ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رپورتاژ آگهی

چرا باید خودروی تویوتا خرید کنیم؟

از آنجا که خودرو هر سال گران و گرانتر می شود. خرید خودرو یک تجربه لذت بخش برای شما بعد از خرید خانه هست. حتی برای برخی افراد بخاطر شرایط کاری و علاقه به مسافرت ...

واحد تبلیغات
نوشته شده توسط واحد تبلیغات | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

از آنجا که خودرو هر سال گران و گرانتر می شود. خرید خودرو یک تجربه لذت بخش برای شما بعد از خرید خانه هست. حتی برای برخی افراد بخاطر شرایط کاری و علاقه به مسافرت خودرو را بر خانه ترجیح می دهند. چرا که ساختمان را می توان برای چند سال اجاره کرد. اما خودرو شرایط اجاره آن بسیار مشکل و دردسر ساز هست. از آنجا که هدف ما در این مقاله پرداختن به خرید خودور نیست. بلکه هدف پرداختن به این مسئله هست که چرا از این همه خودرو باید محصولات تویوتا را انتخاب کرد؟ برای رسیدن به جواب این سئوال با تویوتا اسپایدر مرکز فیس لیفت تویوتا در ایران با ما همراه باشید.

1.کیفیت، دوام و طول عمر بالا

طبق تحقیق انجام شده توسط R.L. Polk & Company ، بیش از 80٪ از تویوتای فروخته شده در 20 سال گذشته هنوز هم در جاده ها سرخوش و شاداب به راه خود ادامه می دهند. این فاکتور تویوتا باید ذهن شما را متقاعد کند که برای انتخاب و خرید خودرو ماشین های تویوتا را اولویت قرار دهید. بخصوص تویوتا لندکروز که اگر نگاهی به همین مدل های موجود در ایران بیندازید متوجه می شود که بعضی از آنها بیش از 20 سال است که به خوبی و بدون هیچ مشکلی کار می کنند. تازه صاحبان این خودروها هر سال با تغییر ظاهر و فیس لیفت تویوتا لندکروز آن را به مدل های جدید 2020 از لحاظ ظاهری به روزرسانی می کنند.

2. خودروهای تویوتا بیشترین ارزش فروش مجدد را دارند

هزینه و قیمت خودرو اولین فاکتوری هست که هنگام انتخاب و خرید آن را در نظر می گیریم. اما نکته مهمی که هنگام خرید باید مدنظر داشت، این است خودرویی که انتخاب و خرید می کنیم در چند سال آینده که می خواهیم آن را بفروشیم ارزش آن چقدر است. چقدر افت قیمت دارد؟ هر چند با توجه به افزایش تورم در کشورما همه ی خوردو افزایش قیمت دارند. اما روند افزایش همیشه وجود ندارد و در دیگر کشورهای جهان این چنین نیست. به لطف شهرت تویوتا در ساخت ماشین های با کیفیت بالا با قابلیت اطمینان و دوام عالی، برای سومین سال متوالی توسط Kelley Blue Book بهترین مارک از نظر ارزش فروش در سال 2020 به این کمپانی تعلق می گیرد. شاید مهمترین دلیل برتری تویوتا نسبت به سایر خودروهای رقیب از لحاظ ارزش فروش مجدد کاهش استهلاک آن باشد. خودروهای تویوتا بخاطر کیفیت بالا در برابر بدترین شرایط جاده ای مقاوم عمل می کنند. حتی اگر از افرادی هستید که دائما خودروی خود را تغییر می دهید. پس به ارزش فروش مجدد آن توجه داشته باشید.

3. ایمنی بالا برای شما و عزیزانتان

از آنجا که استفاده از وسایل جابجایی بشر مثل هواپیما، قطار، کشتی و .. در حال گسترش هست. اما تمایل انسان به مسافرت و جابجایی آن هم تنهایی یا خانوادگی باعث شده که روزانه بخشی از وقت خود را در اتومبیل بگذرانند. برای مثال بررسی نشان می دهد که آمریکایی ها به طور میانیگین در طول سال 290 ساعت را در اتومبیل می گذرانند. باید مطمئن باشید وسیله نقلیه ی که تهیه می کنید. از شما و عزیزانتان بدون توجه به مکانی که سفر می کنید، به خوبی محافظت کند.

اخیرا بیشتر خودروهای تویوتای جدید با استاندارد Toyota Safety Sense (TSS) ارائه می شوند که مجموعه ای از ویژگی های ایمنی فعال است که در بسیاری از تویوتاهای جدید و بدون هیچ گونه هزینه اضافی موجود است. این ویژگی های ایمنی شامل موارد زیر هستند:

  • سیستم جلوگیری از برخورد
  • هشدار خروج از خط
  • سیستم کروز کنترل راداری پویا (DRCC)
  • سیستم نوربالای اتوماتیک (AHB)
  • رادار تابلو خوان Road Sign Assist
  • دستیار ردیابی خط (LTA)

4. پیشرو در فناوری ترکیبی (هیبریدی) و خودروهای سازگار با محیط زیست

وقتی حرف از خودرو هیبریدی باشد تویوتا معمولاً نامی است که به دلیل موفقیت بزرگی که با اولین مدل هیبریدی تولید انبوه خود یعنی تویوتا پریوس، به ذهن خطور می کند.  در حالی که پریوس در خط تولید تویوتا موفقیت چشمگیری داشته است ، آنها همچنین مدل های هیبریدی بسیاری از محبوب ترین مدل های گازی خود را تولید کرده اند. اکنون رانندگان می توانند بین RAV4 هیبریدی ، Highlander  هیبریدی و موارد دیگر یکی را انتخاب کنند.

5. نوآوری مداوم در فناوری

تویوتا علاوه بر پیشرفت در زمینه فناوری ایمنی، در زمینه ویژگی های سرگرمی خود نیز گام های بلندی برداشته است. برای لذت بردن و آرامش بیشتر هنگام رانندگی، بسیاری از تویوتاهای جدید دارای آپشن های سرگرمی پیشرفته هستند. رانندگان می توانند از جدیدترین بسته فناوری تویوتا، Entune 3.0 بهره مند شوند که از ویژگی های سرگرم کننده آن مثل انواع مانیتور لمسی اندرویدی و ویندوز اشاره کرد. که امکاناتی نظیر نصب برنامه های مسیریاب و GPS، پخش فیلم و موزیک با کیفیت بالا، کنترل آسان دوربین 360 و سنسورهای خودرو، دسترسی به شبکه های اجتماعی و صدها قابلیت دیگر است. حتی جهت سرگرمی سرنشینان عقب خودرو نیز مانیتورنصب شده است. شما می توانید برای  نصب و خرید بهترین مانیتور تویوتا به فروشگاه تویوتا اسپایدر مراجعه کنید. یا انواع مانیتور تسلا برای تویوتا را از این فروشگاه سفارش دهید.

6. لوازم جانبی و یدکی و خدمات پس از فروش

فروش بالای خودروها در سطح جهان باعث شده علاوه بر کمپانی تویوتا و شرکت های وابسته به آن، صدها شرکت دیگر نه برای ارائه خدمات بلکه برای کسب سود اقدام به ساخت و تولید قطعات یدکی و لوازم جانبی کنند. به هر کجای جهان که سفر کنید از آمریکا تا اروپا و آسیا می توان به خدمات و لوازم جانبی تویوتا آن در بازار موجود هست. مثلا در کشور ما با اینکه خودروی تویوتا در قابل توجهی از بازار خودرو را شامل نمی شود. اما هزاران فروشگاه در زمینه فروش لوازم جانبی و قطعات یدکی تویوتا بخصوص تویوتا لند کروز فعالیت می کنند.

7. نصب آپشن و فیس لیفت

تویوتا از آن دسته خودروهاست که با گذشت زمان می توان ظاهر آن را با انجام کیت فیس لیفت به روز کرد. تا دیگر نگران استهلاک و  کاهش زیبایی خودروی خود نباشید. چرا که تویوتا با تولید قطعات و لوازم یدکی و لوازم بدنه به شما این امکان را داده، تا همیشه خودروی خود را به روز و زیبا نگه  دارید. کیت فیس تویوتا شامل تمامی تغییرات ظاهری برای تبدیل خودروهای قدیمی تویوتا به مدل های جدید 2016 تا 2020 می باشد. مثلا شما می توانید لند کروز 2008 را با انجام فیس لیفت ظاهر آن را به تویوتا 2020 تبدیل کرد. در این کار قطعات و بدنه خودرو مثل سپر عقب و جلو، گلگیر،  چراغ ها و .. به کلی عوض می شود. و حتی تغییرات برای انجام فیس لیفیت تویوتا و اطلاع از هزینه های آن با مرکز فیس لیفت تویوتا یعنی تویوتا اسپایدر تماس بگیرید.

فروشگاه تویوتا اسپایدر مرکز فیس لیفت، نصب آپشن، فروش لوازم جانبی و یدکی مثل مانیتور، چراغ تویوتا و.. برای تمامی خودروهای تویوتا لندکروز، کمری، پرادو، هایلوکس، rav4 و.. می باشد. در این مرکز علاوه بر تغییرات ظاهری، محیط داخلی خودروی شما نیز دگرگون می شود. جهت اطلاع از هزینه ها نصب آپشن و کیت فیس تویوتا به وب سایت رسمی تویوتا اسپایدر (https://toyotaspider.com) مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Mohammad Amin
    Mohammad Amin | ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

    حقوق کارگر

  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

    چرا ما تویتا نمی خریم؟
    الف) چون نمی فهمیم
    ب) چون عاشق خودرو های ایران خودرو و سایپا هستیم
    ج) چون طبق قانون این خودرو ها شامل مالیات چند برابری می شود در نتیجه گران میشود و ما توان خریدش را نداریم

  • afg
    afg | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

    با کیفیت بودن تویوتا تو کل دنیا ثابت شده است نیاز ب تبلیغات ام نداره

  • jetsky_hybrid
    jetsky_hybrid | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

    چون دیگه نمیشه بخریم و صدالبته کاری کردن که دیگه تو رویاهامون هم نتونه وارد بشه ولی برای راهداری تویوتا هایلوکس 2017 میخرن گ....... تو مملکت

  • javad sepehr
    javad sepehr | ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

    چون احتمالا، پول گرفتید تا تبلیغات کنید

مطالب پیشنهادی