ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

گزارش اولیه داور کمپین «از ایده تا عمل» در مورد سطح کیفی برگزاری طرح

 موسسه اعتباری ملل برای متقاضیان درخواست سرمایه‌گذاری، تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ تا ۱۸ درصد پرداخت می‌کند. موسسه اعتباری ملل این تسهیلات را در قالب طرح از ایده تا عمل ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۹ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 موسسه اعتباری ملل برای متقاضیان درخواست سرمایه‌گذاری، تا سقف ۵ میلیارد ریال تسهیلات با نرخ سود ۴ تا ۱۸ درصد پرداخت می‌کند. موسسه اعتباری ملل این تسهیلات را در قالب طرح از ایده تا عمل پرداخت خواهد نمود. بر اساس این طرح، کلیه جوانان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، نخبگان و تمامی کسانی که دغدغه‌ی کارآفرینی دارند می‌توانند به این پویش بپیوندند. شرکت‌کنندگان در این کمپین با تکمیل نمودن فرم درخواست سرمایه‌گذاری، ایده و یا مدل کسب‌وکار خود را تشریح می‌کنند. تیم داوران، تمامی موارد دریافتی را بررسی نموده و در پایان هر مرحله از کمپین به ۲ نفر از صاحبان ایده و کسب‌وکار، وام حداکثر ۵۰۰ میلیون تومانی و همراهی منتور تخصصی در حوزه راه‌اندازی استارتاپ هدیه می‌دهد.

دریافت کنندگان وام پس از گذراندن یک دوره تنفس ۱ الی ۲ ساله، وام دریافتی را طی ۱۲ الی ۶۰ ماه با نرخ بهره تسهیلات بین ۴ تا ۱۸ درصد بازخواهند گرداند. جزییات ضمانت نامه بانکی بعد از ارزیابی طرح توسط کارشناسان موسسه اعتباری ملل مشخص خواهد شد.

روابط عمومی موسسه اعتباری ملل هدف از برگزاری این طرح را حمایت از ایده‌های ناب برای پیاده‌سازی و به ثمر رسانیدن آنها اعلام کرده است. «مصطفی مکارم»، مدیرعامل شتابدهنده فردوسی و داور کمپین از ایده تا عمل با ملل:

«برگزاری کمپین‌هایی شبیه به کمپین از ایده تا عمل که بدنه متوسط کسب و کارها را هدف قرار می‌دهد، جای خالی‌اش در کشور احساس می‌شد.»

برگزاری این جنس از کمپین‌ها می‌تواند در بزرگ کردن زیست بوم نوآوری بسیار تاثیرگذار باشد. استقبال سنگین مخاطبان از کمپین ایده تا عمل نشان داد این قبیل رویدادها برای آن قسمت از بدنه جامعه که در فضای کسب و کار فعالیت می‌کنند، بسیار مفید و اثرگذار است.

کسب و کارهای نوآوری که هنوز نتوانسته اند به شکوفایی برسند، از طریق حمایت‌های این چنینی خواهند توانست اشغال پایدار ایجاد کنند و اثر گذار باشند.

در این طرح ما به دنبال ایده‌هایی بودیم که بیشترین ارزش افزوده را نسبت به بقیه طرح‌ها ایجاد کنند، یعنی هم در بحث اقتصادی، اجتماعی و صادرات اثرگذار باشند. ایده‌هایی که برای مراحل بعدی ماندگار شدند، به نظر ما برای اولین کمپین ایده تا عمل، بسیار قوی بودند.

متقاضیان و صاحبان کسب‌وکارهایی که موفق به ثبت نام در مرحله اول کمپین از ایده تا عمل نشده اند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.azidehtaamal.ir شانس خود را برای داشتن یک حامی معتبر امتحان کرده و از تسهیلاتی تا سقف 5  میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی