ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افتتاح شعبه فروش و خدمات پس از فروش تلفن های پاناسونیک در میرداماد

محبوبیت تلفن‌های پاناسونیک بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این دستگاه‌ها به واسطه کیفیت، دوام، ماندگاری و قیمت مناسبی که در ساخت آن‌ها لحاظ شده‌اند، به انتخاب اول بسیاری از کاربران تلفن‌های ثابت در ایران و سراسر ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۴ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

محبوبیت تلفن‌های پاناسونیک بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این دستگاه‌ها به واسطه کیفیت، دوام، ماندگاری و قیمت مناسبی که در ساخت آن‌ها لحاظ شده‌اند، به انتخاب اول بسیاری از کاربران تلفن‌های ثابت در ایران و سراسر جهان تبدیل شده‌اند. از این رو، دسترسی به یک مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌ پاناسونیک برای علاقمندان به محصولات این شرکت، از اهمیت زیادی برخوردار است.

نام پاناسونیک در ایران با ایده آل گستر عجین شده است. شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال 1382 و به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک آغاز نمود. امروز و در این مقاله قصد داریم شما را با شعبه جدید این شرکت که به تازگی و در برج رز میرداماد واقع در شهر تهران افتتاح شده است، بیشتر آشنا کنیم.

شعبه جدید ایده آل گستر در میرداماد

همانطور که می‌دانید، تا قبل از این شرکت ایده آل گستر در سطح تهران، تنها یک شعبه داشت که آن‌هم در خیابان مطهری، خیابان فجر و جنب بیمارستان جم واقع شده بود. اما اخیرا و به منظور تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات این شرکت، شعبه جدید ایده آل گستر تحت عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های پاناسونیک در برج رز میرداماد افتتاح شده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

حال سوال اینجاست که لزوم افتتاح این شعبه چه بود؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید به بررسی دو موضوع مهم بپردازیم:

نخست اینکه راحتی مشتریان، برای مدیران ایده آل گستر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و به همین دلیل، شعبه جدیدی از این فروشگاه در میرداماد افتتاح شد. هم اینک، ساکنین این منطقه و مناطق اطراف، با راحتی بیشتری می‌توانند به انواع محصولات پاناسونیک و همچنین خدمات پس از فروش این شرک، دسترسی داشته باشند.

دلیل دوم نیز مربوط به راحتی دسترسی به شعبه جدید ایده آل گستر است. عزیزانی که قصد دارند تا با استفاده از خودروهای شخصی به شعبه جدید ایده آل گستر بروند، می‌توانند با خیالی آسوده، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ بزرگ و مجهز برج رز پارک نمایند.

از طرفی دیگر، آن دسته از افرادی که قصد استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را دارند، می‌توانند به راحتی و از طریق مترو، به فروشگاه ایده آل گستر در میرداماد دسترسی داشته باشند. به این منظور، کافیست تا سوار مترو شوید و در ایستگاه میرداماد واقع در خط 1 متروی شهر تهران پیاده شوید. برج رز و مرکز جدید فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های پاناسونیک، تنها چند دقیقه با این ایستگاه فاصله دارد.

با توجه به دلایل یاد شده و همچنین دسترسی آسان، مدیران ایده آل گستر تصمیم به افتتاح شعبه جدید این شرکت در برج رز میرداماد گرفتند.

خدماتی که از شعبه جدید ایده آل گستر انتظار دارید

کاملا مشخص است که اولین انتظار مشتریان از یک نمایندگی رسمی، ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت است. ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک در ایران، کلیه دستگاه‌های مخابراتی و اداری این شرکت را به صورت کاملا اورجینال در دسترس مشتریان و علاقمندان به Panasonic قرار داده است.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه حضوری به شعبه جدید ایده آل گستر واقع در میرداماد، تمامی محصولات پاناسونیک و به ویژه انواع تلفن‌های این شرکت معتبر ژاپنی را با کیفیت اصلی و صد در صد اورجینال خریداری نمایید.

خدمات پس از فروش نیز یکی دیگر از انتظارات مهم مشتریان از یک نمایندگی رسمی پاناسونیک است. در فروشگاه ایده آل گستر، تمامی دستگاه‌ها و محصولات ساخت Panasonic همراه با یک گارانتی معتبر و یک ساله به فروش می‌رسند. این عامل سبب می‌شود تا شما با خیالی آسوده‌تر، محصولات دلخواه و مورد نیاز خود را خریداری کنید.

نصب و راه‌اندازی دستگاه‌هایی مانند سانترال و دوربین‌های مداربسته در نقاط مختلف شهر تهران نیز یکی دیگر از خدماتی است که مشتریان می‌توانند از تکنسین‌های شرکت ایده آل گستر انتظار داشته باشند.

تعمیرات تخصصی تلفن‌های پاناسونیک و سایر محصولات مخابراتی و اداری این شرکت، یکی دیگر از خدمات پس از فروش مهم دیگری است که در شعبه جدید ایده آل گستر به آن دسترسی خواهید داشت. همانطور که می‌دانید تعمیرات تلفن‌های پاناسونیک در مراکز غیر مجاز و توسط افراد نامتخصص، می‌تواند منجر به بروز خسارت‌های مالی و یا حتی از کار افتادن دائمی این دستگاه‌ها شود.

در واحد تعمیرات ایده آل گستر، تمامی تلفن‌های پاناسونیک توسط مهندسین مجرب و کارآزموده و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال مورد تعمیر قرار می‌گیرند. بنابراین خیال مشتریان کاملا راحت است که تلفن خود را در کمترین زمان ممکن و به صورت کاملا تعمیر شده و آماده به کار، تحویل خواهند گرفت.

حال که صحبت از تعمیرات تلفن پاناسونیک است، بد نیست اشاره‌ای به خدمت جدید ایده آل گستر نیز داشته باشیم:

سرویس رایگان تعمیرات ایده آل گستر

شرکت ایده آل گستر اخیرا و به منظور راحتی هرچه تمام‌تر همراهان خود در پایتخت، تصمیم به راه‌اندازی سرویس رایگان تعمیرات گرفته است. بر این اساس، کلیه مشتریانی که در یکی از مناطق 2، 3، 4، 6، 7، 8، 10، 11، 12 و 13 از شهر تهران سکونت دارند، برای ارسال تلفن تعمیراتی خود به ایده آل گستر و دریافت مجدد آن پس از انجام تعمیرات، نیاز به پرداخت هیچ‌‌گونه هزینه‌ای ندارند.

در واقع این عزیزان فقط هزینه تعمیر تلفن خود را پرداخت خواهند کرد و هیچ مبلغی از آن‌ها بابت ارسال و دریافت تلفن، توسط واحد تعمیرات ایده آل گستر دریافت نخواهد شد.

دسترسی آنلاین به ایده آل گستر

بدیهی است که در این روزهای اوج‌گیری ویروس کرونا، بیشتر افراد ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهند و از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند. شرکت ایده آل گستر به خوبی به این امر واقف بوده و امکان دسترسی آنلاین به محصولات خود را برای مشتریان فراهم نموده است.

بدین منظور تنها کافیست وارد وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی https://www.idehal.org شوید. در این فروشگاه آنلاین، انواع محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک از قبیل دستگاه‌های تلفن، مدل‌های مختلف سانترال، فکس، ویدئوپروژکتور و دوربین‌های مدار بسته در دسترس شما قرار خواهند داشت.

بعد از ورود به وب سایت ایده آل گستر و از بخش دسته بندی محصولات می‌توانید به تمامی دستگاه‌های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید. ضمن اینکه با باز کردن صفحه اختصاصی هر محصول، اطلاعاتی مانند آخرین قیمت، تصاویر اختصاصی، نقد و بررسی تخصصی و مشخصات فنی نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

با توجه به تنوع و گوناگونی محصولات پاناسونیک، ممکن است انتخاب یک دستگاه، قدری برای مشتریان سخت باشد. برای رفع این مشکل، می‌توانید از فیلترهایی مانند جدیدترین، ارزان‌ترین، گران‌ترین، محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین استفاده کنید. این گزینه‌ها به شما کمک می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن، محصول دلخواه و متناسب با نیازهای خود را پیدا کنید.

لازم به ذکر است که تمامی قیمت‌هایی که در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر مشاهده می‌کنید، به صورت روزانه آپدیت می‌شوند و به نوعی، آخرین قیمت محصولات به شمار می‌روند. همچنین بازهم تاکید می‌کنیم که تمامی مدل‌های مختلف محصولات اداری و مخابراتی Panasonic در ایده آل گستر، همراه با یک ضمانت‌نامه 12 ماهه به فروش می‌رسند.

یک راه آسان‌تر نیز برای برقراری ارتباط با شعبه جدید ایده آل گستر وجود دارد و آن‌هم استفاده از شماره تلفن ثابت 02181010  است. شما عزیزان می‌توانید در روزهای کاری و از ساعت 10 صبح الی 20 عصر با این شماره، تماس گرفته و با کارشناسان فروش ایده آل گستر صحبت کنید.

کارشناسان ایده آل گستر علاوه بر اینکه در رابطه با هرکدام از محصولات پاناسونیک، اطلاعات جامع، دقیق و تخصصی را در اختیارتان قرار می‌دهند، بلکه شما را در پیدا کردن مدل دلخواه و مورد نظرتان نیز راهنمایی خواهند کرد.

دسترسی به ایده آل گستر از سراسر کشور

درست است که شعبه جدید ایده آل گستر به عنوان مرکز فروش و خدمات پس از فروش تلفن‌های پاناسونیک در منطقه میرداماد و در شهر تهران واقع شده است، اما خدمات این شرکت، هرگز محدود به پایتخت نمی‌شود.

شما عزیزان از سراسر ایران می‌توانید به صورت آنلاین و یا از طریق تماس تلفنی، با فروشگاه ایده آل گستر ارتباط برقرار کرده و محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایید.

کلام پایانی

شعبه جدید ایده آل گستر به عنوان یک مرکز مجاز برای فروش و خدمات پس از فروش تلفن های پاناسونیک در برج رز واقع در منطقه میرداماد افتتاح شده و آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. هدف ما در این مقاله نیز معرفی هرچه بیشتر این مرکز برای مشتریان و علاقمندان به محصولات پاناسونیک در ایران بود.

امیدواریم با مراجعه به این شعبه بتوانید در کمترین زمان ممکن به خدمات متنوع ایده آل گستر در زمینه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک (به ویژه تلفن‌های ساخت این شرکت) دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MAZAD
    MAZAD | ۲۲ آذر ۱۴۰۱

    یکی از مراکز معتبر فروش و خدمات پس از فروش پاناسونیک در ایران

مطالب پیشنهادی