ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

معرفی سیستم حضور و غیاب و مدیریت تردد پایوفای

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد شرکت پایوند شرکت مهندسی فناوری‌های نوین پایوند به عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی همکاران سیستم؛ ارائه‌دهنده راهکارهای متنوع در حوزه فناوری‌های نوین است. این شرکت در حوزه RFID ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۱ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دستگاه حضور و غیاب و کنترل تردد شرکت پایوند

شرکت مهندسی فناوری‌های نوین پایوند به عنوان یکی از شرکت‌های تخصصی همکاران سیستم؛ ارائه‌دهنده راهکارهای متنوع در حوزه فناوری‌های نوین است. این شرکت در حوزه RFID و بایومتریک و اینترنت اشیاء راهکارهای سخت افزاری و نرم افزاری به‌روزی ارائه می‌دهد. یکی از این راهکارها، سیستم مدیریت تردد است که از دستگاه تردد و حضور و غیاب پایوفای و نرم‌افزار مدیریت تردد تشکیل شده است.

پایوفای به عنوان اولین دستگاه حضور و غیاب ساخت ایران با قابلیت خواندن بلوتوث موبایل کاربر شناخته می‌شود. در این دستگاه از جدیدترین فناوری‌‌های روز دنیا استفاده شده است و قابلیت توسعه و خصوصی سازی بالایی دارد. در حال حاضر بر اساس قابلیت‌های موجود، پایوفای در دو نوع معمولی و پلاس به بازار عرضه می‌شود. دستگاه پایوفای امکان خواندن کارت، اثرانگشت، چهره و بلوتوث موبایل را دارد و می‌تواند به انواع درها و گیت‌های کنترلی متصل شود. استفاده از ارتباط مبتنی بر وب‌سرویس در پایوفای علاوه بر ایجاد پرتابل مدیریتی دستگاه، امکان اتصال به سیستم‌های ابری و خصوصی‌سازی دستگاه را فراهم می‌کند. برقراری ارتباط با نرم‌افزار از طریق شبکه  LAN و Wifi امکان‌پذیر است و در صورت قطعی شبکه امکان ذخیره‌سازی بالغ بر 2 میلیون رویداد حافظه پایوفای وجود دارد.

ویژگی‌های نرم افزار حضور و غیاب و مدیریت تردد پایوفای

نرم افزار مدیریت تردد، اطلاعات دستگاه حضور و غیاب پایوفای را از طریق شبکه دریافت می‌کند و بر اساس شیفت و تقویم اختصاص داده شده به پرسنل کارکرد افراد را محاسبه می‌کند. همچنین کنترل دسترسی کارت، اثرانگشت و چهره افراد به گیت‌های مختلف از طریق نرم افزار صورت می‌گیرد. نرم افزار حضور و غیاب با استفاده از قابلیت‌های موتور گردش کار و قواعد‌ساز فرآیند‌های ثبت و تایید تردد، مرخصی و ماموریت سازمانی را پیاده‌سازی می‌کند. پرسنل از طریق خدمات الکترونیک امکان مشاهده تردد خود، ثبت مرخصی و ماموریت و اصلاح کارکرد خود را دارند. مدیران نیز می‌توانند از طریق کارتابل مدیریتی درخواست‌های پرسنل را تایید و یا رد کنند. پشتیبانی از شیفت‌های چرخشی و پیچیده و محاسبات کارکرد بر اساس عوامل متنوع و مورد درخواست مشتری از دیگر ویژگی‌های این سیستم است. در حال حاضر پایوند مشتریان بزرگی از جمله شرکت ارتباطات سیار، گروه پتروشیمی باختر، اسنپ، لبنیات میهن و بیمه دانا دارد. آقای سیدیان؛ مدیر پروژه سیستم تردد گروه باختر از تجربه بکارگیری سیستم مدیریت تردد پایوفای می‌گوید: "با استفاده از سیستم حضور و غیاب پایوفای، اطلاعات تردد و مرخصی و ماموریت شرکت‌های زیر مجموعه با حفظ استقلال آن‌ها در هلدینگ مادر گردآوری می‌شود و فرآیندهای مرتبط با محاسبات کارکرد تا حد زیادی تسهیل شده است."

برنامه‌های پیش روی شرکت پایوند

با توجه به پیشرفت چشم‌گیر فناوری در حوزه تشخیص چهره و افزایش نیازهای مشتریان، شرکت پایوند در حال تولید الگوریتم تشخیص چهره‌ای است که علاوه بر کاهش هزینه خرید دستگاه، دقت بالایی داشته باشد. با کمک این الگوریتم میزان فاصله شناسایی چهره افزایش می‌یابد و این امر سبب افزایش سرعت خواندن چهره‌ها می‌شود و از ازدحام جلوگیری می‌کند. همچنین دستگاه‌های جدید پایوفای بر روی سیستم عامل لینوکسی ارائه می‌شود که امکان اتصال به سنسورها و خروجی‌های بیشتری را فراهم می‌کند و از کارایی بالاتری برخوردار است.

نرم افزار مدیریت پارکینگ و مدیریت مراجعات از جمله سیستم‌هایی است که در سال‌های اخیر با استقبال مشتریان مواجه شده است. بنابراین با استفاده از امکانات فرایار همکاران سیستم این نرم افزارها در حال پیاده سازی هستند و برای کارایی بیشتر و ایجاد یکپارچگی به زیرساخت سیستم مدیریت تردد هم متصل هستند. همچنین ردیابی افراد و وسایل در فضاهای باز و بسته از دیگر دغدغه‌های سازمان‌ها است که این نیاز توسط تیم تحقیق و توسعه پایوند و با استفاده از فناوری اینترنت اشیاء در حال پیاده‌سازی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی