ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

ریسک خرید محصولات شبکه از گارانتی‌های متفرقه

محصولات شبکه نظیر روتر، سوییچ، اکسس پوینت و... با تنوع نسبتاً بالایی در بازار کشورمان یافت می‌شوند. بر همین اساس این سوال در ذهن کاربران شکل می‌گیرد که برای انتخاب مطمئن و خرید محصولات اصلی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ دی ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محصولات شبکه نظیر روتر، سوییچ، اکسس پوینت و... با تنوع نسبتاً بالایی در بازار کشورمان یافت می‌شوند. بر همین اساس این سوال در ذهن کاربران شکل می‌گیرد که برای انتخاب مطمئن و خرید محصولات اصلی شبکه به چه نکاتی باید توجه کرد و آیا تمام برندهای موجود قابل اعتماد هستند یا خیر.

در این زمینه به شما خواهیم گفت که چرا باید محصولات شبکه را با گارانتی معتبری مثل آونگ تهیه کنید و خرید محصولات شبکه بدون گارانتی یا با ضمانت‌های متفرقه چه معایب و خطراتی را در پی دارد.

تضمین اورجینال بودن محصولات شبکه

هنگامی که شما محصولات شبکه را با گارانتی‌های متفرقه خریداری می‌کنید، هیچ تضمینی وجود ندارد که آن کالا اصل، نو و دست‌نخورده باشد؛ این در حالی است که قیمت پایین‌تر آنها می‌تواند شما را وسوسه کنند.

در حضور یک برند معتبر و گارانتی خوش‌نام، کلیه تجهیزات وارد شده صد در صد اصل و نو هستند و با خیال آسوده می‌توانید آنها را خریداری و استفاده کنید. همچنین محصولات شبکه‌ با یک گارانتی‌ معتبر، همگی نسخه‌های کامل، با اقلام همراه و بدون هرگونه محدودیت هستند. این در حالی است که بسیاری از محصولات شبکه بدون گارانتی یا با ضمانت‌های متفرقه، اورجینال نیستند و حتی ممکن است اجزای مختلف آنها با نمونه‌های غیر اصل، کارکرده و تعمیر شده تعویض شده‌ باشند که این امر به مرور زمان می‌تواند هزینه هنگفتی روی دست شما بگذارد.

واردات قانونی و وجود نمایندگی رسمی جهت ارائه خدمات

کلیه محصولات شبکه وارد شده و ضمانت شده توسط شرکت‌های رسمی و معتبر، نه تنها از اصالت کالا برخوردار هستند، بلکه از طریق مبادی رسمی و با پرداخت عوارض قانونی وارد کشور شده‌اند. از این رو با خیال آسوده می‌توانید تجهیزات شبکه مورد نیاز خود را تهیه کنید.

تهیه محصولات اصلی شبکه در حضور یک شرکت گارانتی‌کننده معتبر مزایای دیگری نیز دارد. در چنین شرایطی شما از خدمات پس از فروش، امکان تعمیرات تخصصی و تضمین تأمین قطعات در آینده بهره‌مند می‌شوید. اما در نقطه مقابل، خرید تجهیزات با گارانتی‌های متفرقه می‌تواند عواقبی چون قانونی نبودن، عدم دسترسی به قطعات یدکی یا جانبی و نداشتن خدمات پس از فروش را در پی داشته باشد.

گارانتی معتبر و پاسخگو

کشور ما سرزمینی پهناور است و شرکت‌های معتبر باید مراکز خدمات گسترده‌ای را جهت ارائه بهترین سرویس در استان‌های سراسر کشور داشته باشند. همچنین پاسخگو بودن به مشتریان از راه‌های مختلف و ارائه خدمات خاص همچون امکان تعویض کالای ضمانت‌شده از دیگر ویژگی‌های یک شرکت پاسخگو و مسئولیت‌پذیر در حوزه کالاهای دیجیتال است.

این در حالی است که گارانتی‌های متفرقه و بی‌نشان، معمولاً پاسخگوی کاربران نبوده یا مراکز خدمات انگشت‌شماری دارند و در نهایت هم با بهانه‌هایی نظیر نبود قطعات یا آسیب‌دیدگی کالا روبرو می‌شوید و در عمل هیچ خدماتی دریافت نمی‌کنید. در واقع شرکت‌های نامعتبر به دلیل سودجویی یا منابع محدود خود، همواره می‌کوشند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند که این امر در بسیاری از مواقع، خریداران را متحمل هزینه‌های هنگفت می‌کند. همچنین اگر شما فروشنده یا تأمین‌کننده کالاهای شبکه باشید، گارانتی‌های متفرقه می‌توانند به اعتبار شما لطمه جبران‌ناپذیری بزنند.

به صورت خلاصه باید گفت که نداشتن شرایط پیچیده برای سرباز زدن از ارائه خدمات، عدم وجود شرایط و بندهای غیر منصفانه برای گریز از مسئولیت‌پذیری و تلاش پیوسته برای کسب رضایت مشتریان، از نکاتی است که باید به هنگام انتخاب کالا و گارانتی‌کننده آن، مد نظر قرار بگیرد.

موجودی قابل اتکا و قیمت مناسب

عیب دیگر خرید محصولات شبکه با گارانتی متفرقه، موجودی مقطعی آن‌هاست و در گسترش شبکه خود در آینده ممکن است با موجود نبودن کالا روبرو شوید؛ در حالی که یک شرکت بزرگ و معتبر در کنار تأمین آخرین محصولات روز دنیا، برنامه‌های بلندمدتی برای فروش و ارائه خدمات دارد. همچنین موجودی قابل اتکای گارانتی‌های خوش‌نام باعث می‌شود همواره محصولات شبکه مورد نیاز شما با قیمت مناسب در دسترس باشند.

مزیت بزرگ دیگر خرید محصولات شبکه از شرکت‌های رسمی، تأمین کامل و مستقیم تجهیزات و محصولات متنوع شبکه است. در چنین حالتی دیگر لازم نیست محصولات مختلف شبکه مورد نیاز خود را از منابع متعدد تهیه کنید. این امر موجب تسهیل راه اندازی و نگهداری شبکه می‌شود. این در حالی است که گارانتی‌های متفرقه عموماً توانایی بالایی در تأمین جامع قطعات و تجهیزات ندارند و خریدار باید درگیر تأمین و تکمیل محصولات مورد نیاز شبکه خود از بیش از یک منبع شود.

سرعت بالای دریافت خدمات پس از فروش

گارانتی‌های متفرقه حتی اگر بخواهند پاسخگو هم باشند، شما را با مشکلاتی چون انتظار کشیدن برای تأمین قطعه یا محصول روبرو می‌کنند که می‌تواند شبکه شما را با وقفه‌های طولانی و مشکلات جدی روبرو کند و باعث نارضایتی کاربران شما شود. اما گارانتی شبکه معتبر همواره موجودی خود را به صورت مدیریت‌شده حفظ می‌کنند تا هرگز مشتریان متحمل خسارت‌های مالی و غیرمالی نگردند.

حرف آخر؛ محصولات شبکه را با کدام گارانتی بخریم؟

برای داشتن یک انتخاب و خرید مطمئن در زمینه محصولات شبکه، توجه به نکات بالا ضروری به نظر می‌رسد. اما بسیاری از گارانتی‌های حوزه شبکه نمی‌توانند این خدمات را در اختیار مشتریان بگذارند. اما آونگ با تجربه خوبی که در زمینه گارانتی دارد تمام این مشکلات را رفع کرده است.

شرکت آونگ تأمین‌کننده و گارانتی‌کننده برندهای تخصصی شبکه مانند دی‌لینک، تندا، اشنایدر و سانت بوده و شما می‌توانید بهترین محصولات شبکه از برندهای بزرگ دنیا را با گارانتی قابل اعتماد و خدمات قابل اتکای آونگ در بازار کشورمان خریداری کنید.

آونگ واردکننده و شریک تجاری برخی از بزرگ‌ترین نام‌های صنعت شبکه در دنیاست و محصولات آنها را به طور مستقیم و با اطمینان بالا توزیع و ضمانت می‌کند. فرقی نمی‌کند کاربر شخصی باشید یا سازمانی یا فروشگاه؛ آونگ بیشتر هوای شما را دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی