ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال ایرانی

اگر به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری و کسب درآمد از بیت کوین (Bitcoin) هستید، می‌بایست حداقل با خرید و فروش بیت کوین در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا باشید. در ادامه این مقاله، به ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری و کسب درآمد از بیت کوین (Bitcoin) هستید، می‌بایست حداقل با خرید و فروش بیت کوین در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا باشید.

در ادامه این مقاله، به مباحث مهمی پرداخته شده تا راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین را دارند.

  • بیت کوین چیست؟
  • چرا بیت کوین ارزشمند است؟
  • بهترین راه خرید بیت کوین چیست؟
  • خرید و فروش بیت کوین
  • آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

بیت کوین چیست؟

بیت کوین که اغلب به عنوان ارز رمزپایه، ارز مجازی یا ارز دیجیتال توصیف می‌شود؛ نوعی پول مجازی است. شما می‌توانید از بیت کوین برای خرید محصولات و خدمات استفاده کنید.

هر بیت کوین را می‌توان بطور کلی یک فایل دیجیتال رایانه‌ای به حساب آورد که در نرم‌افزاری به‌نام "کیف پول دیجیتال" روی تلفن‌های همراه هوشمند یا رایانه ذخیره می‌شود و افراد مختلف می‌توانند با استفاده از آدرس این کیف‌پول‌ها برای یکدیگر بیت کوین ارسال کنند.

چرا بیت کوین ارزشمند است؟

بیت کوین یک روش کارآمد برای انتقال پول از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و توسط یک شبکه غیرمتمرکز با مجموعه قوانین شفاف کنترل می‌شود. بنابراین این ارز دیجیتال یک جایگزین مناسب برای پول‌های فیات کنترل شده به حساب می‌آید.

اگر ارزی دارای ذخیره ارزش باشد، یا به عبارت دیگر بتوان مطمئن شد که ارزش نسبی خود را در طول زمان و بدون استهلاک حفظ نماید؛ قابل استفاده و ارزشمند است. بیت کوین رمزارزی است که طی 12 سال گذشته همواره قیمت آن سیر صعودی داشته و از زیر یک دلار به بیش از 41000 دلار در هر واحد رسیده است.

بیت کوین به علت محدودیت 21 میلیون واحدی در استخراج، تقسیم پذیری، سودمندی، سهولت در انتقال، دوام و غیرقابل جعل بودن، در زندگی مدرن امروز و همچنین آینده نقش ارزشمندی را ایفا خواهد کرد.

  

بهترین راه خرید بیت کوین چیست؟

همانطورکه می‌دانید بیت کوین نوعی ارز مجازی است که می‌توانید مانند سهام یا اوراق قرضه آن را معامله کنید. برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، باید از یک صرافی آنلاین خرید و فروش بیت کوین استفاده کنید.

صرافی های ارز دیجیتال متعددی وجود دارند که بسته به شرایط فرد ممکن است بهترین انتخاب باشند. برخی صرافی ها مناسب برای افراد مبتدی هستند و برخی به علت کارمزد کم، بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب افرادی است که به دنبال ارزان ترین هستند.

برخی به دنبال امنیت و دیگری ممکن است سرعت بالا در انجام معاملات را مهم ترین عامل بداند. بطور کلی اگر به دنبال تمام ویژگی های مهم و مناسب در یک صرافی برای خرید بیت کوین هستید می‌توانید صرافی ارز دیجیتال ایرانی جیبیتکس (www.jibitex.com) را انتخاب کنید و طعم خوش امنیت در معاملات، سرعت بالا، کاربری آسان و مقرون به صرفه بودن را تجربه کنید.

خرید بیت کوین

تمام مراحل مربوط به ثبت‌نام و افتتاح حساب، در بخش راهنمای وبسایت جیبیتکس با عکس و ویدئو بصورت کامل شرح داده شده است. پس از افتتاح حساب در پلتفرم جیبیتکس، می‌توانید با استفاده از درگاه بانکی به شارژ حساب ریالی و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.

شما پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، با استفاده از سیستم سفارش گذاری این پلتفرم قادر خواهید بود درخواست خرید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با قیمت و حجم دلخواه در سایت ثبت نموده و در بازار مبادلات، سفارش خود را تکمیل نمایید.

آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

پیش بینی میشود که افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ همچنان ادامه داشته باشد. این اصل را هیچگاه فراموش نکنید که اگر توانایی پرداخت ضرر را ندارید هرگز وارد معاملات پر ریسک نشوید. اما آیا واقعا اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟ بله. همانطور که گفته می‌شود هیچوقت برای خرید سهام دیر نیست، پس هنوز فرصت و زمان مناسب برای خرید بیت کوین نیز وجود دارد.

  • اگر به نظر می‌رسد جهان در حال پایان و زوال است، زمان مناسب برای خرید است.
  • اگر به نظر می‌رسد سهام یا بیت کوین در یک حباب قرار دارد، زمان مناسب برای خرید است.
  • اگر بازار ذهن شما را درگیر و یا بی‌حس کند، هنوز زمان مناسب برای خرید است.

طی 12 سال گذشته، خرید بیت کوین راه بسیار مناسبی برای ایجاد ثروت بوده است. اگر مقادیر کوچک بیت کوین را به صورت منظم خریداری می‌کنید و فکر می‌کنید که آینده روشنی دارد، پس باور داشته باشید که همیشه زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است.

بهترین راه سرمایه گذاری همیشه پاسخ به سوال زیر است: آیا بازار سهامی که شما در بلندمدت قصد خرید آن را دارید، رو به افزایش است؟ اگر پس از تحقیق و بررسی پتانسیل رشد بلندمدت بسیار خوبی را مشاهده می‌کنید، مقادیر منظم را در فواصل منظم خریداری کنید و آرامش خود را در فراز و نشیب های قیمتی در کوتاه مدت حفظ کنید.

جمع بندی

جهان دائما رو به پیشرفت است و سهولت در معاملات فارغ از مرزها امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده است. شما میتوانید با سرمایه گذاری و استفاده از معاملات بیت کوین و سایر رمزارزها در این بازار بزرگ جهانی و آینده‌دار سهیم باشید.

برای خرید بیت کوین به صرافی های آنلاین معتبر مراجعه کرده تا ریسک سرمایه گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال را کاهش دهید. یادتان باشد که شما با تصمیم خرید بیت کوین قصد ثروت اندوزی دارید نه از دست دادن دارایی خود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

    یه مقایسه بزنین بین صرافی های موجود خیلی عالی میشه. ارزجو که ورشکست میکنه آدمو. اینو نمیدونم

  • pooria_mania
    pooria_mania | ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

    خدا لعنتشون کنه…همشون دزدن

مطالب پیشنهادی