ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قبل از خرید هدفون، آن را تست کنید

شما برای خرید هدفون چه کار می‌کنید؟ نقد و بررسی‌های موجود در اینترنت را می‌بینید یا می‌خوانید و به آن‌ها اطمینان می‌کنید و می‌خرید؟ یا به تجربه‌ی خرید اطرافیانتان اطمینان می‌کنید و هر پیشنهادی که ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۰ دی ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شما برای خرید هدفون چه کار می‌کنید؟ نقد و بررسی‌های موجود در اینترنت را می‌بینید یا می‌خوانید و به آن‌ها اطمینان می‌کنید و می‌خرید؟ یا به تجربه‌ی خرید اطرافیانتان اطمینان می‌کنید و هر پیشنهادی که کنند می‌پذیرید؟ یا طرفدار برند خاصی هستید و مستقیما به سراغ محصولات همان برند می‌روید؟

همه‌ی این کارها را می‌توانید موقع خرید هدفون انجام دهید. اما شاید بعد از خرید و گرفتن محصول، توی ذوقتان بخورد. چرا؟ چون صدا یک موضوع سلیقه‌ای است و ممکن است سلیقه‌ی شخص یا برندی که به او یا آن اطمینان کرده‌اید با شما متفاوت باشد.

مثلا ممکن است دوست شما از جنس صدای هدفون جی بی ال خوشش بیاید؛ ولی صدای مورد نظر شما را هدفون‌های فیلیپس تأمین کنند. یا ممکن است نقد و بررسی‌ای که می‌خوانید روی بیس صدا تمرکز داشته باشد، ولی توجهی به تفکیک صدا نکند. مثال‌هایی از این دست زیاد هستند. پس چاره چیست؟

بهترین راه حلی که دارید این است که قبل از خرید هدفون، آن را تست کنید. خوبی این راه حل این است که خیالتان از چند بابت راحت خواهد شد.

  • اول از همه اینکه محصولی می‌خرید که می‌توانید با گوش دادن موزیک‌های مورد علاقه‌تان با آن، مطمئن شوید کیفیت صدایی منطبق بر سلیقه‌ی شما دارد.
  • دوم اینکه از کیفیت محصولی که می‌خرید خیالتان راحت خواهد بود؛ زیرا خود محصول را در دست می‌گیرید و کیفیت ساخت آن را لمس خواهید کرد.
  • سوم اینکه اگر محصولی که انتخاب می‌کنید از برند خاصی باشد، می‌توانید با چک کردن جعبه و مشخصات آن مطمئن شوید که اورجینال است.

شوروم صدااستور برای همین آماده شده است. اگر موقع خرید اینترنتی هدفون نمی‌توانید تصمیم بگیرید کدام مدل از کدام برند را بخرید، کافیست سری به شوروم صدااستور بزنید تا محصولات مختلف را ببینید و آن‌ها را تست کنید.

 

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که با توجه به شرایط کرونایی، ممکن است که نخواهید برای خرید هدفون از خانه خارج شوید؛ در این شرایط، تیم فروش صدااستور آماده است تا به شما مشاوره دهد و کمک کند بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید. بعد از ثبت سفارش، محصول شما نهایتا ظرف ۷۲ ساعت به دست شما می‌رسد و می‌توانید از آن لذت ببرید.

فروشگاه صدااستور به هدفون محدود نمی‌شود؛ برای خرید میکروفن، گجت، اسپیکر، موس و کیبورد و… هم به فروشگاه اینترنتی صدااستور سر بزنید یا به صورت حضوری آن‌ها را تست کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی