ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

قابلیت های مهم در خرید دوربین مداربسته داهوا

سیستم دوربین مداربسته، یکی از ابزارها و تجهیزات امنیتی و حفاظتی است که می تواند نقش پر رنگ و حائز اهمیت را در کنترل، نظارت و کاهش دغدغه های امنیتی ما در زندگی روزمره داشته باشد، ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

سیستم دوربین مداربسته، یکی از ابزارها و تجهیزات امنیتی و حفاظتی است که می تواند نقش پر رنگ و حائز اهمیت را در کنترل، نظارت و کاهش دغدغه های امنیتی ما در زندگی روزمره داشته باشد، به همین دلیل است که خرید دوربین مداربسته، به محبوبیت چشم گیری بین افراد رسیده است و هر یک در تلاش هستند که متناسب با بودجه خود و حتی در صورت بودجه کم نیز از سیستم مداربسته با حداقل قابلیت ها و ویژگی ها  استفاده کنند تا بتوانند تا حد بسیار زیادی از آرامش و امنیت محیط پیرامون چون : محل کسب و کار، منزل، انبار اجناس، پارکینگ و ... مطمئن شوند و به صورت لحظه ای بدون ضرورت به حضور در این اماکن، محیط را از راه دور تحت نظارت و کنترل خود قرار دهند. فاکتورهای بسیاری در خرید دوربین مداربسته، تاثیرگذار هستند که افراد خرید خود را بر مبنای آن ها انجام می دهند که یکی از آن ها قیمت دوربین مداربسته است که عوامل بسیاری نیز بر کاهش و یا افزایش قیمت یک محصول به خصوص یک سیستم نظارتی تاثیر گذار است.

قطعا هر یک از ما نام برند داهوا را به عنوان یکی از برترین برندهای سیستم های نظارت تصویری شنیده ایم و می دانیم که دارای محبوبیت بسیاری در میان کاربران تمام کشورهای دنیا می باشد که در ادامه فاکتورهای انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا و عوامل تاثیر گذار بر کاهش و یا افزایش قیمت دوربین مداربسته را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

عوامل تاثیرگذار بر انتخاب و خرید دوربین مداربسته داهوا

برای آن که انتخاب آگاهانه ای نسبت به تجهیزات نظارت تصویری داشته باشیم، می بایست از کارآیی و قابلیت های آن ها اطلاع داشته باشیم تا با انتظارات درست و مناسب، صرف هزینه کافی و آگاهی از خدمات پس از فروش، خرید دوربین مداربسته داهوا را انجام دهیم. اغلب افراد، تصور می کنند که سیستم های نظارت تصویری تنها می توانند تصاویر محیط را ارائه دهند و از قابلیت های جدید و کاربردی آن ها اطلاع ندارند.

فاکتورهای خرید دوربین مداربسته داهوا، عبارتند از :

  • رزولوشن و کیفیت تصویر بالا : یکی از نکاتی که اغلب افراد در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا به آن توجه می کنند، ارائه ی تصاویر واضح برای رویت جزئیات و سوژه های مورد نظر در محیط پیرامون است که در امر نظارت تصویری است که لازم است اما قابلیت هایی کاربردی دیگر نیز متناسب با نیاز کاربران، می بایست در اولویت های اولیه قرار گیرند.
  • گارانتی معتبر : گارانتی و خدمات پس از فروش، از جمله فاکتورهایی است که می بایست در حین خرید به آن توجه داشت چرا که در صورت نادیده گرفتن این اصل، پس از خرید دوربین مداربسته داهوا، در صورت هر گونه اشکال می بایست هزینه های زیادی را صرف رفع اشکالات کنید. با خرید محصولات نظارت تصویری و امنیتی با گارانتی و ضمانت فراگستر الکترونیک، علاوه بر تهیه محصول اصیل و با کیفیت، می توانید از خدمات پس از فروش فراگستر در خصوص تعمیر و خدمات پشتیبانی فنی نیز بهره برید.

در حال حاضر، شرکت های بسیاری محصولات داهوا را به قیمت پایین به فروش می رساند که می بایست حتما به گارانتی و نحوه خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده و کیفیت و اصالت محصول توجه لازم را داشت تا به علت خرید محصول ارزان قیمت تر، ضرر های جبران ناپذیر را متحمل نشوید.

  • توجه به بستر کابل کشی : همانطور که می دانیم، دوربین های مداربسته به دو دسته ی تحت شبکه و بستر آنالوگ تقسیم می شوند. سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه (IP)، به علت دارا بودن قابلیت های خاص و تجهیزاتی که برای نصب نیاز دارند، نیازمند صرف هزینه ی بالایی هستند. دوربین های بستر آنالوگ، به علت سادگی در ساختار و قابلیت های کم تر، نیازمند صرفه هزینه ی بالا نیستند و به علت همین قیمت پایین و سهولت در نصب مورد تقاضای بسیاری از کاربران قرار گرفته اند، به صورت کلی می توان گفت قیمت دوربین مداربسته داهوا در بستر آنالوگ بسیار پایین تر از دوربین تحت شبکه است.
  • قیمت دوربین مداربسته داهوا : قیمت یک اصل مهم در هنگام خرید هر محصول، محسوب می شود و اغلب افراد خرید یک محصول ارزان قیمت را به سایر محصولات ترجیح می دهند، اما نباید قیمت تنها فاکتور خرید شما باشد چرا که هر چه قابلیت ها و ویژگی های یک محصول نظارت تصویری بیشتر باشد، قطعا دارای قیمت بالاتری نیز است. اگر در جست و جو محصولات ارزان قیمت و با کیفیت هستید می تواند خرید خود را از دوربین مداربسته و سایر تجهیزات نظارتی برند داهوا انجام دهید چرا که شرکت داهوا با حذف قابلیت های غیر ضروری، محصولات با کیفیت سری EZ-IP و Cooper خود ارائه کرده است تا کاربرانی که بودجه ی کمی دارند و یا تمایل به خرید دوربین مداربسته ارزان داهوا دارند، بتوانند به سطح انتظارت خود دست یابند.
  • قابلیت ها و ویژگی های کاربردی : یکی دیگر از فاکتورهایی که خیلی افراد در هنگام خرید دوربین مداربسته به آن توجه می کنند، پشتیبانی از قابلیت های تشخیص حرکت، IVS یا VCA، هوش مصنوعی، تشخیص و شناسایی چهره و .... می باشد که سبد کالای متنوع داهوا، شامل محصولاتی با قابلیت های مذکور می شود که این قابلیت ها و ویژگی ها بر قیمت دوربین مداربسته داهوا، تاثیرگذار است.

  • ارائه ی تصاویر دید در شب مناسب : دید در شب، یکی از نیازهای اصلی کاربران در امر خرید دوربین مداربسته محسوب می شود چرا که به علت نا امنی هایی که در شب ها ایجاد می شود، همه ی افراد تمایل دارند که امر نظارت تصویری بدون وقفه انجام شود و هیچ رخدادی از دید آن ها پنهان نماند. در سبد گسترده و متنوع محصولات داهوا، می توان دوربین های مداربسته با تصاویر دید در شب سیاه و سفید و یا تمام رنگی را یافت. هر چه برد یا مسافت پرتاب IR بیشتر باشد و یا دوربین بتواند در شرایط کم نورتری، تصاویر تمام رنگی بدون نویز و ابهام را ارائه کند، قیمت دوربین مداربسته داهوا بیشتر خواهد شد.
  • نوع لنز دوربین مداربسته : یکی دیگر از ویژگی های مورد نظر افراد، توان زوم دوربین مداربسته است که متناسب با نیاز و کاربرد می تواند در اولویت های اولیه قرار گیرد. به عنوان مثال در محیط وسیع که ارتفاع سقف زیاد است یا محیط سر پوشیده نیست نیاز به دوربین اسپید دام مطرح می شود که می تواند محیط مورد نظر را پوشش دهد. این نوع دوربین، قابلیت چرخش به صورت افقی و عمودی و قدرت زوم اپتیکال بالا را دارد که بتواند به راحتی بر روی سوژه مورد نظر، عملیات بزرگ نمایی را انجام دهد.

اگر هم به علت نوع محیط، امکان نصب دوربین اسپید دام نیست، می توان از دوربین های دام و بولت با قابلیت لنز موتورایز استفاده کرد که بتوان به صورت نرم افزاری بر روی سوژه مورد نظر، زوم کرد. پشتیبانی از این قابلیت بر قیمت دوربین مداربسته داهوا، تاثیر گذار است.

  • جنس بدنه و مقاومت در شرایط سخت محیطی : دوربین های مداربسته اغلب با کیس های فلزی در بازار عرضه می شوند، اما برخی از آن ها به علت کاهش هزینه ها، با کیس های پلاستیکی نیز عرضه می شوند و به علت قیمت پایین مورد تقاضای بسیاری از کاربران قرار می گیرند. البته بنا به نوع محیط و کاربرد، دوربین ها با کیس پلاستیکی نیز می توانند طول عمر بالایی داشته باشند اما مقاومت های لازم مانند کیس فلزی را ندارند. اگر دوربین در محل نصب، در معرض آب، باران و برف، رطوبت، گرد و غبار و دماهای بسیار بالا و پایین، قرار خواهد گرفت، می بایست در هنگام خرید دوربین مداربسته داهوا، محصولی را انتخاب کنید که در این شرایط مقاوم باشد.

نمایندگان مجاز خرید دوربین مداربسته داهوا

همانطور که شرح دادیم، محصولات داهوا توسط افراد یا شرکت های مختلفی عرضه می شود اما این که کدام یک از آن ها می توانند محصولات با کیفیت و ضمانت اصلی فراگستر را ارائه کنند، سوالی است که برای بسیاری از کاربران حائز اهمیت است، شرکت فراگستر الکترونیک، به منظور خدمات رسانی بهتر و سهولت امر خرید دوربین مداربسته داهوا توسط کاربران و در راستای رضایت مندی بیشتر آن ها، در تمام شهرهای ایران عزیز ما، نمایندگان معتبر خود را قرار داده و بر عملکرد، نحوه فروش و قیمت دوربین مداربسته داهوا و سایر تجهیزات، نظارت کافی را دارد، می توانید با مراجعه به وب سایت فراگستر و یا تماس با بخش فروش فراگستر، راه ارتباطی مناسب با نمایندگان شهر خود را جست و جو نمایید.

کلام آخر در خصوص فاکتورهای مهم خرید دوربین مداربسته داهوا

همانطور که در این مقاله شرح دادیم، فاکتورهای بسیاری در خرید دوربین مداربسته داهوا، تاثیر گذار هستند که برخی از آن ها را شرح دادیم. در حین خرید محصولات نظارت تصویری، می بایست نیازهای خود را دسته بندی کنید و اولویت های خود را مشخص کنید تا بر مبنای آن ها، خرید آگاهانه و مناسبی داشته باشید. توصیه می گردد به علت کاهش هزینه های ظاهری، اصل گارانتی  و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی