ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

والینو؛ خرید آنلاین و آسان کاغذ دیواری با بهترین قیمت

انسان زیبایی را دوست دارد و آن را از محیط پیرامون خود می­ گیرد و یا خود پدید آورنده آن است. کسانی که خود زیبایی را ایجاد می­ کنند و یا آن را به دیگران ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

انسان زیبایی را دوست دارد و آن را از محیط پیرامون خود می­ گیرد و یا خود پدید آورنده آن است. کسانی که خود زیبایی را ایجاد می­ کنند و یا آن را به دیگران ارائه می­ کنند حس خوبی را به خود و اطرافیان خود می ­دهد. در واقع زیبایی هماهنگی بین یک جزء با سایر اجزای اطراف خود است. والینو با ارائه کاغذ دیواری ­های زیبا و جذاب به خانه، محیط کار و یا محیط آموزشی، زیبایی و جلوه خاصی را به زندگی شما می­ دهد. در فروشگاه اینترنتی والینو می توانید انواع مختلفی از کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی را مشاهده کنید و بنابر سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کنید. اما چرا باید کاغذ دیواری بخریم؟ پاسخ ساده است. پیش آمده که از یکنواختی خانه خود خسته شده و نیاز به یک تحول داشته باشیم و خرید وسایل نو و تعویض وسایل قدیمی برای ما کار مشکلی باشد و یا دیوارهای خانه در اثر گذشت زمان کدر و یا توسط کودکان آسیب دیده باشد. شما می­ توانید با نصب کاغذ دیواری والینو با هزینه کمتر خانه خود را زیبا کنید.

آنچه باید از فروشگاه اینترنتی والینو بدانید!

کاغذ دیواری در نقش­ و طرح ­ها مختلفی وجود دارد؛ اما از آن جا که در محیط ­های مختلف به کار برده می ­شود باید بر اساس نوع ساختمان، ابعاد اتاق، چیدمان منزل و یا محیط کار مانند رستوران و هتل­ ها و سایر مکان­ ها انتخاب گردد تا جلوه و زیبایی خود را به رخ بکشد. فروشگاه اینترنتی والینو به شما امکان انتخاب زیادی می­ دهد تا مطابق با سلیقه و نیاز خود کاغذ دیواری دلخواه خود را خرید نمایید. برای خرید آنلاین کافیست وارد سایت  والینو شوید و از انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی و پوستر دیواری داخل سایت دیدن فرمایید و بعد از انتخاب جنس کاغذ، ابعاد و اندازه دیوار را وارد نموده و سفارش خرید اینترنتی نمایید. فروشگاه آنلاین wallino یک فروشگاه اینترنتی مطمئن است که با داشتن مشاوران حرفه ­ای، بصورت تلفنی و یا حضوری، شما را در انتخاب راهنمایی می­ کند و از این طریق توانسته اعتبار خاصی را نزد مشتریان خود ایجاد کند؛ به همین دلیل والینو سعی دارد محصولات خود را بصورت با کیفیت، بروز و جذاب به مشتریان خود ارائه ­نماید. والینو با انجام بیش از 500 پروژه و رضایت بالای مشتریان، نماد اعتماد، و همینطور مشاوره تلفنی و حضوری یکی از مراکز مطئمن برای خرید می باشد. در تصویر زیر می توانید تعدادی از پروژه های اجرا و نصب شده را مشاهده کنید:

معرفی برخی از محصولات فروشگاه والینو

والینو پنجره ­ای از زیبایی ها را به روی شما باز می­ کند، کافیست گشت و گذاری در سایت والینو داشته باشید تا با زیبایی های منحصر به فرد کاغذ دیواری بر اساس طرح و اتاق آشنا شوید. یکی از این محصولاتی که که در فروشگاه والینو وجود دارد انواع مختلف کاغذ دیواری سه بعدی است. کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل داشتن طرح خاص، اگر در فاصله 2 یا 3 متری آن بایستید بصورت برجسته و یا فرو رفته برای شما قابل دید است که جلوه خاصی را به منزل شما می­ دهد. همچنین باید از کاغذ دیواری سه بعدی در فضای مناسب خود استفاده شود. نوعی از این کاغذ دیواری­ ها قابلیت شست و شو را دارند؛ بنابراین قیمت آن ها کمی بالاتر از کاغذ دیواری ­هایی است که این قابلیت را ندارند. از جمله می ­توان به کاغذ دیواری سه بعدی طرح گل، طبیعت، لاکچری، سنتی، اسپرت، مدرن، چوب، سنگ و آجر مناسب برای پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، آشپزخانه، پشت تلویزیون، سقف و محیط اداری، اشاره کرد و همچنین در مدل پسرانه و دخترانه و کودک قابل تفکیک است.

کاغذ دیواری سه بعدی موجود در سایت والینو دارای رنگ بندی­ بوده و شما می­ توانید با توجه به دکوراسیون منزل و سلیقه خود انتخاب نمایید و از جنس­ های مختلفی مانند چرم، کتان، الیاف طبیعی و...می ­باشند. اما به یاد داشته باشید بعد از خرید آنلاین محصول خود از فروشگاه اینترنتی والینو نصب آن را حتمأ به یک متخصص بسپارید تا بدرستی و دقت آن را بر روی دیوار شما نصب کند. پوستر سه بعدی با طرح ­های متنوع از دیگر محصولات پیشنهادی توسط سایت والینو است. این پوسترها به فضای منزل شما جلوه ­ی ویژه ­ای داده و باعث شادی و نشاط محیط خانه می ­شوند. به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ­ بندی این کاغذدیواری ها خریداران عزیز فروشگاه اینترنتی والینو همواره با طیف وسیعی از محصولات با کیفیت و بادوام روبه ­رو می ­شوند و این یکی از دلایل مشترک و مهم افرادی است که سایت والینو را برای خرید اینترنتی خود انتخاب می ­کنند.

خرید کاغذ دیواری و کاغذ دیواری سه بعدی از سایت والینو

کاغذ دیواری یک پوشش تزیینی بوده که برای دیوارهای داخلی انواع ساختمان ­های مسکونی، اداری، تجاری و دیگر مکان ­ها بکار برده می­ شود و به دو صورت رولی یا متری عرضه می­ گردد. کاغذهای دیواری سایت والینو شامل مجموعه ­ای از طرح ­ها و رنگ های متنوع و زیبا است. از جمله می ­توان به کاغذ دیواری راه راه، هندسی، پتینه، گل دار، آبرنگی، ساده، داماسک و انواع دیگر و رنگ ­بندی زیبا اشاره کرد. کاغذ دیواری معمولی، قیمتی مقرون به­ صرفه­ تر و ارزان تر نسبت به کاغذ دیواری ­های سه بعدی دارند و در مکان­ های هنری مانند گالری­ ها جلوه زیبایی را به محیط می­ دهند. تفاوت پوستر (کاغذ دیواری سه بعدی) و کاغذ دیواری در این است که پوستر یک کاغذ دیواری بسیار بزرگ و طبق درخواست شما در طرح و رنگ و اندازه دلخواه شما چاپ می ­گردد و هیچ محدودیتی در انتخاب ندارد. اما کاغذ دیواری در طرح و رنگ از قبل مشخص شده و بصورت رول و اندازه ثابت تولید می ­گردد. از نظر قیمت، نحوه سفارش، جنس و نحوه کاربرد نیز با هم تفاوت دارند. منظور از نحوه کاربرد این است که کاغذ دیواری را می ­توان به هر چهار طرف دیوار و سقف نصب نمود اما پوستر کاغذی بر روی یک دیوار بخصوص که بخواهید جلوه­ خاصی داشته باشد نصب می­ گردد.

فروشگاه والینو (www.wallino.com) فعالیت خود را از سال 1397 بصورت آنلاین آغاز نموده و محصولاتی همچون کاغذ دیواری، کاغذ دیواری سه بعدی، پوستر دیواری را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب بصورت اینترنتی بفروش می­ رساند. هدف والینو ارائه خدمات آنلاین برای سهولت در خرید مشتریان بوده تا آن ها با صرف زمان کمتری، بهترین محصول خود را خریداری نمایند. دفتر والینو در تهران می ­باشد و در نقاط دیگر ایران دفتری ندارد. مشتریان گرامی می ­توانند خرید آنلاین خود را در سایت والینو به ثبت برسانند و درب منزل خود تحویل بگیرند.

اگر تجربه خوب یا بد از خرید کاغذ دیواری یا کاغذ دیواری سه بعدی دارید از بخش نظرات با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی