ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چگونه خانه‌های خود را با بهترین قیمت بفروشیم؟

اگر برای فروختن خانه‌تان برنامه‌ای ریخته‌اید، قبل از خواندن این متن معامله نکنید. ما در این مقاله به شما ترفندهایی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می‌کند تا خانه‌های خود را با بهترین قیمت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۲ دی ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر برای فروختن خانه‌تان برنامه‌ای ریخته‌اید، قبل از خواندن این متن معامله نکنید. ما در این مقاله به شما ترفندهایی آموزش خواهیم داد که به شما کمک می‌کند تا خانه‌های خود را با بهترین قیمت بفروشید. با ما تا انتها همراه باشید.

ترفندهایی برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان منزلتان

فروختن املاک و مستغلات یک هنر است! باور ندارید؟ نگاهی به صاحبان بنگاه‌های فروش و اجاره خانه بیندازید. آیا شما می‌توانید مثل آن‌ها خانه خود را با بهترین قیمت ممکن بفروشید؟ اگر با خودتان صادق باشید، احتمالا جوابتان منفی خواهد بود.

اما به نظر شما چه چیزهایی باعث می‌شود که ارزش واقعی خانه‌تان افزایش پیدا کند و بتوانید خانه‌ خود را با قیمت بهتری به مشتریان بفروشید؟

جدا از مسئله منطقه، موقعیت خانه در کوچه و خیابان محله، دسترسی آن، گزینه‌هایی مانند آسانسور، پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی یا نقشه خانه، ترفندهای ساده و کوچکی وجود دارند که در قیمت خانه نقشی موثر را بازی خواهند کرد.

در ادامه ترفندهایی کاملا کاربردی، ساده و البته ارزان‌قیمت را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که با استفاده از آن‌ها می‌توانید خانه خود را به قیمت مناسبتری به فروش برسانید.

خانه هوشمند، محبوب دل جوانترها

افراد علاقه‌مند به تکنولوژی، مخصوصا جوان‌ترها عاشق خانه‌هایی می‌شوند که تجهیزات هوشمند داشته باشد.

یکی از بهترین کارهایی که می‌توانید برای هوشمندسازی خانه خود انجام دهید و چندین برابر هزینه‌ای که صرف کرده‌اید را به شما برگرداند، مجهز کردن خانه به قفل دیجیتال هوشمند است.

قفل‌های دیجیتال علاوه‌ براینکه یکی از روش‌های جذاب برای هوشمندسازی منازل به‌حساب می‌آیند می‌توانند امکان بسیار مناسبی برای افزایش امنیت منازل در اختیارتان قرار دهند.

به این ترتیب مشتری در بدو ورود به خانه تصویر مناسبی از خانه شما دریافت خواهد کرد و می‌داند که با خرید خانه شما ضرر نخواهد کرد.

علاوه‌بر قفل هوشمند، گزینه‌هایی مانند چشمی دیجیتال هم در رسیدن به این هدف به شما کمک خواهد کرد.

اگر به قفل های دیجیتال‌ علاقه‌مند هستید و می‌خواهید اطلاعات بیشتری راجع به آن‌ها داشته باشید، می‌توانید به مقاله بهترین قفل های دیجیتال سال 2021 سربزنید.

قفل دیجیتال با قابلیت رمز و شناسایی بیومتریک

«رایج ترین شکل قفل های الکترونیکی از صفحه کلید برای وارد کردن کدهای عددی یا رمزعبور جهت احراز هویت استفاده می کنند. طول ترکیب کدها معمولاً بین چهار تا شش عدد است‎.‎

هرچه بیومتریک به عنوان وسیله تشخیص جهت احرازهویت، برجسته تر می شود، استفاده ‏از آن در سیستم های امنیتی افزایش می یابد. برخی از قفل های الکترونیکی جهت تأیید احرازهویت ‏‏کاربران از فناوری هایی مانند اسکن اثر انگشت، اسکن شبکیه، اسکن عنبیه و شناسایی‎ ‎صدا بهره ‏می برند‎.‎»

منبع: مقاله قفل هوشمند Wikipedia

اولین تصویر را درست بسازید

شما برای نشان دادن خانه خود به مشتری دو راه دارید. یا عکس یا فیلمی از خانه خود تهیه کنید و برای مشتریان یا آگهی فروش بفرستید. یا اینکه مستقیما آن‌ها را به خانه بیاورید.

اگر همچنان در خانه خود زندگی می‌کنید و قرار است آن را بفروشید، مراقب اولین تصویری که مشتری از خانه شما دریافت می‌کند باشید.

درست یا غلط، چیدمان منازل شما تاثیر عمیقی بر نگاه مشتری به خانه خواهد گذاشت.

خانه را تا حد امکان خوب بچینید، وسایل اضافی را دور بریزید یا بفروشید و سعی کنید ظاهر خانه را در بهترین حالت ممکن نگه دارید.

به این ترتیب مشتری احساس خوبی از خانه خواهد گرفت و خانه شما در نظر او خانه‌ای ایده‌آل خواهد رسید. به همین دلیل با کمال میل هزینه خرید آن را پرداخت خواهد کرد.

خانه خود را رنگ کنید

رنگ‌آمیزی خانه یا تعویض کاغذ دیواری روش چندان پرخرجی نیست، اما می‌تواند ارزش خانه شما را بیشتر کند.

مشتری با دیدن دیوارهای تازه رنگ‌خورده احساس تازگی و نویی از خانه دریافت می‌کند و آن را با ارزش درنظر خواهد گرفت.

به همین دلیل لااقل ارزش خانه شما افت نخواهد کرد و پول خوبی از فروش آن دریافت خواهید کرد.

گزینههای جدید به خانه اضافه کنید

اضافه کردن چند گزینه به خانه، به آن امتیاز خواهد داد. داشتن امتیاز اضافی می‌تواند چندین برابر هزینه‌ای که برای خانه صرف کرده‌اید را به شما برگرداند.

گزینه‌هایی مانند تجهیزات آشپزخانه در اولویت این لیست قرار دارند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند خانه‌ای را بخرند که حتی‌الامکان آشپزخانه مجهزی داشته باشد.

سعی کنید گزینه‌هایی مانند اجاق صفحه‌ای، هود، فر توکار یا شیرآلات مدرن و نو را به آشپزخانه اضافه کنید. یادتان باشد که هرچقدرهزینه کنید، در قیمت خانه شما تاثیر بهتری خواهد گذاشت.

پس درنهایت هزینه چندانی را پرداخت نخواهید کرد.

گوشه چشمی به سرویس بهداشتی داشته باشید

بله! عجیب است اما اکثر افراد برای خرید خانه حتما به کیفیت سرویس بهداشتی توجه می‌کنند.

سرویس بهداشتی و حمامی که تجهیزات مناسب داشته باشد، تمیز باشد، کاشی و سرامیک‌هایش نشکسته باشند یا لق نزنند و البته روشویی مناسب می‌تواند احساس بهتری به مشتری منتقل کند.

اکثر افراد بعد از خرید خانه هزینه‌ای اضافی برای بهبود وضعیت سرویس بهداشتی درنظر می‌گیرید.

اما شما می‌توانید با نوسازی یا تجهیز سرویس بهداشتی این سیگنال را به مشتری ارسال کنید که نیازی به این هزینه اضافی نخواهد داشت.

گل و گلدان معجزه میکند

طبیعت همیشه جواب می‌دهد. سعی کنید به بالکن و پنجره‌های آشپزخانه گلدان اضافه کنید.

اضافه کردن کمی گیاه و طبیعت به خانه می‌تواند احساس خوبی به خانه شما ببخشد و با کمترین خرج ممکن ظاهر خانه را عوض کند.

شما می‌توانید نقص‌های احتمالی خانه را هم با گل و گیاه بپوشانید و آن‌ها را کم‌اهمیت جلوه دهید. اگر حیاط دارید حتما به‌طور جدی به زیباسازی باغچه فکر کنید.

اگر نمای دیوار خانه زیبا نیست، با کاشتن پیچک آن را از بین ببرید. پیچک یا گیاهان رونده از زیباترین و کم‌خرج‌ترین کارهایی هستند که می‌توانید برای رفع نقص ظاهری انجام دهید.

 

توجه به نورپردازی

نور خانه می‌تواند تاثیر مستقیمی بر ظاهر آن داشته باشد. یادتان باشد که استفاده از آینه‌های دیواری و همزمان نورپردازی مناسب، می‌تواند خانه شما را بزرگتر نشان دهد و منظره آن را زیباتر کند.

حتی زیباترین خانه‌ها هم بدون نورپردازی مناسب به چشم نخواهند آمد و برعکس خانه‌های کوچک هم می‌توانند با نورپردازی درست بزرگ و زیبا به چشم بیایند.

می‌بینید؟ همیشه نیاز نیست برای بالا بردن ارزش خانه تعمیرات اساسی یا بازسازی انجام دهید. کافی است کمی خلاقیت داشته باشید و از سلیقه مشتریان باخبر باشید تا بتوانید با کمترین هزینه، تا جای ممکن ارزش واقعی خانه خود را افزایش دهید. شما چه ترفند دیگری به ذهنتان می‌رسد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی