ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

در جشنواره یلدای کراکن شاپ اشتراک سایت‌ها را با قیمت کمتر تهیه کنید

این روزها با توجه به تحریم های سخت علیه کشور ما، تهیه اشتراک وبسایت هایی که شاید نیاز بسیاری از ما باشد، بسیار سخت است. تقریبا همه ما اسم شرکت های بزرگی مثل: نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

این روزها با توجه به تحریم های سخت علیه کشور ما، تهیه اشتراک وبسایت هایی که شاید نیاز بسیاری از ما باشد، بسیار سخت است.

تقریبا همه ما اسم شرکت های بزرگی مثل: نتفلیکس، اسپاتیفای، اپل موزیک، تریدینگ ویو، یوتیوب، کانوا، گرامرلی و... را شنیده ایم اما داشتن اشتراک پریمیوم این وبسایت ها برای ما ایرانی ها یک رویا شده است.

حالا کراکن شاپ یک فروشگاه کامل با 5 سال سابقه کار در این زمینه در خدمت شماست تا نیازهای شما را رفع کند. همچنین میتوانید از تخفیف های شب یلدا این وبسایت استفاده کنید.

قیمت های نجومی

این یکی از مشکلاتی است که تمامی کاربران ایرانی نسبت به خرید اشتراک این گونه وبسایت ها دارند؛ مثلا قیمت اشتراک وبسایتی چون اسپاتیفای برای یک سال به پول ما 1.500.000 تومان می‌شود اما کراکن شاپ این مشکل را حل کرده و شما میتوانید با قیمت ناچیز اشتراک این وبسایت را در دسترس داشته باشید.

دسته بندی محصولات

در وبسایت و اینستاگرام کراکن شاپ شما به دسته بندی های متنوعی از اشتراک های پریمیوم دسترسی دارید. مثلا در قسمت آموزشی این وبسایت می توانید اشتراک وبسایت هایی چون ،Canva ، Skillshare ، Lynda   Grammarlyو ... دسترسی داشته باشید.

در قسمت اشتراک فیلم و سریال هم می توانید اشتراک اکثر شبکه های مطرح فیلم و سریال چون Netflix ,ShowTime , HBO , Hulu و... را تهیه کنید. برای مشاهده وبسایت کراکن شاپ کلیک کنید.

نتفلیکس با زیرنویس فارسی

برای ما همیشه زیرنویس فارسی فیلم معضل بسیار بزرگیست اما شما می توانید با یک راه حل ساده از سرویس نتفلیکس با زیرنویس فارسی استفاده کنید. برای مشاهده آموزش زیرنویس فارسی در نتفلیکس به بخش وبلاگ کراکن شاپ مراجعه کنید.

دانلود موسیقی از اسپاتیفای

در قسمت وبلاگ کراکن می توانید به آموزش های متنوعی همچون دانلود از اسپاتیفای ، کار با گرامرلی و ... دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی و ضمانت کامل

ضمانت تمامی اشتراک های کراکن شاپ کامل و تا روز آخر اشتراک می باشد ، همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش کراکن شاپ در تلگرام و اینستاگرام پاسخگوی مشتریان می باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hamid23
    hamid23 | ۲۴ آذر ۱۳۹۹

    توی آگهی نوشته شده با مبلغ ناچیز اکانت پریمیوم اسپاتیفای رو بگیریم الان از سایتشون دیدن کردم این مبلغ ناچیز ۵۹۰۰۰۰تومانه(پانصد و نود هزار تومان)خیلی ممنون

    • Kh.javad
      Kh.javad | ۲۵ آذر ۱۳۹۹

      داداش دقت کنی میبینی زده ماهی 59 هزار تومن ?

مطالب پیشنهادی