ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

افزایش ۲ درصدی پرداخت‌های موفق دیجی‌کالا با درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی

دیجی‌کالا طی چند سال گذشته و با استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی توانسته نرخ پرداخت‌های موفق در وب‌سایت خود را تا ۲درصد افزایش بدهد. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی همان درگاه پرداختی است که دیجی‌کالا ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۵

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

دیجی‌کالا طی چند سال گذشته و با استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی توانسته نرخ پرداخت‌های موفق در وب‌سایت خود را تا ۲درصد افزایش بدهد. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی همان درگاه پرداختی است که دیجی‌کالا برای تراکنش‌های مالی خود از آن استفاده می‌کند.

اکنون درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی که از محصولات شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان، از زیرمجموعه‌های گروه دیجی‌کالاست، پس از آزمون‌های موفقیت‌آمیز روی وب‌سایت دیجی‌کالا، در اختیار سایر فروشگاه‌های اینترنتی در سطح کشور قرار می‌گیرد.

هدف اصلی دیجی‌پی از طراحی این درگاه پرداخت هوشمند، افزایش احتمال موفقیت پرداخت آنلاین و تراکنش‌های مالی در فروشگاه‌های اینترنتی است. به‌گفته کارشناسان دیجی‌پی، پرداخت‌های موفق وب‌سایت دیجی‌کالا پس از راه‌اندازی درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی تا ۲درصد افزایش یافته‌اند.

بنابر اعلام وب‌سایت دیجی‌پی، این شرکت هم‌اکنون آماده عقد قرارداد با کسب‌وکارهای آنلاینی است که در حوزه عرضه محصولات و خدمات در سطح کشور فعالیت می‌کنند. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی از درگاه‌های شرکت‌های پرداخت الکترونیک سداد، به‌پرداخت ملت، ایران کیش، سامان، پارسیان، پاسارگاد و پرداخت نوین آرین پشتیبانی می‌کند.

دیجی‌پی با عرضه این درگاه پرداخت هوشمند توانسته گام مؤثری برای کاهش قابل‌توجه خطاهای احتمالی حین پرداخت بردارد. درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی به شش درگاه پرداخت معتبر کشوری متصل است و با پایش عملکرد آن‌ها، بهترین و سریع‌ترین درگاه پرداخت را برای کاربر آماده می‌کند.

درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی علاوه بر استفاده از شش درگاه پرداخت معتبر و افزایش نرخ پرداخت موفق، ویژگی‌های دیگری هم دارد که آن را به انتخاب ایده‌آلی برای همه فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین تبدیل کرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی‌های درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی عبارت‌اند از:

  • پایش لحظه‌ای عملکرد درگاه‌های پرداخت و امتیازدهی به آن‌ها بر اساس عملکردشان
  • توزیع هوشمند تراکنش‌ها به‌صورت لحظه‌ای بین درگاه‌های بانکی مختلف
  • امکان توزیع تراکنش‌ها بین حساب‌های بانکی مختلف برای کسب‌وکارهایی که به توزیع درآمد بین حساب‌های بانکی مختلف نیاز دارند
  • بی‌نیازی کسب‌وکارها از مذاکره با پس‌اس‌پی‌های (PSP) مختلف و در مقابل، تعامل تنها با یک شرکت
  • عرضه راهکارهای نوآورانه پرداخت به‌صورت شخصی‌سازی‌شده برای فروشگاه‌های اینترنتی
  • عرضه خدمات بازگشت وجه در سیستم پرداخت کشوری با قابلیت پردازش چندده‌هزار درخواست بازگشت وجه در طول روز، به حساب، کارت و کیف پول کاربران به‌صورت هوشمند.
  • پشتیبانی شبانه‌روزی درگاه پرداخت هوشمند با استفاده از گروهی از کارشناس‌های خبره در این حوزه. 
  • ارائه گزارشات کیفی و دقیق از تراکنش‌های تمامی درگاه‌ها تنها در قالب پنل یکپارچه پذیرندگان

اما درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی چگونه کار می‌کند؟ این درگاه هوشمند، عملکرد شش درگاه پرداخت مختلف را به‌صورت لحظه‌ای ارزیابی کرده و بر اساس معیارهای مختلف، به آن‌ها امتیاز می‌دهد. سپس بهترین درگاه را بر اساس امتیازها انتخاب کرده و حجم تراکنش مناسبی را به‌سوی آن درگاه هدایت می‌کند.

در نتیجه این فرآیند، حجم تراکنش‌‌ها بین درگاه‌ها توزیع شده و احتمال پرداخت موفق تا حد زیادی افزایش می‌یابد. دیجی‌کالا با استفاده از همین الگوریتم، توانسته میزان پرداخت‌های موفق روی وب‌سایت خود را ۲درصد افزایش بدهد.

نکته قابل‌توجه آنکه همه پایانه‌ها و حساب‌های این درگاه پرداخت، به نام صاحب فروشگاه اینترنتی طرف قرارداد هستند؛ یعنی دیجی‌پی واسطه مالی نیست و مانند درگاه‌های مستقیم عمل می‌کند. تسویه حساب را هم طبق سیکل شاپرک انجام می‌دهد.

از آنجا که درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی درگاه واسطه نیست و وظیفه هدایت تراکنش‌ها به‌سوی درگاه‌های مختلف را دارد، همه مدارک موردنیاز برای ثبت قرارداد با شرکت‌های پی‌اس‌پی (PSP)، ازجمله نماد اعتماد الکترونیک، برای استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی هم لازم هستند.

صاحبان فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین، می‌توانند فرم ثبت نام برای دریافت و ساخت درگاه پرداخت را در وب‌سایت رسمی این شرکت پر کنند. کارشناس‌های دیجی‌پی بعد از بررسی شرایط وب‌سایت مربوطه، با درخواست‌کننده تماس گرفته و اطلاعات و مدارک لازم را به اطلاع می‌رسانند. انجام موفقیت‌آمیز عملیات پرداخت برای کسب‌وکارهای عرضه‌کننده کالا و خدمات بسیار مهم است. کسب‌وکارهایی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند، با استفاده از درگاه پرداخت هوشمند دیجی‌پی نه‌تنها نرخ تراکنش‌های موفق خود را افزایش می‌دهند، بلکه رضایت بیشتر مشتری را هم فراهم می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی