ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

اپلیکیشنی که باید روی گوشی خود داشته باشید

سلامتی ارزنده‌ترین دارایی ما انسان‌ها است. تا زمانی که بدنمان سالم باشد، می‌توانیم در برابر هر مشکلی در زندگی دوام بیاوریم. بنابراین باید حواسمان باشد و از این دارایی ارزشمند محافظت کنیم. سامانه اینترنتی دکتر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سلامتی ارزنده‌ترین دارایی ما انسان‌ها است. تا زمانی که بدنمان سالم باشد، می‌توانیم در برابر هر مشکلی در زندگی دوام بیاوریم. بنابراین باید حواسمان باشد و از این دارایی ارزشمند محافظت کنیم. سامانه اینترنتی دکتر ساینا برای مراقبت از سلامتی ما، اپلیکیشنی را طراحی کرده است. می‌توانید از این اپلیکیشن برای ارتباط با دکتر استفاده کنید، عوارض و کاربرد داروهای مختلف را بررسی کنید، درباره دنیای سلامت اطلاعات جدید کسب نمایید و از امکانات مختلف ارائه شده، بهره‌مند شوید. برای شروع دریافت خدمات و ارتباط با دکتر، کافی است سری به وب‌سایت drsaina بزنید یا اپلیکیشن را از Playstore و کافه‌بازار دانلود نمایید. در این مقاله به بررسی اپلیکیشن دکتر ساینا می‌پردازیم و ویژگی‌های مختلف آن را مرور می‌کنیم.

استفاده از اینترنت برای ارتباط با دکتر

اینترنت، چهره‌ ارتباطات را کاملاً تغییر داده است. بسیاری از فعالیت‌هایی که نیاز به مراجعه حضوری داشته‌اند، حالا با کمک اینترنت تنها در چند دقیقه انجام می‌شوند. اینترنت، به روش‌های مختلف به سلامتمان نیز کمک می‌کند. دیگر برای مشورت با پزشک نیازی نیست به شکل حضوری مراجعه کنیم و ساعت‌های زیاد در اتاق‌های انتظار و مسیر منتظر بمانیم.

می‌توانیم برای پیدا کردن پاسخ دغدغه‌های لحظه‌ای خود با بهترین پزشکان فوق تخصص و متخصص در تمامی تخصص‌ها ارتباط برقرار کنیم. سامانه اینترنتی دکتر ساینا، منبعی برای دریافت خدمات پزشکی به شکل آنلاین است. این سامانه برای کمک به ارتباط با دکتر و دریافت خدمات به شکل ساده‌تر، اپلیکیشن دکتر ساینا را برای کاربران در نظر گرفته است.

معرفی سامانه اینترنتی دکتر ساینا

سامانه اینترنتی دکتر ساینا، اولین استارتاپ در حوزه تخصصی مشاوره پزشکی در ایران است. این سامانه راه‌های مختلفی برای ارتباط با دکتر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بیش از 450 متخصص در حوزه‌های تخصصی مختلف پزشکی در سامانه دکتر ساینا فعالیت دارند و کاربران می‌توانند به شکل تلفنی یا آنلاین با این متخصصان به مشورت بپردازند.

مشاوره پزشکی آنلاین یا تلفنی راه‌حل مکمل مناسبی برای ارتباط با دکتر است. پزشک به سوالات پزشکی شما پاسخ می‌دهد و علائم مختلف سلامتی را بررسی می‌کند. در صورت نیاز شما برای بررسی‌های بیشتر به شکل حضوری ارجاع داده می‌شوید. با استفاده از اپلیکیشن دکتر ساینا، در هر زمان و مکانی به بهترین پزشکان دسترسی دارید.

عملکرد اپلیکیشن دکتر ساینا به چه شکل است؟

برای شروع به کار با اپلیکیشن دکتر ساینا و ارتباط با دکتر، در قدم اول نیاز است این برنامه را روی گوشی تلفن همراه خود نصب کنید یا وارد وبسایت آن شوید. زمانی که به برنامه وارد می‌شوید، با ارائه اطلاعاتی اولیه برای شما یک حساب کاربری ایجاد می‌شود. می‌توانید با استفاده از این حساب کاربری از خدمات مختلف در وب‌سایت و اپلیکیشن بهره‌مند شوید. پس از ثبت‌نام، شما به شکل خودکار به قسمت ارتباط با دکتر راهنمایی خواهید شد.

در این قسمت با استفاده از نام پزشک موردنظر یا تخصصی که موردنیازتان است، می‌توانید لیست پزشکان مرتبط را مشاهده کنید. برای هر پزشک یک پروفایل تعریف شده است. درون پروفایل اطلاعات مرتبط با هر پزشک درج شده است. شما می‌توانید امتیازاتی که دیگر کاربران به پزشک داده‌اند و نظرات آن‌ها را مطالعه کنید و بر این اساس، بهترین گزینه را برای دریافت مشاوره پزشکی انتخاب کنید. همچنین می‌توانید مشخصات پزشکان مختلف به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید و در صورت نیاز به سرعت به آن‌ها دست پیدا کنید.

خدمات دیگر اپلیکیشن و وبسایت دکترساینا

با استفاده از اپلیکیشن دکتر ساینا، علاوه بر ارتباط با دکتر، می‌توانید آدرس آزمایشگاه‌ها، داروخانه‌ها و مراکز پزشکی محل زندگی‌تان را نیز پیدا کنید. حتی امکان جستجوی این مراکز سلامت با استفاده از اسم آن‌ها نیز ممکن است و تنها با در دست داشتن نام یک مرکز پزشکی می‌توانید آدرس دقیق و شماره تلفن آن را به دست بیاورید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن دکتر ساینا می‌توانید اطلاعات مختلف بیمارستان‌های محل زندگی‌تان را به دست بیاورید.

یکی دیگر از امکانات اپلیکیشن drsaina این است که اطلاعات کاملی در ارتباط با آزمایش‌های پزشکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، با استفاده از این اطلاعات می‌توانید نتیجه آزمایش‌های پزشکی خود را تحلیل کنید. همچنین برای بررسی اثرات داروهای مختلف می‌توانید از بانک مخصوص داروهای دکتر ساینا استفاده کنید. در این بانک، اطلاعات مرتبط با بیش از هشت هزار داروی رایج پزشکی ذکر شده است.

علاوه بر این، دکتر ساینا اطلاعات مختلفی درباره طب سنتی و راهکارهای طبیعی مرتبط با سلامت را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند. به همین دلیل علاوه بر ارتباط با دکتر، می‌توانید از اپلیکیشن دکتر ساینا برای دستیابی به سلامت بیشتر نیز کمک بگیرید.

با توجه به مزیت‌های مختلفی که این اپلیکیشن به کاربران خود ارائه می‌دهد، وقت آن رسیده است که شما نیز برای داشتن بدن و روانی سالم‌تر، از این برنامه کمک بگیرید. سامانه دکتر ساینا دارای پشتیبانی بیست‌وچهار ساعته است و در صورت بروز هر گونه مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن به شما کمک می‌کند. همچنین می‌توانید تمام انتقادات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن عملکرد سامانه ارائه دهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی