ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

4 مورد از مهمترین ترندهای سئو در سال ۲۰۲۱

۲۰۲۱ برای متخصصان سئو چگونه خواهد بود؟ در این مطلب می خواهیم ۵ ترند مهم سال ۲۰۲۱ که هر متخصص سئو باید بداند را بررسی کنیم. وقت آن است که سالانه به آنچه پیش روی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

۲۰۲۱ برای متخصصان سئو چگونه خواهد بود؟ در این مطلب می خواهیم ۵ ترند مهم سال ۲۰۲۱ که هر متخصص سئو باید بداند را بررسی کنیم.

وقت آن است که سالانه به آنچه پیش روی متخصصان سئو در سال 2021 است، نگاهی بیاندازیم. مهمتر از همه، یک استراتژی عالی سئو باید به گونه ای باشد که با قرار دادن خودتان به جای کاربر از خودتان بپرسید که آیا محتوا واقعا ارزشمند است، برند قابل اعتماد است و کاربری سایت (به ویژه نسخه تلفن همراه) آسان است. اما صحبت از سئوی ۲۰۲۱ که به میان می آید چیزهای بیشتری علاوه بر سئو محتوا برای کشف وجود دارد.

اینکه کدام استراتژی ها و تکنیک های جستجوگرها به شما کمک می کند تا در SERP  بیشتر دیده شوید و درآمد بیشتری در سال 2021 کسب کنید؟ این سوالی است که ما هر ساله با آن روبه رو هستیم.

ترند اول: تمرکز روی کاربر + هدف جستجو

سال ۲۰۲۱ سالی است که تمرکز روی کاربر و هدف جستجو است. اگرچه که مفهوم جدیدی نیست، زیرا هدف و رفتار جستجوگر دائماً در حال تغییر است به خصوص پس از سال 2020 که خیلی سریع تغییر کرد.

به عبارتی گوگل محلی برای افرادی است که می خواهند به سوالی پاسخ دهند یا درباره چیزی بیشتر بدانند. وقتی که دلیل جستجوی مردم را در محتوایی که پاسخ مورد نظر آنها را ارائه می دهد، درک کنیم، کسب و کار ما می تواند به خوبی از آن بهره مند شود.

در ۲۰۲۱ چه فاکتورهایی از سئو را باید در نظر بگیریم؟

به گفته یک مشاور برتر سئو این بدان معنی است که طرفداران سئو باید از بهترین روش های سنتی که با تقویت الگوریتم ها ارزش کمتری پیدا می کنند (به عنوان مثال تلاش برای نوشتن توضیحات متا)، دور شوند و بیشتر به درک بهتر آنچه در SERP / هدف جستجوگر اتفاق می افتد تمرکز کنند.

توجه دقیق تر به نتایج جستجو، به متخصصان سئو در ایجاد محتوای رقابتی کمک می کند به طریقی که کاربران به آن علاقه دارند. اگر می خواهید در سئو  سال 2021 برنده شوید  باید در ارائه اطلاعات به کاربران یک کار عالی انجام دهید.

تمرکز بر یادگیری کاربر اهمیت دارد

راجع به محصولات، شرکت یا دلیل خوب بودن محصولتان محتوایی کپی نکنید و آنها باید به گونه ای باشد که افراد برای یافتن محتوای شما کاری نکنند یا اینکه برای اینکه با شما کار کنند پول خرج کنند مثلا بدون پاپ آپ، ثبت نام و غیره. با توجه به تمرکز بیشتر گوگل بر رضایت کاربر تمرکز بر یادگیری آنچه کاربر به دنبال آن است، بیش از هر زمان دیگری مهم است.

از آنجا که فهمیدن هدف کاربر شاید وقت گیر باشد، ابزار تحقیق کلمات کلیدی که به ما اجازه می دهد به سرعت این کار را انجام دهید، از کسانی که این کار را نمی کنند، پیشی بگیرید.

تجزیه و تحلیل داده های جستجو و سفرهای موجود در سایت به منظور دستیابی به ارگانها - نه فقط عبارات جستجوی آنها برای یافتن محتوای شما، بلکه جستجو در سایت و کلمات کلیدی برجسته برای همه صفحاتی که بازدید کرده اند- را جمع کرده و در یک سفر محتوایی ترسیم کنید.

ترند دوم: تجزیه و تحلیل مشتری، ماندگاری و ارزش زمانی

قبلا سئو به ایجاد ترافیک مرتبط بود اما امروزه سئو به موارد بیشتری نیز ارتباط پیدا کرده است. در سال 2021 شما بیشتر و بیشتر تحت فشار قرار می گیرید تا ترافیکی ایجاد کنید که شکاف کمتری در درآمد ایجاد کند و منجر به  بازگشت سرمایه شود پس مجبورید بیشتر کار کنید. بنابراین، در سال 2021، داده های مربوط به تجزیه و تحلیل رفتاری به مهمترین کارها تبدیل می شود.

با پیشرفت سریع گوگل برای جلب رضایت فوری، بازدیدها و همچنین ارتباط با UX، تبدیل به مشتری و درآمد از اهمیت بیشتری برخوردار شده است. حجم کلمات کلیدی در جای خود قرار می گیرد و بیشتر به تجزیه و تحلیل رفتاری تبدیل می شود - مشتری شما چه کاری انجام می دهد، چگونه این کار را انجام می دهد و چگونه می توانیم آنها را سریعتر انجام دهیم – برای پاسخ به این سوالات خوب است که مهندسی معکوس را برای محتوای تولید شده شما انجام دهید.

 

با تحقیق کلمات کلیدی محتوایی ایحاد کنید که  منجر به علاقه و اعتماد گوگل شود

امروزه بسیاری از طرفداران آموزش سئو سایت را می بینیم که تحقیقات کلمات کلیدی را به عقب برمی گردانند و تحقیقات مربوط به شخص اول را بالا می برند.

هنگامی که محتوای ما جامع ترین، کاربردی ترین و مفیدترین مطلبی باشد که کاربران هنگام جستجوی گوگل پیدا می کنند، منجر به ایجاد حس خوب در آن ها شده و باعث می شود به ما اعتماد کنند. ایجاد این نوع محتوا نیاز به تمرکز، زمان، تعهد و سرمایه گذاری دارد.

ترند سوم: بهینه سازی تجربه کاربری صفحه

سایت ها باید برای بهینه سازی تجربه کاربری صفحات خود اولویت بندی داشته باشند و نباید معیارهای UX صفحه را نیز نادیده گرفت تا زمانی که مطمئن شوید که از رقبای خود عقب نیستید. پیشنهاد می شود از لایت هوس برای این منظور نهایت بهره را ببرید. همه چیز از جمله سرعت صفحه، سازگاری با موبایل و تصویر باید بهینه شود. در حقیقت ما باید به چگونگی نمایش صفحه توسط کاربر بپردازیم، نه فقط اینکه آیا صفحه برای خزنده موتور جستجو قابل دسترسی و درک است!

شما باید اطمینان حاصل کنید که گوگل می تواند به محتوای سایت شما از همه جا دسترسی داشته باشد و همچنین مطمئن شوید که سایت شما رابط کاربری بسیار بهتری از رقبای شما دارد.

ترند چهارم: سئو موبایل

با توجه به اینکه بیشتر جستجوها به خصوص در دنیای دیجیتال امروزه از طریق موبایل صورت می گیرد پس بهتر است از عملکرد خوب محتوا / سایت در موبایل نیز مطمئن شوید. کاری که می توانید در مورد UX موبایل انجام دهید این است که ابتدا به کاربر فکر کنید. سادگی در طراحی شما اولین نکته کلیدی است. همچنین، حتماً محتوای وب سایت و عناصر را بر اساس کاربر خود شخصی سازی کنید.

گوگل اساساً نسخه دسکتاپ سایت شما را نادیده می گیرد و این نسخه موبایل سایت شما است که رتبه بندی شما را تعیین می کند.

بنابراین اگر شما تا کنون روی بهینه سازی نسخه تلفن همراه خود تمرکزی نداشته اید، 2021 سالی است که باید تمرکز خود را در بهبود تجربه کاربری موبایل اختصاص دهید.

داشتن تجربه کاربری متفاوت بین دسکتاپ و موبایل بسیار خوب است، اما مهم است که بدانید که گوگل دیگر تجربه دسکتاپ و موبایل شما را به طرز جداگانه و متفاوت رتبه بندی نمی کند. اگر هنوز یک سایت تلفن همراه جداگانه دارید، اکنون زمان آن فرا رسیده است که به جای آن به یک سایت مویایل ریسپانسیو مهاجرت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی