ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

برترین سری محصولات کمپانی بی ام و نگین خودروسازی آلمان

حتی اگر علاقه چندانی به صنعت خودرو و وسایل نقلیه نداشته باشید، محال است نام بی ام و (BMW) برای شما ناآشنا باشد. این خودروساز آلمانی در حال حاضر جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای صنعت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتی اگر علاقه چندانی به صنعت خودرو و وسایل نقلیه نداشته باشید، محال است نام بی ام و (BMW) برای شما ناآشنا باشد. این خودروساز آلمانی در حال حاضر جزو معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای صنعت اتومبیل جهان به شمار می‌رود و بسیاری از مردم سراسر جهان آرزوی خرید یکی از محصولاتش را در سر می‌پرورانند.

کمپانی بی ام و در سال ۱۹۱۷ میلادی و در پی ورشکستگی شرکت otto تاسیس شد. ابتدا نام این شرکت BFW بود اما مدتی بعد به Bayerische Motoren Werke gmbh  به معنای صنایع موتوری باواریا تغییر کرد. کمپانی بی ام و در حال حاضر علاوه بر محصولات خود تملک برندهای بریتانیایی معروف همچون مینی و رولزرویس را نیز در دست دارد.

این شرکت در اواخر جنگ جهانی اول با ساخت انجین موتورسیکلت، لوازم کشاورزی و برخی وسایل دیگر به حیات خود ادامه داد. در سال ۱۹۲۳ اولین موتورسیکلت BMW با نام R32 به تولید رسید اما استارت تولید خودرو در این شرکت در سال ۱۹۲۸ رقم خورد؛ یعنی زمانی که بی ام و یک برند خودروساز با نام fahrzeugfabrik Eisenac را به تملک خود درآورد و از آن پس مشغول تولید خودروهای سواری شد.

از آن دوران تا آغاز جنگ جهانی دوم، شرکت بی ام و تولید خودروهای بزرگ، لوکس و نسبتا اسپرت را ادامه داد. اولین خودرویی که با لوگوی بی ام و روانه بازار شد، bmw 3/15 نام داشت که در آن دوران با قیمت ۲۲۰۰ مارک آلمان به فروش می‌رسید. در دوران جنگ جهانی دوم نیز کمپانی بی ام و مجبور به تولید موتور هواپیما برای ارتش آلمان شد، منتها در این اثنا تولید اتومبیل و موتورسیکلت را نیز کمابیش ادامه داد.

پس از پایان جنگ به دلیل خسارت‌های وارده بر تاسیسات و همچنین عدم دریافت مجوز تولید وسایل نقلیه و موتور هواپیما، بی ام و اجبارا به ساخت وسایل آشپزخانه و دوچرخه روی آورد اما از سال ۱۹۴۸ مجددا فعالیت‌های پیشین یعنی تولید خودرو و موتور سیکلت را کلید زد.

البته بازار فروش خودروهای لوکس و به طور کلی تولیدات بی ام و پس از جنگ جهانی دوم چندان پررونق نبود و همین مسئله شرکت را تا مرز ورشکستگی رساند اما سرمایه‌گذاری هربرت و هارولد کواند توانست سایه ورشکستگی را از سر کمپانی دور کند و بی ام و موفق شد با تولید مدل ۷۰۰ دوباره به روزهای اوج بازگردد. در دهه ۱۹۶۰ خودروهای اسپرت بی ام و شهرت جهانی پیدا کردند و از آن دوران تاکنون، اتومبیل‌های لوکس، اسپرت و باکیفیت بی ام و همواره جزو پرفروش‌ترین‌ و محبوب‌ترین مدل‌ها در کلاس خود محسوب ‌شده‌اند.

در حال حاضر از میان تولیدات کمپانی بی ام و، مدل‌هایی همچون سدان سری ۳ و سری ۵ به همراه کراس اوورهاX5 D و X3 و همچنین خودرو X4 از محبوبیت بالایی در میان مشتریان برخوردار هستند.

 بی ام و سری ۳ – BMW 3 Series

بی ام و سری ۳ یک سدان جمع‌وجور لوکس است که از سال ۱۹۷۵ روانه میدان شده و تاکنون هفت نسل از آن به فروش رفته است. بی ام و سری ۳ در کشور ما نیز محبوبیت فراوانی دارد و در قالب مدل‌های مختلف به بازار ایران راه پیدا کرده است. جدیدترین مدل حاضر از بی ام و سری ۳ در کشور ما مربوط به نسل ششم این خودرو می‌شود که با مدل‌های 320i و 328i طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ مهمان پارکینگ منازل مشتریان ایرانی شد.

بی ام و 320i نیروی خود را از پیشرانه ۴ سیلندر توربو شارژ ۲ لیتری با قدرت ۱۸۴ اسب بخار و ۲۷۰ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. این خودرو از یک گیربکس ۸ هشت دنده اتوماتیک با کنترل هوشمند جهت انتقال نیرو به محور عقب بهره می‌برد.

نسخه328i  توان فنی بسیار بهتری ارائه می‌دهد؛ این خودرو از پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ 2 لیتری قدرتی معادل ۲۴۵ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دریافت می‌کند. شتاب صفر تا صد این خودرو ۵.۹ ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن نیز در ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. میانگین مصرف سوخت ترکیبی ام و ۳۲۸ نیز حدود ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

Bmw 328i نسل ششم (F30) از امکاناتی همچون کروز کنترل هوشمند، کنترل کشش و پایداری، تعلیق ام اسپرت سفارشی، حسگرهای پارک، رادار نقطه کور و تغییر مسیر، بازیابی انرژی ترمز، نوربالای اتوماتیک، چراغ چرخشی، فرمان برقی حساس به سرعت با پدال شیفتر، گرمکن فرمان، سیستم صوتی هارمن کاردون با ۱۶ اسپیکر، نمایشگر ۶.۵ اینچی یا ۸ اینچی داشبورد، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، هشت عدد کیسه هوا، تهویه اتوماتیک دوگانه، صندلی‌های جلو ۸ حالته برقی، گرمکن صندلی، روکش چرمی داکوتا، تریم چوب یا آلومینیوم، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه‌های بغل با تنظیم برقی و گرمکن، سانروف، پرده‌های عقب و مموری آینه برخوردار شده است. از جمله مزیت‌های این سری از محصولات بی ام و می‌توان به کیفیت ساخت بالا، شتاب و عملکرد فنی مطلوب به ویژه در نسخه ۳۲۸، فرمانپذیری و هندلینگ مناسب و بازار دست دوم پررونق اشاره کرد.

بی ام و سری ۵ – BMW Series 5

بی ام و سری 5 به عنوان سدان‌ لوکس میان سایز از سال ۱۹۷۲ در سبد محصولات کمپانی باواریایی جای گرفت. این سری ابتدا تنها با نسخه سدان در دسترس بود و بعدها مدل‌های استیشن واگن آن در سال ۱۹۹۱ و یا مدل پنج درب فستبک نیز به جرگه مدل‌های سری 5 پیوستند. تاکنون هفت نسل از بی ام و سری ۵ به دست مشتریان در سراسر جهان رسیده و آخرین مدل موجود در ایران مربوط به خانواده نسل هفتم این خودرو می‌شود. بی ام و سری ۵ نسل هفتم G30 با مدل 530i به صورت نسبتا محدود فرصت حضور در ایران را پیدا کرد و در حال حاضر یکی از گران‌ترین و لوکس‌ترین سدان‌های میان سایز موجود در ایران به حساب می‌آید.

بی ام و ۵۳۰ مدل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ قوای محرکه خود را به پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژ با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر مدیون است. این قدرت از طریق گیربکس هشت دنده اتوماتیک و دیفرانسیل عقب با محدودکننده لغزش به سمت چرخ‌های محور پشت این خودرو ارسال می‌شود. شتاب صفر تا صد بی ام و 530i معادل ۶.۳ ثانیه عنوان شده و میانگین مصرف سوخت آن نیز کمتر از ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. این خودروی ۱۶۱۵ کیلوگرمی قادر است به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

از جمله مهم‌ترین تجهیزات رفاهی ایمنی این سدان لوکس آلمانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کروز کنترل هوشمند، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل سرعت در سرازیری، سیستم کنترل کشش و پایداری، اتوپارک، ریموت پارک، فرمانپذیری چرخ‌های عقب، حسگرهای پارک، رادارهای نقطه کور و تغییر مسیر و هشدار تصادف، رادار تشخیص تابلوهای ترافیکی، ترمز پارک برقی، ترمز اضطراری، ترمز ام اسپرت سفارشی، دیلایت، اتولایت، چراغ‌های مه شکن، فرمان برقی با گرمکن و پدال شیفتر + دکمه‌های کنترل لمسی، مموری فرمان، سیستم صوتی با ۱۶ اسپیکر، سامانه تشخیص صدا، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی، مانیتور ردیف عقب، هداپ دیسپلی، دوربین‌های عقب و جانبی و ۳۶۰ درجه، بلوتوث، صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی، ۸ عدد کیسه هوا، استارت و ورود بدون کلید، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلی‌های جلو با تنظیمات ۱۶ حالته برقی، گرمکن و سردکن و ماساژور صندلی‌ها، شارژر وایرلس، وکیوم درب‌ها، آینه وسط الکتروکرومیک و آینه‌های جانبی تاشونده برقی.

نحوه فروش محصولات بی ام و

اگر متقاضی فروش خودرو کارکرده از جمله محصولات بی ام و هستید و به دنبال راه حلی جهت فروش آسان، مطمئن و با مناسب‌ترین قیمت برای اتومبیل خود می‌گردید، این نوید را به شما می‌دهیم که پس از مراجعه به وب‌سایت شرکت خودرو ۴۵ و ثبت درخواست خود در این تارنما، می‌توانید اتومبیل خود را به مناسب‌ترین قیمت و بدون کوچکترین دردسر به فروش برسانید.

در این راستا لازم است تنها یک مرتبه به نزدیکترین شعبه شرکت مراجعه کرده و منتظر نتیجه کارشناسی رایگان اتومبیل خود بمانید؛ پس از آن قیمت متناسب با اتومبیل شما به استحضارتان خواهد رسید و در صورت حصول توافق، قرارداد فی‌مابین نماینده حقوقی شرکت و فروشنده خودرو به امضا خواهد رسید و وجه موردنظر نیز به صورت آنی به حساب فروشنده واریز خواهد شد. فروش فوری، آسان و مطمئن خودرو کارکرده را تنها با خودرو ۴۵ تجربه خواهید کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Ezzat
    Ezzat | ۳ دی ۱۳۹۹

    مدلهای جدید آئودی از لحاظ طراحی داخلی و خارجی واقعا زیباتر و جذابتر از ب ام و هستن.

    • oldmuscleride
      oldmuscleride | ۲۲ دی ۱۳۹۹

      دقیقا توی سال گذشته آئودی بهتر از بی ام و کار کرده ?

مطالب پیشنهادی