستند که این دستگاه ها را به بهترین دوربین برای عکاسی از محصولات و عکس های صنعتی تبدیل می کند. همچنین حالت Advanced SR AUTO برای عکسبرداری هوشمند و کاملاً خودکار وجود دارد که برای مبتدیان بسیار مناسب است. تعداد نقاط فوکوس از 49 به 91 افزایش یافته که بر کیفیت تصویر نیز تأثیر می گذارد.

لنز دوربین توصیه شده:
Fujinon XF 50-140mm F2.8 R LM OIS WR
یک لنز تله فوتو با فاصله کانونی استاندارد از 76 میلی متر * تا 213 میلی متر * و حداکثر دیافراگم F2.8 تمام استانداردهای مدرن را دارد و دارای مقاومت در برابر گرد و غبار/آب و دمای پایین، موتور خطی سه گانه و سیستم تثبیت درجه یک است.

Sony Alpha a6000 .3

نکات مثبت:
سنسور APS-C CMOS  و 24 مگاپیکسلی
کوچک و سبک
صفحه LCD را میتوانید کج کنید، بنابراین می توانید از زوایای مختلف عکس بگیرید
179 نقطه فوکوس خودکار برای عکس های واضح
تصویربرداری HD 1080/24/60p
نکات منفی:
شما باید مرتباً باتری را شارژ کنید
سرعت همگام سازی آهسته (1/160) و راه اندازی
عملکرد Wi-Fi کمی ضعیف است

اگرچه سونی a6000 جمع و جور بسیار ساده به نظر می رسد، اما عملکرد آن بسیار کارآمد است. طرفداران دوربین های سونی مطمئناً سنسور 24 مگاپیکسلی و منظره یاب فوق العاده OLED Tru-Finder را دوست دارند که 100٪ پوشش تصویر را فراهم می کند. با وجود تمایلات اخیر، این دوربین عکاسی صنعتی و تبلیغاتی از محصول دارای فیلتر shock-proof  است که جزئیات تصویر را تحت تأثیر قرار می‌دهد و از هر سطح و بافت عکس می‌گیرد. می‌توانید صفحه را از هر زاویه عمودی کج کنید. متأسفانه، به صورت افقی حرکت نمی‌کند و حساس به لمس نیست، بنابراین انتخاب نقطه focus دشوار است. عمر باتری نسبتاً کوتاه است و شما باید آن را در داخل دوربین شارژ کنید.

شرکت تبلیغاتی طرح گندم به آدرس سایت www.tarhegandom.com با کادری مجرب  افتخار همکاری با بهترین برندها از جمله LG، عکاسی صنعتی ایساکو، پادیسان، عکاسی تبلیغاتی رب آتا، محصولات بهداشتی و آرایشی (ببک)، کوکاکولا و ... را در عکاسی صنعتی و تبلیغاتی داشته است، همچنین این شرکت کلیه خدمات چاپ و طراحی کاتالوگ ، بروشور، لیبل، جعبه، ساخت فیلم های تبلیغاتی و صنعتی، طراحی سایت و ... را ارائه میدهد، شما عزیزان می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت شرکت تبلیغاتی طرح گندم مراجعه نمایید.

tarhegandom

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی