ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا طراحی سایت یکی از راهکارهای مهم در پیشرفت کسب و کار است؟

در این دوران که اکثر کسب و کارها بخصوص در دوران بیماری کرونا به سمت آنلاین شدن و طراحی سایت پیش رفتند، اهمیت طراحی سایت برای همگان دو چندان شد؛ به گونه ای که اگر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در این دوران که اکثر کسب و کارها بخصوص در دوران بیماری کرونا به سمت آنلاین شدن و طراحی سایت پیش رفتند، اهمیت طراحی سایت برای همگان دو چندان شد؛ به گونه ای که اگر کسب و کاری بسوی آنلاین شدن و طراحی سایت پیش نرود، در رقابت از رقبا عقب خواهد ماند.

امروزه اکثر مردم در سراسر جهان از گوشی هوشمند استفاده می کنند و نیازهای خود را از این تکنولوژی تامین می کنند. همین عامل فرصت خوبی برای کسب و کارها و به ویژه موارد ناشناخته است که خود در این بستر بسیار وسیع معرفی کنند.

قدم های طراحی سایت برای کسب و کار خودتان

در وهله اول شما باید هدف خود از طراحی سایت را مشخص کنید. آیا می خواهید محصول خودتان را بشناسانید ؟ آیا یک مکان تفریحی را می خواهید تبلیغ کنید ؟ باید اول هدفتان را مشخص کنید، سپس مخاطبان خود را شناسایی کرده و بستر لازم را فراهم کنید.

بررسی و آنالیز ویژگی های سایر سایت ها

وقتی می خواهید سایت طراحی کنید ابتدا باید سایت های رقبایتان را بررسی کنید و مواردی که نقطه ضعف آنها است را شناسایی کرنید. شما باید از این موارد استفاده کرده و آنها را در سایتتان قرار دهید و سپس ایده هایی را پیاده سازی کنید که منجر به برتری نسبت به سایر وب سایت ها شود. دقت کنید که این قسمت از طراحی سایت یکی از فاکتورهای مهم در موفقیت شما می باشد.

انتخاب شرکت طراحی سایت

خب حالا می رسیم به انتخاب شرکت طراحی سایت که اهمیت بسیار زیادی هم دارد چون پشتیبانی سایت و ارتقا سایت وابسته به این مجموعه ها است. ما در این مطلب یک شرکت طراحی سایت در تهران را معرفی می کنیم که پشتیبانی 24 ساعته دارند و در راه اندازی سایت به شما مشاوره رایگان می دهند.

چرا شرکت طراحی سایت ریگل

تیم طراحی سایت ریگل مجموعه ای از برنامه نویسان خوب کشور می باشند که در شهرهای ارومیه، تبریز و تهران نمایندگی دارند و نمونه کارهای برتری استانی و کشوری در کارنامه خود دارند .

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت وابسته به امکانات درخواستی کارفرما و همچنین اینکه با چه زبان برنامه نویسی نوشته شود وابسته است اما در مجموع قیمت سایت های که بصورت اختصاصی طراحی می شوند، نسبت به دیگر سایت ها بشتر است اما ارزش بیشتری هم نسبت به دیگر سایت ها دارد. اگر می خواهید روی کسب و کارخود سرمایه گذاری کنید حتما از سایت های اختصاصی استفاده کنید.

اگر بدنبال سفارش طراحی سایت هستید به سایت ریگل (rigel.ir) مراجعه کرده و یا با شماره 09363679296 در تماس باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • elmirarezazade11
    elmirarezazade11 | ۱۷ آذر ۱۳۹۹

    در این دوران کرونا، طراحی سایت ارزشش رو نشون داده

مطالب پیشنهادی