ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

رویداد آنلاین رونمایی از معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم

تکنولوژی‌های توسعه نرم‌افزار با سرعت بالایی در حال تغییر و بهبود هستند. همراهی هوشمندانه با این تغییرات و استفاده بهینه از آن‌ها در مسیر تولید محصولات نرم‌افزاری، همواره مورد توجه شرکت‌های پیشرو است. مجموعه توسعه ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تکنولوژی‌های توسعه نرم‌افزار با سرعت بالایی در حال تغییر و بهبود هستند. همراهی هوشمندانه با این تغییرات و استفاده بهینه از آن‌ها در مسیر تولید محصولات نرم‌افزاری، همواره مورد توجه شرکت‌های پیشرو است.

مجموعه توسعه محصول شرکت همکاران سیستم که تولید نرم‌افزارهای سازمانی این شرکت را برعهده دارد، در یک سال گذشته تلاش کرده است که معماری رابط کاربری محصولات  را با سبک معماری Micro Frontends و مبتنی بر آخرین تکنولوژی‌ها،  پیاده‌سازی کند. این معماری امکانی را فراهم می‌کند که ماژول‌های ارائه شده توسط تیم‌های توسعه نرم‌افزار در عین استقلال، به‌شکل یکپارچه عمل کنند و در عین حال که با هم تعامل استاندارد برقرار می‌کنند، یکدیگر را گسترش دهند.

رونمایی از این معماری روز پنج‌شنبه 9 بهمن به شکل آنلاین انجام می‌شود. ارائه‌دهندگان این رویداد، تیمی از معماران نرم افزار و برنامه‌نویسان ارشد همکاران سیستم هستند و درباره‌ی سرفصل‌های زیر صحبت می‌کنند:

  • دغدغه‌های معماری در اپلیکیشن‌هایی با مقیاس بزرگ
  • معماری رابط کاربری جدید همکاران سیستم
  • به کارگیری انگولار در Micro Frontends
  • تجربه کاربری و دیزاین سیستم
  • تست خودکار در اکوسیستم جدید

از برنامه‌نویسان علاقه‌مند به آشنایی با به روزترین مباحث دنیای برنامه نویسی دعوت می کنیم تا در این رویداد همراه ما باشند. برای دریافت اطلاعات بیش‌تر و ثبت‌نام، کلیک کنید یا به وبسایت همکاران سیستم سر بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی