ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

فرصت استخدام برنامه نویس در شرکت‌های بزرگ

به غیر از شرکت‌های بخش فناوری، تعداد زیادی از مشاغل متکی به برنامه نویسی وب و اپلیکیشن هستند. به همین خاطر نباید از این تعجب کرد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برتر در کشور ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

به غیر از شرکت‌های بخش فناوری، تعداد زیادی از مشاغل متکی به برنامه نویسی وب و اپلیکیشن هستند. به همین خاطر نباید از این تعجب کرد که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و برتر در کشور در سازمان خود بخش مجزایی به نام بخش برنامه نویسی داشته باشند و همچنین برنامه‌ای برای افزایش افراد در این تیم داشته باشند. برنامه نویسان به همان اندازه که در شرکت‌های بزرگ دنیا مانند اپل جا برای کار کردن دارند، در بیمارستان‌ها، در شرکت‌های تولیدی، شرکت‌های خدمات رسانی و غیره نیز امکان کار کردن دارند و حتی می‌توانند در این شرکت‌ها نیز مانند اپل موفق باشند.

برنامه نویسان آینده‌ی شغلی بسیار روشنی دارند و احتمال رشد این حرفه نسبت به دیگر مشاغل در سال‌های آینده بسیار زیاد است. شرکت‌ها به انواع برنامه نویسان مانند برنامه نویس پایتون، برنامه نویس جاوا، برنامه نویس اندروید و بسیاری دیگر نیاز دارند و این نیاز آنها به دلیل پیشرفت تکنولوژی و افزایش میزان استفاده از فناوری در بیشتر کسب و کارها است.

استخدام برنامه نویس php، استخدام برنامه نویس وب، استخدام برنامه نویس پایتون، نیاز به برنامه نویس جاوا و موارد دیگر نیاز امروز تمام شرکت‌های بزرگ ایران است. به همین دلیل است که شرکت‌های بزرگ ایران آگهی‌های شغلی خود را در برترین وب‌سایت‌های کاریابی منتشر می‌کنند تا بتوانند بهترین از این فرصت استفاده کنند و برنامه نویسان حرفه‌ای را در شرکت خود استخدام کنند. 

برای مشاهده فرصت های شغلی برای استخدام برنامه نویس اینجا را کلیک کنید.

 

در این مقاله قصد داریم تا شرکت‌های بزرگ ایران را معرفی کنیم که به دنبال استخدام برنامه نویس هستند و آگهی استخدام برنامه خود را در ایران تلنت منتشر کرده‌اند. بنابراین این مقاله را دنبال کنید و در میان اولین نفرها باشید که فرصت ارسال رزومه برای این شرکت‌ها را دارید.

اُکالا

اُکالا یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که خریدهای سوپرمارکتی را برای شهروندان بسیار ساده‌تر و سریع‌تر است قبل کرده است. راه اندازی این وب‌سایت که در سال 1396 بوده است، باعث صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل‌های درون شهری شده است. کالاهایی با کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب کالاها در اُکالا از مهم‌ترین ویژگی این وب‌سایت فروشگاهی به شمار می‌آید.

اپلیکیشن اُکالا همان ابزاری است که خرید سوپرمارکتی را به اندازه چند کلیک ساده کرده است. اکالا برای تکمیل تیم برنامه نویسان خود اقدام به استخدام برنامه نویس کرده است که می‌توانید برای این موقعیت شغلی در ایران تلنت اقدام کنید.

اسنپ فود

اسنپ‌فود، اولین و بزرگ‌ترین سامانه سفارش آنلاین غذا است. در حال حاضر، بیش از ۱۳۵۰۰ رستوران در بیش از ۷۰ نقطه از کشور فعال هستند که همگی در اسنپ فود حضور دارند. در اسنپ فود علاوه بر سفارش غذا، امکان سفارش شیرینی، قهوه از کافی شاپ و همچنین خریدهای سوپرمارکتی و میوه نیز وجود دارد.

اپلیکیشن اسنپ‌فود نیز خرید از رستوران‌ها، کافه‌ها، شیرینی‌فروشی‌ها و سوپرمارکت‌های نزدیک را برای شما فراهم کرده است. برنامه نویسی یکی از مهم‌ترین مشاغل در اسنپ فود است و به همین خاطر این شرکت به دنبال تکمیل تیم برنامه نویسی خود است. می‌توانید در میان اولین نفراتی باشید که به ایران تلنت مراجعه می‌کنید و برای موقعیت شغلی برنامه نویسی در اسنپ فود رزومه خود را ارسال کنید.

 مشاهده فرصت‌های شغلی

الوپیک

الوپیک از بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران در حوزه جابجایی وسایل و پیک موتوری است. این شرکت حمل و نقل درون شهری تهران را به آسان‌ترین کار تبدیل کرده است و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. 

الوپیک نیز مانند دیگر شرکت‌های بزرگ ایران، دارای اپلیکیشن است و استفاده از اپلیکیشن آن کار درخواست پیک را راحت کرده است. الوپیک نیز برای تکمیل تیم برنامه نویسان خود به دنبال استخدام برنامه نویس است که می‌توانید برای این آگهی شغلی در ایران تلنت زودتر از دیگر افراد اقدام کنید.

گلرنگ

گروه صنعتی با روحیه‌ی کارآفرینی و ارتقاء سبک زندگی خانواده‌ها شکل گرفت و تا به امروز خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در ایران معرفی کرده است. این شرکت تا به امروز موفق به ایجاد بیش از ۵۰ برند فعال و بیش از ۸۰ شرکت فعال در حوزه‌های تولید، بازرگانی و خدمات شده است. 

این شرکت در صنایع شوینده و بهداشتی، صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع سلولزی، توزیع و فروش، صنایع آرایشی و زیبایی، ساختمان، چاپ و بسته‌بندی، خدمات بیمه، حمل و نقل سراسری، تولید مواد شیمیایی پلاستیک و پلیمر، خدمات آموزشی، فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند. در حال حاضر این گروه صنعتی بیش از 30000 نفر همکار و کارمند دارد که برای تقویت تیم برنامه نویسی خود به دنبال استخدام برنامه نویس کاربلد است و می‌توانید آگهی شغلی آن را در ایران تلنت مشاهده کنید.

آپ

شرکت آپ (آسان پرداخت پرشین) در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ به عنوان شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت تأسیس شد. نیروهای انسانی متخصص و با تجربه در زمینه طراحی و توسعه سیستم‌های یکپارچه پرداخت، تیم حرفه‌ای آپ را تشکیل می‌دهند. این تیم با بهره‌گیری از فناوری‌های امنیتی روز دنیا و ابزارهای نوین پرداخت در بسترهای مختلف مانند پایانه‌های فروش، پرداخت موبایلی و درگاه پرداخت اینترنتی توانسته است تحولی در حوزه بانکداری الکترونیک و خدمت به دولت الکترونیک به وجود آورد و خدمات عالی به کاربران خود ارائه دهد. آپ برای بهبود تیم برنامه نویسی خود به دنبال استخدام برنامه نویس است و می‌توانید برای این موقعیت شغلی در ایران تلنت اقدام کنید.

بازار

بازار اولین وب‌سایت و پلتفرم دانلود برنامه‌ها، بازی‌های اندرویدی و ویدیو در ایران است. این شرکت از سوی شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان توسعه یافت و در مالکیت «گروه توسعه فناوری اطلاعات هزاردستان» قرار دارد. 

کافه‌بازار در بهمن ۱۳۸۹ توسط جمعی از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان دانشگاه‌های ایرانی شکل گرفت و با کمک متخصصان و توسعه‌دهندگان مستعد ایرانی توانسته است تا به امروز خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال برای کاربران اندرویدی ارائه دهد. اگر دوست دارید تا شما هم در میان تیم برنامه نویسان کافه بازار باشید، می‌توانید زودتر از دیگر افراد رزومه خود را از طریق ایران تنلت برای موقعیت شغلی استخدام برنامه نویس ارسال کنید.

فرصت استخدام در شرکت‌های بزرگ به عنوان برنامه نویس

اگر برنامه نویس هستید و دنبال کار هستید و از جهتی نیز دوست دارید تا در شرکت‌های بزرگ مشغول به کار شوید، می‌توانید ایران تلنت را برای این منظور انتخاب کنید. این فرصت ممکن است همیشه پیش نیاید، بنابراین اولین نفری باشید که برای این شرکت‌های معتبر رزومه ارسال می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی