ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

یادگیری طراحی موشن گرافیک، هنری جذاب با بازار کار خوب

شاید تا به امروز در مورد موشن گرافیک و کار کردن با نرم افزار افترافکت شنیده باشید. در بین رشته‌های گرافیکی موجود، رشته موشن گرافیک به عنوان یک شغل جدید شناخته می‌شود که مخاطبان زیادی ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شاید تا به امروز در مورد موشن گرافیک و کار کردن با نرم افزار افترافکت شنیده باشید. در بین رشته‌های گرافیکی موجود، رشته موشن گرافیک به عنوان یک شغل جدید شناخته می‌شود که مخاطبان زیادی را در ایران و خارج از ایران دارد.
طراحی موشن گرافیک به عنوان یک کار تخصصی شناخته شده که افراد برای یادگیری آن نیاز به شرکت در دوره آموزش موشن گرافیک دارند. با توجه به گستردگی هنر موشن گرافیک در بخش‌های مختلف جامعه می‌توان گفت که این طراحی گرافیکی در تلویزیون، تبلیغات هوشمند، وب سایت‌ها، فیلم و سینما و غیره دیده می‌شود.
موشن گرافیک به عنوان یک شغل جدید با تصویر کشیدن داستان هیجان انگیز می‌تواند اهداف یک موسسه یا شرکت را به خوبی بیان کند.
افراد برای یادگیری این شغل پرطرفدار نیازمند گذراندن دوره آموزش موشن گرافیک هستند.
طراحی تصاویر متحرک با توجه به پیچیدگی‌هایی که دارد نیاز به آموزش داشته که اگر یک موسسه معتبر جهت آموزش انتخاب شود می‌تواند نتیجه درخشانی را به دنبال داشته باشد.

آشنایی بیشتر با موشن گرافیک

رشته موشن گرافیک در حال حاضر به عنوان یکی از شغل‌های جدید شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.
افراد با استفاده از طراحی موشن گرافیک می‌توانند تخلیات خود را به خوبی در قالب تصاویر متحرک ارائه دهند.
یادگیری این هنر گرافیکی نیاز به گذراندن دوره آموزش موشن گرافیک دارد که توسط موسسه‌های مختلف انجام می‌شود.
افراد و هنرآموزان برای افزایش مهارت در این طراحی گرافیکی نیازمند یادگیری استفاده از نرم افزار افترافکت هستند.
آموزشگاه موشن گرافیک با افترافکت می‌تواند به افراد این امکان را بدهد که به خوبی با زیر و بم کار آشنا شوند.
با توجه به این که موشن گرافیک به عنوان یکی از پرطرفدارترین رشته‌های هنر شناخته می‌شود اگر بخواهید یادگیری خود را به شکل استاندارد افزایش دهید بهتر است به دنبال انتخاب یک مؤسسه برتر در این زمینه باشید.

وظایف یک طراح موشن چیست؟

موشن گرافیک به معنای به حرکت در آوردن تصاویر گرافیکی است که کاربردهای فراوانی دارد. افراد با گذارندن دوره آموزش موشن گرافیک می‌توانند تا با بهره‌گیری از افکت‌های بصری و انیمیشن‌های سینمایی اثرات فوق العاده‌ای را خلق کنند.
بسیاری از افرادی که در زمینه موشن گرافیک مشغول به فعالیت هستند با ایجاد هنرهای تصویری متحرک برای فیلم و یا وبسایت‌های مختلف هنر خود را در قالب ایجاد تیزرهای کوتاه نشان می‌دهند. وظیفه یک طراح موشن این است که بتواند تصاویر را به شکل هدفمند به شکل متحرک ایجاد کرده و ارتباط بین آن‌ها را مشخص نماید.
آموزش موشن گرافیک با افترافکت به طراح کمک خواهد کرد تا ایده‌های ذهنی خود را به خوبی پیاده‌سازی کرده تا یک اثر هنری مناسب را خلق کند.
موشن گرافیک یک موضوع را آن چنان برای بیننده شرح می‌دهد که تصاویر به شکل هنرمندانه و متحرک در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند.
وجود جلوه‌های بصری و استفاده از خلاقیت می‌تواند هنر طراح را به اوج خود برساند.
اگر بخواهید به عنوان یک طراح حرفه‌ای شناخته شوید باید بتوانید با شناخت دوره‌های مختلف یادگیری این هنر دیجیتال و انتخاب دوره آموزش موشن گرافیک مناسب به یک وضعیت ایده‌آل دست پیدا کنید.

کاربردهای موشن گرافیک :

کاربردهای موشن گرافیک در سال‌های اخیر افزایش پیدا کرده است
به گونه‌ای که از این هنر طراحی دیجیتال در تمام پلتفرم‌های هوشمند استفاده می‌شود. با نگاه به دور و اطراف خود می‌توانید هنر موشن گرافیک را به خوبی مشاهده کنید.
از این هنر دیجیتال در رسانه‌های مدرن نظیر تلویزیون، سینما و نرم‌افزارهای گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود.
در عصر دیجیتال گستردگی هنر موشن گرافیک رو به افزایش است و افراد می‌توانند با آموزش موشن گرافیک آنلاین و غیرحضوری به راحتی این رشته را یاد بگیرند . انتخاب دوره آموزش موشن گرافیک آنلاین مناسب به افراد کمک خواهد کرد تا ضمن صرفه‎جویی در هزینه‌های خود بتوانند یادگیری خود را به شکل مؤثر افزایش دهند.

آشنایی با انواع موشن گرافیک

موشن گرافیک به عنوان یک هنر دیجیتال دارای انواع مختلف با کاربردهای مختلفی است به طور مثال طراحی رابط کاربری، طراحی آیکون، طراحی لوگو و غیره اشاره کرد. هر کدام از انواع هنر دیجیتال موشن گرافیک نیاز به آموزش تخصصی دارد. دوره آموزش موشن گرافیک به  افراد کمک خواهد کرد تا با استفاده از یک مجموعه معتبر بتوانند وضعیت خود را در این نوع طراحی‌ها بهبود ببخشند.
برخی از موسسه‌های برتر، آموزش موشن گرافیک آنلاین و غیرحضوری را با کیفیت بی نظیر برگزار می‌کنند که این امر باعث می‌شود تا افراد با یک هزینه مناسب بتوانند ضمن شرکت در دوره جامع آموزش موشن گرافیک به اهداف از پیش تعیین شده خود دست پیدا کنند.

شناخت مهارت‌های طراحی در موشن گرافیک

شاید به جرات بتوان گفت که در طراحی گرافیکی، طراح باید بتواند مهارت لازم را برای خلق آثار هنری مناسب داشته باشد.
طراح حرفه‌ای با بهره‌گیری از خلاقیت خود قادر است تا عناصر ثابت را به شکل تصاویر زنده جان ببخشد.
انتخاب دوره جامع آموزش موشن گرافیک به فرد کمک خواهد کرد تا بتواند مهارت‌های خود را در طراحی موشن گرافیک به شکل مؤثر افزایش دهد. دوره آموزش موشن گرافیک توسط موسسه‌های مختلف ارائه می‌شود که شناخت بهترین مؤسسه می‌تواند خروجی درخشانی را به دنبال داشته باشد.
خلق کردن آثار هنری متحرک نیاز به یادگیری نرم افزار افترافکت دارد تا طراح با استفاده از مهارت‌های خود بتواند آثار هنری بی نظیری را خلق کند. طراح در هنگام خلق آثار هنری باید بتواند درک درستی از رنگ‌ها داشته باشد تا بتواند یک اثر هنری متناسب را ایجاد کند.
طراح باید بداند که رنگ‎ها چه احساساتی را به افراد منتقل می‌کنند تا بتواند به خوبی از آن‌ها استفاده کند. توجه کردن به احساس افراد برای ساخت موشن گرافیک مهم است چرا که می‌تواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

یادگیری موشن گرافیک به شیوه اصولی

افرادی که قصد دارند تا به شیوه اصولی موشن گرافیک را یاد بگیرند علاوه بر دیدن نمونه کارهای دیگران در سایت ها و شبکه های اجتماعی دیگر باید در زمینه موشن گرافیک هم مطالعه داشته باشند . پیشنهاد می کنیم از مقالات و آموزش های رایگان موشن گرافیک سایت افترافکت (aftereffects.ir) برای شروع حتما استفاده کنید .
یادگیری موشن گرافیک نیاز به استفاده از خلاقیت دارد، یک طراح باید در ابتدا طرح‌های مورد نظر خود را بر روی کاغذ و یا سیستم رایانه طراحی کند تا پس از طراحی اولیه بتواند ایراد‌های خود را بررسی کرده و مرتفع نماید.
در این حالت شما می‌توانید  با کمک نرم‌افزارهای مختلف نظیر افترافکت ایده‌های خلاقانه ذهنی را به راحتی پیاده سازی کنید. ضمنا پیشنهد می شود جهت یادگیری هنر موشن گرافیک بهتر است یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید. در بین موسسه‌های ارائه دهنده خدمات موشن گرافیک می‌توان به آموزشگاه افترافکت پویا اندیش اشاره کرد.

معرفی آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش

آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش به عنوان آموزشگاه موشن گرافیک در تهران است که با ارائه خدمات مناسب توانسته است رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد.
مرکز تخصصی آموزش افترافکت و موشن گرافیک پویا اندیش سه دهه قدمت آموزشی در رشته های مختلف و صدها هنرجوی متخصص تربیت شده در زمینه طراحی موشن گرافیک توانسته است یک رزومه‌ی بی نظیر را از خود به جای بگذارد.
دوره آموزش موشن گرافیک در این آموزشگاه با بهترین کیفیت ارائه می‌شود.
در این آموزشگاه دوره‌های آموزش آنلاین و غیرحضوری افترافکت و موشن گرافیک با بالاترین کیفیت برگزار می‌شود. همچنین آموزشگاه پویا اندیش کلاسهای حضوری افترافکت و موشن گرافیک را در محیط آموزشگاه برگزار می‌کند.
هر کدام از افراد برای این که بتوانند در حیطه فعالیت خود به موفقیت برسند باید ضمن شرکت دردوره آموزش موشن گرافیک بتوانند با استفاده از خلاقیت خود به یک وضعیت مطلوب در طراحی تصاویر متحرک دست پیدا کنند.

مزایای زیادی در استفاده از خدمات غیرحضوری آموزشگاه تصویرگران پویا اندیش وجود دارد که از جمله مهم‌ترین آن می‌توان به مواد زیر اشاره کرد:

  • بهره گیری از مقالات آموزش رایگان موشن گرافیک و افترافکت
  • دسترسی به منابع آموزشی گوناگون در سریع‌ترین زمان ممکن
  • پرداخت هزینه‌های مناسب با شرکت در آموزش موشن گرافیک آنلاین و غیرحضوری
  • مرور چندباره مطالب ارائه شده با استفاده از ضبط ویدیو‌های آموزشی
  • تشکیل گروه‌های آنلاین و شرکت در مباحث مرتبط

اگر بخواهید به عنوان یک طراح حرفه‌ای اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا بتوانید تیزرهای مناسبتی ایجاد کنید بهتر است در دوره آموزش موشن گرافیک موسسه تصویرگران پویا اندیش شرکت کنید. آموزش موشن گرافیک با افترافکت به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید رویاهای خود را متحرک کنید و وارد بازار کار این رشته شوید .

برای ثبت نام در دوره‌های آموزش موشن گرافیک افترافکت آنلاین و نیز مشاوره با کارشناسان برای دستیابی به اطلاعات بیشتر، می‌توانید با شماره تلفن‌های ۵۸۷ ۵۸۷ ۲۲ یا ۰۵ ۰۵ ۵۸ ۲۲ – ۰۲۱ تماس بگیرید و وب سایت افترافکتس را نیز حتماً ببینید: aftereffects.ir. 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی