ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی جریان؛ پلتفرم تبلیغات در شبکه های اجتماعی به صورت هدفمند

اولین کاری که بسیاری از ما در شروع روز انجام می‌دهیم این است که به دنبال گوشی موبایل‌مان می‌گردیم و صفحات اجتماعی خود را چک می‌کنیم. کمی که توجه کنید می‌بینید هر روز کارهای بیشتری ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۵ آذر ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اولین کاری که بسیاری از ما در شروع روز انجام می‌دهیم این است که به دنبال گوشی موبایل‌مان می‌گردیم و صفحات اجتماعی خود را چک می‌کنیم. کمی که توجه کنید می‌بینید هر روز کارهای بیشتری را می‌توانید با موبایل خود انجام دهید. در موبایل کتاب می‌خوانید، موزیک و پادکست گوش می‌کنید، در شبکه‌های اجتماعی فعال هستید، با دوستانتان صحبت می‌کنید و حتی عده‌ای از شما با آن کار می‌کنید. در خیابان، تاکسی، مترو و هر مکان عمومی دیگری هرکس با گوشی خود مشغول است. یعنی عدۀ زیادی از مردم هر روز زمان مشخصی را در فضایی مشخص می‌گذرانند. یک مارکتر واقعی با شنیدن این جمله چشم‌هایش برق می‌زند و به اولین چیزی که فکر می‌کند تبلیغات است.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام چند وقتی است که متداول شده است. مهم‌ترین مزیت‌ این نوع تبلیغات این است که عدۀ زیادی از مردم آن‌ها را می‌بینند و شانس جذب فالوئر و در پی آن جذب مشتری بالاتر می‌رود. هزینۀ نسبتا کم و عدم نیاز به زیرساخت‌های پیچیدۀ فنی از دیگر مزایای این روش تبلیغاتی است. یعنی شما برای این نوع تبلیغات، لازم نیست سایت طراحی کنید یا به سراغ اقدامات فنی عجیب و غریب بروید. کافی است یک حساب اینستاگرام، یک کانال تلگرامی یا یک پل ارتباطی داشته باشید.

درست است که به نظر ساده می‌آید، اما آیا واقعا به همین راحتی است؟ خیر، این کارها را نمی‌توان به تنهایی حل کرد. روزانه چشم هرکدام از ما به هزاران تبلیغ می‌افتد، اما مهم این است که روی چندتا از آن‌ها کلیک می‌کنیم، چندتا را به یاد می‌آوریم و چه تعدادی به نظرمان جذاب می‌آید. اینکه بدانید در چه زمان‌هایی تبلیغات بازدید بیشتری دارند، کدام پلتفرم‌ها مناسب کسب‌وکار شما هستند و چه کانال‌ها و صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات شما را نمایش می‌دهند نیاز به تحقیق و بررسی دارد. در ثانی، تعداد صفحات و کانال‌ها در فضای مجازی به قدری زیاد است که جمع‌آوری اطلاعات دربارۀ هرکدام برای شروع تبلیغات بسیار زمان‌بر خواهد بود. اگر قصد ورود به این وادی را دارید، باید کار را به کاردان بسپارید.

پیشنهاد ما به شما «پلتفرم جریان» است. جریان یک پلتفرم تبلیغات شبکه‌های اجتماعی است که به شما کمک می‌کند بهترین موقعیت‌ها را برای کسب‌وکار خود شناسایی کنید. می‌توانید با خیالی آسوده کارهای تبلیغات خود را در شبکه‌های اجتماعی به تیم جریان بسپارید و در کوتاه‌ترین زمان کمپین خود را راه‌اندازی کنید. مزیتی که جریان نسبت به سایر رقبایش دارد، این است که تا جای ممکن هزینه‌ها را کاهش داده است. کافی است در سایت jaryan.net ثبت‌نام کنید و با کارشناسان جریان تماس بگیرید. آن‌ها صبورانه صحبت‌هایتان را می‌شنوند و شما را راهنمایی می‌کنند. باید اشاره کنیم که مراحل ثبت‌نام و مشاوره به صورت رایگان انجام می‌شود.

روش‌هایی که جریان از آن‌ها استفاده می‌کند عبارتند از تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ.

تبلیغات در اینستاگرام: این نوع تبلیغات می‌توانند محتوایی یا اینفلوئنسری باشند و در قالب پست و استوری نمایش داده می‌شوند. لیست پیج‌هایی که می‌توانید در آن‌ها تبلیغ کنید در اختیار شما قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با توجه به شرایط خود، مناسب‌ترین گزینه را برای کسب‌وکارتان انتخاب کنید.

اینفلوئنسر مارکتینگ: این روش زیرمجموعه‌ای از تبلیغات اینستاگرام است. مردم به اینفلوئنسرها اعتماد دارند و شما می‌توانید از این اعتماد بهره ببرید. با ورود به پنل کاربری خود می‌توانید لیست اینفلوئنسرهایی را که جریان با آن‌ها کار می‌کند به همراه هزینه مشاهده کنید. ضمنا محتواهای آماده شده توسط اینفلوئنسر مدنظرتان پیش از انتشار با شما کنترل می‌شود تا آن را تأیید یا رد کنید.

کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ خود را به جریان بسپارید

تبلیغات در تلگرام: پس از ساخت پنل می‌توانید کانال‌های موجود را در لیستی که برایتان آماده شده مشاهده کنید و از میانشان انتخاب کنید. تبلیغات در تلگرام به دو صورت ساعتی و بازدیدی در جریان ارائه می‌شوند. تبلیغات ساعتی در ساعاتی که شما مشخص می‌کنید در کانال‌ها قرار می‌گیرند. در تبلیغات بازدیدی شما با توجه به میزان بازدید تبلیغات هزینه پرداخت می‌کنید؛ حتی می‌توانید تعداد بازدید را محدود کنید تا بعد از رسیدن به میزان مدنظر شما، تبلیغ از کانال حذف شود.

در چنین اقداماتی شفافیت اطلاعات حرف اول را می‌زند. جریان برای هر پیج یا کانال مجموعه‌ای از معیارهای کیفی آماده کرده است که به شما امکان مقایسه می‌دهد. این اطلاعات دسته‌بندی شده و مرتب کار شما را برای تصمیم‌گیری آسان می‌کند.

پس از انتخاب و اجرای هرکدام از کمپین‌ها «جریان» همچنان همراه شماست. شما می‌توانید بر روند اجرای آن به صورت آنلاین نظارت داشته باشید، عملکرد آن را در گزارشی که در پنل کاربری‌تان منتشر می‌شود مشاهده کنید و گزارش‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارید.

مشاورۀ جریان را از دست ندهید، امتحانش مجانی است. برای شروع همین‌جا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی