ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

لینک سازی را در ۶ ماه یاد بگیرید

حتما شما لینک سازی هایی انجام داده اید یا حتی گاها با پنالتی شدن توسط گوگل مواجه شدید. لینک سازی یکی از مهمترین معضلات متخصصان سئو است. خیلی از افرادی که دوره آموزش سئو را ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما شما لینک سازی هایی انجام داده اید یا حتی گاها با پنالتی شدن توسط گوگل مواجه شدید. لینک سازی یکی از مهمترین معضلات متخصصان سئو است. خیلی از افرادی که دوره آموزش سئو را گذراندند در انتها با یک سری مشکلات روبه رو شدند ولی راهکاری برای حل آنها نداشتند. خوب است بدانید که سئو خارجی وبسایت در کنار سئو داخلی باید صورت گیرد اما اغلب آژانس های دیجیتال مارکتینگ تنها به سئو داخلی تکیه می کنند و به سئو خارجی توجه چندانی نمی کنند. پس آنچه نیاز دارید این است که نحوه ارائه استراتژی لینک سازی را یاد بگیرید. شما باید ابتدا اطلاعات کافی در این باره پیدا کنید بدانید اصلا لینک سازی چیست؟ چرا باید لینک سازی کنید؟ یا حتی تفاوت سئو خارجی و سئو داخلی را بدانید.

سئولب بستری خفن برای آموزش سئو

مجموعه سئولب همانطور که از اسمش مشخص است آزمایشگاه سئو است و یک منبع بسیار عالی برای یادگیری سئو ایجاد کرده است. سئولب در واقع بستری را برای دوره آموزش سئو فراهم کرده است که توانسته برای اولین بار فضایی رقابتی برای افراد علاقمند به سئو و دیجیتال مارکتینگ ایجاد کند و افراد متخصصی را در این حوزه پرورش دهد. در حقیقت سئولب سبکی متفاوت را نه تنها در سئو بلکه در زندگی به شما می آموزد و فرصتی را در اختیار شما قرار می دهد که سئو را در سطوح مقدماتی و همچنین حرفه ای آموزش ببینید. حالا مجموعه سئولب به همکاری تریبون که یک پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی است که با بیش از ۶۵۰ رسانه همکاری دارد، یک کتاب الکترونیکی تحت عنوان برنامه لینک سازی در ۶ ماه گردآوری کرده است.

کتاب برنامه لینک سازی در ۶ ماه

ایبوک لینک بیلدینگ در ۶ ماه که به قلم آقای علی حسینی نوشته شده است شما را پله پله با روند لینک سازی کاملا آشنا می کند. کتاب الکترونیکی برنامه لینک سازی در ۶ ماه در ۶ فصل آماده سازی شده است که می تواند برای هر کسب و کار کوچک یا استارتاپ و حتی هر کسب و کار بزرگی بسیار مفید و کاربردی باشد. در تالیف این کتاب از تجربه متخصصی برتر سئو در ایران و همچنین نظر کارشناسان استفاده شده است و می تواند یک راهنمای جامع سئو برای تک تک عزیزانی باشد که به دنبال یادگیری ترفندهای لینک بیلدینگ هستند.

جالب اینجاست که این ایبوک تنها برای متخصصان سئو نیست، بلکه هر متخصص محتوا یا متخصص سوشال مدیا را جذب خود می کند. شما برای اینکه بتوانید به نحو احسن لینک سازی را انجام دهید باید حتما درباره محتوا اطلاعات کافی داشته باشید بدانید که از چه محتواهایی برای لینک سازی استفاده کنید و در کدام شبکه های اجتماعی چطور لینک خود را قرار دهید. این کتاب به شما می آموزد که از محتواهای خود نیز برای لینک سازی استفاده کنید و یا محتواهای جدیدی خلق کنید تا بهترین بازده را از آنها دریافت کنید.

۶ ماه برای یادگیری لینک سازی کافی است!

ایبوک لینک سازی در ۶ ماه دارای ۶ فصل کاملا مجزاست به طوری که شما را کم کم وراد روند پیچیده لینک بیلدینگ می کند. در این کتاب شما ترفندهایی برای لینک سازی در بازه زمانی ۶ ماه یاد خواهید گرفت و به صورت پلکانی یاد می گیرید که پروسه طولانی لینک سازی را چطور طی کنید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای دانلود رایگان کتاب برنامه لینک سازی در ۶ ماه به وبسایت سئولب https://www.seolab.ir/academy/linkbuilding مراجعه کنید و نظرات و پیشنهادات خود را در این خصوص با ما درمیان بگذارید. راستی این کتاب الکترونیکی به طور ماهانه به روز رسانی می شود و می توانید هر ماه نسخه آپدیت شده آن را از وبسایت سئولب دانلود نمایید.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سرفصل های کتاب برنامه لینک سازی در ۶ ماه

کارهایی که شما باید انجام دهید در ۶ ماه خلاصه شده است، در ماه های اول تا سوم نحوه برنامه ریزی و جذب مخاطبین خود، استخراج داده، تحلیل و بررسی داده های دریافتی و سپس یک سری ترفند برای طعمه گذاری یاد می گیرید. در این ماه های ابتدایی شما یاد می گیرید که چطور مخاطبین خود را از کانال های دیجیتال پیدا کنید و چطور از آنها استفاده کنید تا به هدف خود برسید. در ماه های چهارم تا ششم تکنیک هایی را می آموزید که به گول زدن رقبایتان کمک می کند و در نهایت وارد پروسه اصلی لینک سازی، نحوه به اشتراک گذاری مطالب با کیفیت و در نتیجه لینک دهی به آنها می شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی